Wat er zich vooraf afspeelde:''WIE, WIE, IK HEB ZE TOCH ALLEMAAL GEDOOD!" schreeuwde ik boos. ''HOE KAN ER NOG IEMAND VAN HUN NOG LEVEN. HOE?"
Vervolg:
''Rustig patron. Rustig. Het komt omdat het.." en hij was stil. Hij kon geen woorden meer uit zijn mond laten gaan.
''ZEG HET DAN. HEB NIET EEUWIG DE TIJD. HEIN SALE TÊTE. ( EH VIEZE HOOFD ).'' Wajo deze man geeft mij echt stress. Maar hij gaat sowieso praten of hij wil of niet..Uiteindelijk na een paar tellen twijfelen trok Ashraf toch zijn mond open, wollah ik zweer eindelijk man. ''Oke kijk het is,.. Latisha!'' zegt hij en hij kijkt me niet meer aan. ''HOE HEEFT ZE DAT GEDAAN DAN EH ENFOIRÉ ( KLOOTZAK ). IK HEB TOCH HIER EEN VAN DE BESTE MENSEN OULLEH ( OF NIET ) SOMS.'' kijk wollah op dit moment was ik gewoon echt paranoia. Hoe kan ze dat doen, die kanzes slet. Wollah ik laat haar gewoon opsluiten. Het liefst zou ik haar willen vermoorden. Maar zij is een deel van mijn familie. En mijn ouders hun sang ( bloed ).
''Of niet soms, jullie noemen jullie zelf toch zo''. Toen ik dat zei klaar hij was stil. Hij had niks meer te zeggen. ''Ashraf.''
''Ja, patron''. Zei hij tegen mij en hij wachtte af op mijn antwoord dat ik tegen hem zou zeggen.
''Zeg tegen alle mijn mannen dat ze zich klaar moeten maken. Op een zwaar geschut''. Zei ik en draaide me om. ''is goed patron''. En hij vertrok net toen hij wou vertrekken roep de ik hem nog. ''Zeg effe ook tegen Khalid dat hij alle wapens gereed moet maken''. Zei ik. ''Saff patron.'' En nu vertrok hij volledig. Ik maakte een geheime deur open achter mijn kast. Ik pakte een kogelvrije vest. En twee wapens een deed ik in mijn sok. En de ander bij mijn broek. Ik pakte ook nog een bivakmuts.~• NA DAT ALLE MANNEN GEREED ZIJN•~
''Oke mannen iedereen gereed?''. En ik keek ze aan. ''Ja patron''. Zeiden alle mannen. '
'Oke dan kunnen we gaan. Op naar België''. En we liepen naar de deur. Opeens kwam Safiyae. ''Salut!! Ik ga ook mee hoor''. En ze keek mij zo afkeurend aan. ''Nee jij blijft hier.'' En ik stuurde toen alvast alle mannen naar de auto's. ''Nee ik ga mee Marouane of je wil of niet. Ik moet het werk leren kennen''. En ze liep ook naar de deur. ''Ashraf pak haar en blijf met Safiyae hier. Begrepen'' En ik en Ashraf liepen ook naar buiten. ''Safiyae kom nu hier. Je hebt gehoord Marouane zei yallah zied ( kom op )'' zei Ashraf. En hij pakte haar bij haar arm. ''Wollah Ashraf blijf van mijn arm af of je gaat zien''. En ze draaide zich om. ''Wollah ik laat me niet sollen door jou hoor''. Zei Ashraf. Hij wou haar bijna optillen. Maar ik hield hem tegen. ''Ashraf last haar maar''. En hij liet los. ''Zo dus je wilt mee Safiyae?'' en ik draaide me weer om naar haar. ''Ja man. Wejow dat vertel ik je nu al de hele tijd''. En ze liep naar een van mijn BMW's die leeg was. Waar dus nog niemand in zat. Ik liep haar achterna. ''Je moet wel je gereed maken. Voordat er wordt geschoten op je ofzo.''
''HAHA denk je dat ik dom ben ofzo. Ik ben al gereed''. En ze keek me aan met een zelfverzekerde face. Haha mag der wel. ''Zozo mooi zo, maar waar heb je het vandaan gehaald''. En ik keek haar aan. Terwijl we allemaal al aan het rijden waren. ''Uit een kamer die open was. Volgens mij de jouwe haha''. En ze keek weg. ''owhh ewa voor deze keer pas de problème ( geen probleem ).'' En ik ging verder rijden. ''En de andere keer dan''. En ze wachtte afwachtend op mijn antwoord. Haha ik ga geen antwoord ik lachte alleen maar. '' Hahaha dat zien we dan wel''. En ik reeds weer verder en focuste op mijn weg. Op naar België bij mijn zusje en Bilal. 😈
~• AANGEKOMEN IN BELGIË •~
''Oke mannen. En Safiyae zet jullie bivakmuts op. En maak je klaar." En ze maakte hun zelf klaar. Ik legde ook gelijk het plan uit.
''Oke Ashraf en Safiyae jullie blijven hier bij de auto's. En jullie gaan het gebouw omsingelen. Er mag niemand anders in of uit. Behalve een van ons. En jullie gaan met mij mee ja! Begrepen! ''Oke maak je plaats''. En ik begon overal te wijzen. En was uiteindelijk klaar en ze begrepen me. ''Ja patron, zullen we doen patron''. En ze stonden op hun positie.
Wachtend op wat er nu zou kunnen gebeuren........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hewa lezertjes van ons like❤ en comment💭 effe wat je ervan vindt😍🙏
Made by Meryem8888 😻💋
JE LEEST
La vie de drogue
RomanceLa vie de drogue Het leven van Safiyae Schrijfsters: @Middenoostenaar @_Chocolateh_ @Noord-Afrikaantjex @ ibtissamelhilali_el @_Schrijfsterr_Amina @5barkie @chaims020 @Meryem8888 @Schrijfsterr_a