,,Ským si mluvila?" přišla ke mě a my se rozešli směr domů.
,,Ehm...s tátou. Jedu tam na prázky" musela jsem se u smát. Jezdím za ním fakt moc ráda.
,,Tak to je fajn" usmála se taky,,Hele nemůžu jet stebou?" podívala se na mě..
,,Hele jako mohla bys,ale chci se s tátou domluvit,že tam bude celí rok" zazubyla jsem se naní
,,Celí rok?!" vyjekla,,Co tu budu jako dělat? " řekla už klidnějším tonem
,,Buď v poho ještě to musí dovolit máma " povzdechla jsem si. Jsem si na 100% jistá,že to nedovolí už tak mě tam nechce moc pouštět na prázdniny.
,,Hele pujdem do klubu?" přešla na jiné téma,,Večer tak v osum"ještě dodala
,,Jop" přikívla jsem,,Tak v osum u srbu"ještě jsem se rozloučila a káždá šla dom...
Mery bydlí o ulici dál než já. Prošla jsem brankou a v chodivíma dveřma. Shodila jsem boty a vyběhla schody do pokoje. Jsou čtyři takže...stihnu film.
Sedla jsem si k noťasu,který mám propojený s telkou a vybrala si film. Pustila jsem si Sebevražedný odíl a zapadla do postele...
(Hele co máte radči? Marvel nebo DC? Já Marvel,ale zbožňuju Batmana.😏😂)
Když už byl konec tak byla ta pravá chvíle si dát sprchu. Šla jsem do koupelny a šla hned do sprchy. Kapky vody na mě dopadali a mě bylo fajn. Starosti odnášela voda.
***
Šla jsem ke srbu a už z dálky viděla Mery jak přešlapuje. To už du jako za se pozdě? Když si mě všimla rozešla se mím směre...
,,Kde sakra si?" skřížila ruce na prsou,,Promiň " skusila jsem takový ten usměv ala já nic ,,Fajn tak dem?" Já jen přikívla...
,,Bude sranda. Alan říkal,že tam jsou nový kluci" zazubyla se,,Hele nový kluci jo?" začli jsem se obě smát a Mery se zozeběhla do klubu,,Počkej ne"rozeběhla jsem se za ní.
Proběhla jsem kolem nějaké party kluků a zapadla hned za Mery do klubu...
,,Alanee!" vykřikla jsem aby mě slyšel a šla ho obejmout přes bar..
Pohled Martinuse
Šli jsem směr nějaký klub. Jsem v ČR a po zítří odjíždíme. Takže kluci jsou toho názoru,že je třeba si užít.
ČTEŠ
,,Bleková Chci Pusu!"(M&M)
Random,,Bleková chci pusu!"křikl po mě ,,Zapomeň Gunnarsen! " křila jsem nazpátek a přidala do kroku