Pp nader
Wat er voor af ging.Ik zij kijk dit is de deal. Nou je hoeft ni te betalen als ik je dochter samia mag. Lijkt me een goed deal hij zij huilend nee niet mijn dochter asublieft mijn dochter niet. Jawel anders gaat je vrouw dood plus je knappe dochter. De vader zij.....
Terug bij het heden
Hij zij O oké ik zeg ja
Ik zij beter voor u. Samia kom hier Oja mensen de foto die ik liet zien was van vorig jaar maar Oki. Want ze is zo te zien veranderd ik laat jullie zienZo zoet ze eruit zo knaapppp😍😍😍😍. Ze heeft de onderhand blond geverfd. Maar terug bij het verhaal ik riep samia miskiena ze ziet helemaal ingekropen. Hahah ik riep haar dus. En ze maakte kleine stappen maar ik ben zi ongeduldig en trok gw aan haar arm ze zij zacht au. Ze keek me bang aan en
Ik keek haar aan en zij pak je spullen want jij gaat met mij mee. Ze zij Wrm en keek verwarrend om zich heen en zij PAPA PAPA HELP. Haar vader keek hopeloos ik zij je vader houd niet veel van je en heeft je aan mij gegeven Hahahah. Ze keek haar vader aan en schudde van nee. PAPA ZEG DAT HET NIET WAAR IS AUB PAPA DIT KAN JE TOCH NIET DOEN. snik snik.
Haar vander zij nee mijn kind het is waar het spijt me maar op ren dag zul je dankbaar zijn. Zij NEE PAPA DIT KAN NIET WRM IK HAAT JE IK ZUL HEF JE NOOOOOOIIIT VERGEVEN.
IK ZIJ GENOEG HESCHREEUW PAK JE SPULLEN EN KOM NUUU.
ze knikte nee IK GA NIET MET JE MEE NOOIT. Ik keek haal lachend aan en ik deed een verdovingsmiddel op haar mond en ze viel weg ik pakte al haar spullen en ging weg met haar.
PS: ik sla geen meisjes miss sommige die het uit lokken.Pp Samia
Ik deed me ogen open en zag dat ik op een bed lig maar dit is mijn bed niet. En toen ik een beetje bij was herinneringen ik alles wat er is gebeurd. Ik hoorde iemand binnen komen en deed alsof ik nog sliep. Nader zij schatje word wakker mijn prinses je van me. Ik kost gw bij deze woorden. Hij schreeuwde opeens en ik schrok waker en hij merkte dat. Hij zij schatje niet schrikken. Hier je kleding en dit is je nieuwe kamer. In die inloopkast zit je kleding ik verwacht je over 2 uur omdat ik weet dat meisjes er lang over doen. Ik verwacht wel dat je wel iets moois aan doet😉. En hij gaf me nog een kusje op me lippen en toen ging hij weg. Ik pakte meteen wat spullen en ging meteen douchen en dacht na over alles. Na alles duurde ongeveer een uur in de douch ging ik me omkleden.
Dit had
Ik aanLekker
Simpel ik deed mascara. Beetje blush en lipglos en gw Zwitsal. Klaar ik keek naar de tijd en zag dat ik nog maar 5 min mag had. Ik ging de deur uit Oja ik pakte nog mijn tasje en ik deed daar in kauwgom,oordoppen,tel en lader en geld daarna ging ik maar beneden. En ik zag meteen alle ogen wat schamend hier zitten allemaal jongen die me met grote ogen aankijken en sommige gingen monden open. Kan wel want ik heb een heeel mooi figuur gw uuu. Haha dat zeggen mensen maar ik vind gw dat ik normaal lichaam heb net zoals iedereen. Nader kwam en keek me met open ogen aan en schreeuwde meteen Wtf DOE JIJ HIER A MOGOOL LOOP DOOR LOOP NUU VOORDAT IK JE EENTJE GEEF. ik kreeg betraande ogen en draaide me meteen om en hoorde gelijk al A
Kijk di asss A sahbi. Ik ging im de gang staan en wachte op nader hij kwam en zij kom. Hij is echt raar. Je wilt niet weten.Heyhey mensen hier een nieuw deeltje vergeet niet te stemmen aub en heg zal leuk zij als jullie ook gaan reageren dan weet ik meteen wat jullie ervan vinden.
Baybay😘😘
JE LEEST
Wanneer komt de waarheid nou?
Roman d'amourDaar sta ik dan ik ben bang maar ik ga het niet laten zien ik trek de hendel en..... Hey dit is mijn eerste boek hopelijk vinden jullie het leuk. Tips zijn altijd welkom.