​ေ၀း​ေနပါ​ေသာ္​လဲ

655 32 0
                                    

HunHan....

One Shot

...........

အစကတည္​းကမ​ေတြ႔ျဖစ္​ခဲ့ပါလွ်င္​....
ဒီလိုနာျပင္​ဖြယ္​ရာအတ္ိတ္​ဆိုသည္​့အရိမ္​မည္​းႀကီးသည္​လဲ......သူ႔အတြက္​အနာဂတ္​အထိလိုက္​ပါမလာႏိုင္​ပါ​ေခ်.......

ျဖစ္​ႏိုင္​ပါလွ်င္​ လြန္​ခဲ့​ေသာ ၆ႏွစ္​ခန္​႔ဆီသို႔အခ်ိန္​နာရီမ်ား​ေရြ႔လိုက္​ခ်င္​မိသည္​.....

သူသည္​...ကြၽန္​​ေတာ္​အတြက္​အျမဲအလိုလိုမ်က္​ရည္​မ်ားက်စရာမလို.....

သူသည္​ကြၽန္​​ေတာ္​အတြက္​...ႏွလံုးသား​တစ္​ခုလံုးစုတ္​ျပတ္​သက္​သြားသည္​့အထိခံစားစရာမလို......

ကြၽန္​​ေတာ္​ဆိုသည္​လူတစ္​​ေယာက္​အတြက္​ႏွင္​့႐ူး႐ူးမိုက္​မိုက္​ကြၽန္​​ေတာ္​​ေနာက္​ကိုယုံၾကည္​စြာလိုက္​ခဲ့သည္​့သူ​ေလးသည္​......

အခ်စ္​ႀကိ္ီးသလိုအျမတ္​လဲႀကီးသြားပါ​ေတာ့​ေခ်ၿပီ.......

ကြၽန္​​ေတာ္​ဘက္​က​ေတာင္​းပန္​စရာမလို​ေအာင္​ကိုခြင္​့လႊတ္​နားလည္​​ေပးတက္​သည္​့သူ....

အခု​ေတာ့အမုန္​းႀကီးမုန္​း​ေန​ေခ်ၿပီ.....

ကြၽန္​​ေတာ္​ဘက္​ကထြက္​သြားဟု​ေျပာစရာမလို​ေအာင္​ကို....

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေဘးက​ေနအသံတိတ္​​ေပ်ာက္​ကြယ္​သြား​ေခ်ၿပိ္​ီ......

ကြၽန္​​ေတာ္​သာ.....
သူ႔ကို​ေစာ​ေစာသာခ်စ္​ခဲ့မိပါလွ်င္​...
သူ႐ွိစဥ္​ကတည္​းကသူ႔တန္​ဖိုးကိုသိခဲ့ပါလွ်င္​.....

​ေနာင္​တဆိုသည္​့နာမ္​စားႀကီး၏​ေနာက္​ကြယ္​တြင္​ယခုလိုကြၽန္​​ေတာ္​​ေရာက္​​ေနမည္​မဟုတ္​ခဲ့ပါ​ေခ်.......

💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭💭

ကြၽန္​​ေတာ္​ Oh SeHun သည္​အလုပ္​ႏွင္​့ပက္​သက္​လွ်င္​ဘယ္​အလုပ္​မဆိုအကုန္​လုပ္​ႏိုင္​ပါသည္​.......

အလယ္​တန္​း​ေက်ာင္​းသားဘ၀တြင္​မိဘႏွစ္​ပါးသည္​ဆံုးပါးသြားကာ မိဘမဲ့ဘ၀သို႔​ေန႔ခ်င္​းညခ်င္​း​ေရာက္​ခဲ့ရ​ေခ်သည္​.....

အရင္​ကတည္​းက​ေျပလည္​ယုံသာ႐ွိသည္​့စီးပြား​ေရးျဖစ္​သည္​့ Cake ဆိုင္​​ေလးသည္​လုပ္​ကိုင္​တက္​သည္​့မိဘႏွစ္​ပါးမ႐ွိ​ေတာ့သည္​့အတြက္​ထိုဆိုင္​​ေလးသည္​​ေဒ၀ါလီခံသြားရသလိုဆိုင္​ခန္​း​ေလးသည္​လဲ....​ေအာက္​​ေစ်းျဖင္​့​ေရာင္​းလိုက္​ရ​ေခ်သည္​.....အလယ္​တန္​း​ေက်ာင္​းသားပီပီ​ေလာကၿကီးအ​ေၾကာင္​းအားမသိနားမလည္​ကာလက္​ထဲ႐ွိသည္​့​ေငြအားသုံုးျဖဳန္​းကာ​ေနခဲ့မိသည္​.......

EXO Fic OneShot(Collections)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt