Dus ik ging naar beneden en zag nasser met een rood hoofd je zag gewoon die ader die zometeen ontploft. Hij kwam maar me toe ik was zo bang dus deed ik een paar stappen naar achter totdat ik de muur voelde. Hij gaf me DE HARDSTE KLAP EVER PATSSS het ging zo snel. Ik viel op de gronde en huilde en smeekte omgenade Hij begon stom te LACHEN hij EN HOE VOELT HET. Hij klapte me gezicht je hoorde gewoon deze PATTSSS PATTTSSS PATTTSSS en dat is leuk voor hem. Hij had me een stomp in me buik en nog een en nog een en nog een hij pakte een knupel daar kwammen de klappen met de knuppel en opeens werd het ZWART VOOR MIJM OGEN.....
Perspectief NASSER
Hoi ik ben nasser nu kan je alles over me zeggen maar het doet me niks. Zij zocht het uit dan moetst ze maar geen domme dingen doen ik keek naar grond en zag haar daar nog liggen en ik schopte haar twee keer Zovan wakker worden ik hoef je lelijke lichaam niet te ziet en ik heb honger ik schreeuwde LIA ze kwam als een gek naar me toe, en ze schrok ook als een gek ik zij breng haar lichaam naar boven ik hoef haar niet zo te zien met haar lelijke lichaam. Ze pakte nounou op en bracht haar maar boven. En ik ging weg.Perspectief Lia
Dus ik bracht haar naar boven en verzorgde haar wonden met de hbo doos. O het is niet netjes om me niet vooor te stellen aan jullie nou ik ben LIA en ben 19 van gestopt met school omdat we niet genoeg geld hebben.
Ik heb een moeder een vadeder die is een jaar geleden overleden (ik weet niet hoe je het schrijft als iemand dood is dus hier) ik heb twee broers hun werken hard en als ze stress hebben van het werken van IK hun boksbal dat is het. En het mooieste is dat mijn moeder niks doet ze zeht deze jebroers hebben hard gewerkt dus niet zeuren. Ze komt niet eens voir me op en zovan dat ik niet werk ga tog weg man maar op een dag krijgen ze spijt.En ik heb blauw/grijze ogen en een bos krullen en heb een fantastische lichaam nasser heeft me niet verkracht daar ben ik blij om maar hij zit wel aan mijn lichaam soms dan. omdat nounou er nu is. Doet hij dat niet meer. Maar terug bij het verhaal toen ik klaar was met het bezorgen van der lichaam zag ik dat ze sliep. Ik ging naar beneden en zag dat nasser weg was dus ging ik koken en lekker op de bank zitten heerlijk.Heyhey een nieuw deel en willen jullie ook dat ik meer perspectieven die laat het me dan weten. Vergeet niet te stemmen en een reactie te zetten.
JE LEEST
Wanneer komt de waarheid nou?
RomanceDaar sta ik dan ik ben bang maar ik ga het niet laten zien ik trek de hendel en..... Hey dit is mijn eerste boek hopelijk vinden jullie het leuk. Tips zijn altijd welkom.