Pp nasser
Ufff wat denkt die boyy wel ni hij wilt echt dat ik hem ga hoeken. En nouhaila ziet dat ik boos/woedend naar haar keek. En ze praat nog veder met hem. ZE GAAT ZIENNN. Zie ik het nou goed zij laat hem haar aanraken rustig nasser rustig. Wrm raakt dit me dat ze met een boy praat. Hou ik nou van haar...
Nee vast niet.Pp naoufel
Denken jullie dat dit is wie ik denk dat dit is?...
volgens mij mijn verdwaalde tweeling.
Nouhaila ik zal het je uit leggen
Vroegger
Gingen onze ouders ja je hoord het goed naar de strand en daar zag mama haar jaloerse zus met haar jaloerse man omdat wij een goedlopende bedrijf hadden en de hele fam van mama haatte haar omdat zij het mooiste was en goed was met haar geloof ze werd uit de fam gezet en zo leerde ze papa kennen Okal was mama al verkracht accepteerde hij haar paar jaar later trouwde ze en kregen kinderen maar haar schoonfamilie accepteerde haar ook. Mama kreeg 5zoons 1saiffidine 25 jaar is2 nourdine 23 jaar 3 damin 22 jaar 4 karim 21 jaar 5 Abdel 20 jaar en daarna wij, wij waren de enigste tweeling van de fam mama ze fam was jaloers vooral haar zus want die kon al helemaal geen kinderen krijgen en Drm aborteerde ze nader en souhaib. Maar hun weten van niks mama was heel blij met een meisje en haar zus helemaal ni ze werd nog jaloerser. Maar veder bij het verhaal van de strand mama negerde haar zus haar zus kwam haar richting op en glimlachte vals mama was alleen op vakantie met papa en wij. Mama ze zus gaf mama verdoving en oom, papa een verdoving en daardoor veloren ze hun evenwicht en sloten hun ogen wij waren daar 1 jaar. En ze namen jouw mee omdat mama voor jouw een erge zwakte had omdat jij bijna dood ging bij de bevalling. En daarna werd mama en papa wakker en vonden ze alleen mij en jij was "ontvoerd".
Heden
En nu heb ik je weer gevonden....Pp amira
Ik was thuis aangekomen en souhaib keek me woedend aan en voor de eerste keer in me leven werd ik bang voor hem naast hem stond zijn ma te huilen. Wat heb ik gemist?
Souhaib sleurde me via me haren naar de woonkamer en ik schreeuw om hulp en die moeder van hem kijkt mij met een enge/lelijke grijns aan. In de woonkamer zag ik heel me schoonfamilie ze keken me woedend aan en vies. Ik zij wat gebeurd hier!? Souhaib schreeuwde DAT WEET JIJ WEL VIEZE GUMGUM ZOMAAR "het" MET ALLE JONGENs HEB JE NI GOED MET MIJ EN DAARNA SLA JE ME MA BEn JE WEL GOED IN JE HOOFD?!! Ik schreeuwde IK HEB NIKS GEDAAN hij zij EN DAN SCHREEUW JE NOG EN LIEG JE? En daarna nog een klap ik vloog naar de grond ik pakte me wang vast en schreeuwde JIJ BENT EEN MOSTER en daarna nog een klap tegen me wang daarna sleurde hij me naar de kelder ik rukte me los en rende naar een hoekje en maakte me klein want naar de deur rennen zou me toch ni lukken boven zit heel de fam.
De deur ging weer open en al zijn neven kwamen binnen zelf mijn schoonbroer iedereen keek me met een grijns aan Oja weetje wat raar was er stond op eens een bed in de kelder terwijl hier nooit een bed zat. Souhaib kwam mijn richting op ik maakte me zo klein mogelijk. In een ruk liet hij me staan en rukte hij al mijn.......O O hier begint al die ellende.
En wat zou souhaib gedaan hebben?Hier een nieuw deel sorry dat jullie zolang moesten wachten😘
Saiffidine is getrouwd met Sara en heeft een dochter hij is 27
JE LEEST
Wanneer komt de waarheid nou?
RomanceDaar sta ik dan ik ben bang maar ik ga het niet laten zien ik trek de hendel en..... Hey dit is mijn eerste boek hopelijk vinden jullie het leuk. Tips zijn altijd welkom.