Ko Ko Jong...
ေပ်ာက္ေနတယ္... ေပ်ာက္ေနတယ္... ကိုိကုိဂ်ဳံႀကီး.... ေပ်ာက္ေနတယ္ ၊ ဟိုရက္က လူကို အစားအေသာက္နဲ႔ ျမဴစြယ္ၿပီး တနင့္တပိုးေကြၽးၿပီးတည္းက ေပ်ာက္ေနတယ္၊
သူ႔အိမ္ကိုလဲ ကိုယ္က မသြားခ်င္ ၊ ေတာ္ၾကာ သူ႔လာေခ်ာင္းေနတယ္ ထင္ေနဦးမယ္၊"Minseokkie.... ကိုကိုဂ်ဳံကို အခုတေလာမေတြ႔ဖူးေနာ္.."
ကိုယ္ေမးတဲ့စကားကို အဖတ္မလုပ္စြာ သူ႔ေပါက္စီကိုဘဲ ဟိုကၾကည့္လိုက္...ဒီဘက္ကေန ေစာင္းၾကည့္လိုက္ ေမွာက္ၾကည့္လိုက္နဲ႔ အလုပ္႐ုွပ္ေနတဲ့ Minseok....
"ဟာကြာ....ေတာက္..ႏိုင္ရမွာကုိ"
ဂိမ္းေဆာ့လို႔မႏိုင္ရင္ က်ယ္ေလာင္စြာ ထြက္ေပၚလာေနက် Baekhyungရဲ႕ အသံျပဲ..
ေခါင္းကို Xing hyungေပါင္ေပၚတင္....
.ေျခေထာက္ကို ေျခဆင္းထိုင္ေနတဲ့ ေပါက္စီကိုယ္ေတာ္ Minseokေပၚတင္ထားၿပီး ပိုးစိုးပက္စက္ ႐ိုေနတဲ့
Kim Junmyeon...စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔ ေကာက္႐ိုက္လိုက္ရ...."ေျဖဦးေလကြာ ေမးေနတာကို "
စူေဆာင့္ၿပီး ေမးေတာ့မွဘဲ လူကို အဖတ္လုပ္ေဖာ္ရတဲ့ဟာေလးေတြ....
ကုန္းကိုက္ခ်င္လိုက္တာေနာ္..."hyungကိုေမးတာလား?? ဟို hyungကေလ မအားဖူး Kyung"
"ေနစမ္းပါဦး ၊မအားရေအာင္ သူ႔အလုပ္က အဲ့ေလာက္ေတာင္ မ်ားေနလို႔လား? ဟမ္...ဟိုရက္ကေတာ့ ငါမွမယူရင္ ေသမလို႐ွင္မလို ဆန္႔တငင္ငင္နဲ႔ ျဖစ္ေနတာ ဘယ္က အဖိုးႀကီးလဲ? "
"မဟုတ္ပါဖူးကြာ ၊ အလုပ္က အားပါတယ္ ၊ မအားတာက...ဟိုဟာ"
"ဟမ္...႐ွင္း႐ွင္းေျပာစမ္း..ဘယ္ဟာက မအားတာလဲ?"
ေျခကုတ္ေခါင္းကုတ္နဲ႔ ေျဖရခက္ေနတဲ့ပုံ..
.႐ွိကို႐ွိရမယ္..ဒီလူႀကီး ကိုယ္မသိေအာင္ လုပ္ထားတာ..သိလို႔ကေတာ့ အ႐ွင္မထားဖူး.."ဟို...ဟိုတေန႔က hyungကို လာ...လာေတာင္းၾကတယ္၊ "
"ဘာကိုလာေတာင္းတာလဲ?? အေႂကြး! မျဖစ္ဖူးေနာ္... အေႂကြး႐ွိရင္ လုံးဝမယူႏိုင္ဖူး ဟြန္႔..."
"မဟုတ္ဖူး...အေႂကြးမဟုတ္ဖူး...ဟို..hyungနဲ႔
ေက်ာင္းတူတူတတ္ခဲ့တဲ့ Krystal nonnaက hyungကို အိမ္မွာလာ..လာေတာင္းတာ..."