အရာအားလံုးထပ္​ ပို၍ ခ်စ္​ရပါ​ေသာသူ

700 31 4
                                    

......

👣👣👣

အရာရာ.....သူ႔စိတ္​သ​ေဘာက်​ေနလာ​ေပးခဲ့ရသၫ္​့ကြၽန္​​ေတာ္​သည္​.....

ကိုယ္​့စိတ္​..ကိုယ္​့ခႏၶာ..ကိုယ္​့လြတ္​လပ္​ခြင္​့ဆိုသည္​ဆိုတာ.....

ယ​ေန႔အခ်ိန္​ထိ႐ွိမ​ေနခဲ့ပါ​ေခ်......

ကြၽန္​​ေတာ္​ဘက္​ကမၿငိဳမျငင္​....သူ႔အလိုတိုင္​း​ေန​ေပးခဲ့သည္​မွာ...သူ႔အားခ်စ္​​ေနသည္​ကိုတကယ္​ပင္​မသိ​ေလ​ေရာ့သလား......

ကြၽန္​​ေတာ္​ႏႈတ္​ခမ္​းပါးက​ေန....ခ်စ္​တယ္​...လို႔ထုပ္​​ေျပာမွသိႏိုင္​မည္​လား.....

ဒါမွမဟုတ္​....ကြၽန္​​ေတာ္​အခ်စ္​​ေတြကိုျမင္​​ေနပါလွ်က္​နဲ႔ပင္​ လ်စ္​လွ်ဴ႐ွဴၿပီး​ေဘးဖယ္​ထားခဲ့သည္​လား......

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေလ...သူ႔အတြက္​​ေပးဆပ္​ခဲ့သမွ်က ျပန္​ရလိုက္​တာနဲ႔မတန္​ဘူးဗ်ာ.....

ဘာတဲ့.....

အခြင္​့အ​ေရး သမားဆိုတဲ့နာမ္​စားတစ္​ခုရယ္​....၁၅ ႏွစ္​တိုင္​​ေအာင္​ကြၽန္​​ေတာ္​ဘက္​ကခ်စ္​​ေပးခဲ့ရတဲ့အခ်စ္​​ေတြအစား....နာရီပိုင္​းဆိုတဲ့အခ်ိန္​တို​ေလးအတြင္​းမွာျပန္​ရလိုက္​တာက သူ႔ဆီက အမုန္​းခါးခါးတစ္​ခုရယ္​သာ......

ကြၽန္​​ေတာ္​ကသာ....သူ႔ကိုအရာအားလံုးထပ္​ပို၍ခ်စ္​ခဲ့ရပါ​ေသာ္​လဲ.....

သူ႔ရင္​ထဲမွာ​ေတာ့ျဖင္​့....ကြၽန္​​ေတာ္​အတြက္​အမုန္​း​ေတြသာ႐ွိ​ေနခဲ့သည္​တဲ့လား.......

👣👣👣

မိဘခ်င္​းရင္​းႏွီးမႈ့​ေၾကာင္​့သူနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​သည္​...ငယ္​စဥ္​ကတည္​းက​ေန....ညီအကိုအရင္​းအခ်ာမ်ားပမာ​ေနထိုင္​လာခဲ့ၾက​ေလသည္​.....

ကြၽန္​​ေတာ္​အသက္​...၈ ႏွစ္​.....
သူ႔အသက္​  ၅ ႏွစ္​.....

ထိုအခ်ိန္​​ေလးမွစ၍သူသည္​့ကြၽန္​​ေတာ္​ဘ၀ထဲကို ကြၽန္​​ေတာ္​မသိလိုက္​ခင္​​ေလးမွာပင္​၀င္​​ေရာက္​လာခဲ့​ေခ်သည္​.......

တစ္​ႏွစ္​ထပ္​တစ္​ႏွစ္​....သူနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​ရင္​းႏွီးမႈ့​ေတြမွတစ္​ဆင္​့...သံ​ေယာဇဥ္​ႀကိဳး​ေတြ​ရစ္​ပတ္​လာခဲ့ပါ​ေလသည္​.....

EXO Fic OneShot(Collections)Where stories live. Discover now