ထြက္​သက္​မတိုင္​မွီ.

679 28 2
                                    

ထြက္သက္မတိုင္မွီ...Dika
One Shot

Seoul ၿမိဳ႕တစ္ေနရာ၏လမ္းမထက္မွာ.. ပုပုလံုးလံုးႏွင့္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္တစ္ေရြ႔ေရြ႔လမ္းေလွ်ာက္ေနသည္.....All black ဝတ္ဆင္ကာ.. ဦးထုပ္အနက္တစ္လံုးကိုပါခပ္ငိုက္ငိုက္ေစာင္းထားေသးသည္...မ်က္ႏွာတစ္ဝက္ေလာက္ဦးထုပ္ကဖံုးအုပ္ထားေပသည္  ...ႏႈတ္ခမ္းဟုတယ္အသဲပံုႏႈတ္ခမ္းေလးေတာ့ေတြ႔ရေသးသည္........

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Club တြင္အားကုန္ေသာင္းက်န္းၿပီးမွအိမ္သို႔.ကားေမာင္း၍ျပန္ခဲ့လိုက္သည္. စိတ္ထဲမွာေတာ့ခုထိမ႐ွင္းေသး......က်ေနာ္မွာဘာအျပစ္႐ွိလို႔မ်ားသူက...luhan. ဆိုတဲ့ေနာက္တစ္ေယာက္နဲ႔တြဲျပရတာလဲ......သူဆိုတာက...sehun ပါ..က်ေနာ္ဆိုတာက Kai... ပါ..က်ေနာ္ေပါ့.....ကားသာေမာင္းေနတာကားေမာင္းတဲ့ဆီ မွာစိတ္ကမ႐ွိ...သူ႔ဆီပဲစိတ္ကေရာက္ေနသည္  သူနဲ႔က်ေနာ္....ခ်စ္သူသက္တမ္း...၃ႏွစ္ျပည့္ေတာ့မွက်ေနာ္ကို..ဘာအျပစ္မွမ႐ွိပဲ...ေခါက္ၿပီး luhan တြဲသြားတာလဲ...က်ေနာ္မေက်နပ္...ၿပီးေတာ့က်ေနာ္တကယ္မခံစားႏိုင္ပါ..က်ေနာ္သူ႔ကိုအရမ္းခ်စ္ခဲ့သည္..သူလဲက်ေနာ္ကိုတကယ္ခ်စ္မယ္လို႔ထင္ခဲ့မိသည္...ခုေတာ့မဟုေတာ့ဘူး..
ဘာသူေျပာသြားတဲ့စကားက......
""Kai ah ငါမင္းကိုအေပ်ာ္တြဲခဲ့မိတာေတာင္းပန္ပါတယ္...ငါတကယ္ခ်စ္တာ...luhan ပါ""

လို႔ေျပာၿပီးလွည့္ထြက္သြားခဲ့သည္..အခုထိက်ေနာ္နားထဲမွာၾကားမိေနေသးသည္....
ဟင့္အင္းက်ေနာ္..သူ႔ကိုျပနိကလဲ့စားေခ်မယ္...Kam.Kai.  ဆိုတဲ့က်ေနာ္လိုလူမ်ိဳးကိုမွသူကေၾကာသြားသည္ပဲ...😏😏😏

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Kyungsoo...လမ္းကူးေနတုန္းကားတစ္စီးမီးပိြဳင့္နီေနတာကိုမရပ္ပဲသူ႔ဆီဦးတည္ကာလာေန၍...ေၾကာင္ကာပင္ရပ္ေနမိသည္.....Amdwel.........
""....က်ီြ......ဒုန္း,,,

""Omma""

ကားကအ႐ွိန္ျမန္ေသာ္လဲ..ဘရိတ္ကိုဖိအမိအရမ္းဖမ္းလိုက္ႏိုင္သည္...Kyungsoo ကိုေတာ့မတိုက္မိလိုက္ေပမယ့္...လမ္းေဘးကဓာတ္တိုင္ကိုေတာ့မိတ္ဆက္လိုက္သည္...
Kyungsoo..ေၾကာင္ရပ္ေနရာမွသတိဝင္လာ၍ကား႐ွိရာဆီသြားလိုက္သည္..
ကားထဲကလူကမလုွပ္ေပ..ေခါင္းမွာလဲေသြးမ်ားစီးကာက်ေနသည္....သူကားတံခါးဖြင့္ကာထိုသူကိုေအာက္သို႔မႏိုင္မနင္းဆြျုမကာခ်ေပးလိုက္သည္...ေသြးမ်ားေပေနသည့္ၾကားကျမင္လိုက္ရေသာထိုလူ႔မ်က္နာ....kyungsoo...ျပဴးေနသည္မ်က္လံုးမ်ားပို၍ျပဴးသြားရသည္...သူ...သူ...က်ေနာ္ရဲ႕အခ်စ္ဦး...က်ေနာ္အထက္တန္းႏွစ္တုန္းကအေသေႂကြခဲ့ရတဲ့က်ေနာ့္ရဲ႕အခ်စ္ဦး...Un. တက္ေတာ့မွေက်ာင္းကြဲသြား၍...မေတြ႔ေတာ့ေခ်..ခုျပန္ေတြ႔ေတာ့အရမ္းပင္ဝမ္းသာသည္...ဝမ္းနည္းသည္ကဒီအေျခအေနက်ေနာ္သူ႔ကိုျပန္ေတြ႔ရသည့္အေျခအေနက...က်ေနာ္ရဲ႕ႏွလံုးသားေလးပင္ႏွာက်င္ရသည့္အေျခအေန.....Kyungsoo အေတြးမ်ားကိုလက္စသက္ကာ..ေဆးရံုကားကို ph ဆက္ေခၚလိုက္သည္...ခနအၾကာေရာက္လာၿပီး....ေဆးရံုသို႔အခ်ိန္မွိီပို႔ႏိုင္ခဲ့သည္...သူကေတာ့သတိေမ့ေနဆဲပင္.....

EXO Fic OneShot(Collections)Onde histórias criam vida. Descubra agora