Seděla jsem v kuchyni u stolu a pořád přemýšlela nad tím jestli to fakt byl Martinus.
Vytáhla jsem z kapsy mobil a hledá jaké koliv informace tikající se těch dvou.
Našla jsem toho hodně. Po velikosti boty, oblečení až k tomu v kolik chodí spát. Nic mi ale nepomohlo. Flustrovaně jsem si oddechla.
Zvedla jsem se ze židle s úmyslem jít nahoru. Vešla jsem na chodbu a tam viděla taťku.
,,Ahoj" usmál se.
,,Ahoj" usmála jsem se taky.
Vyběhla jsem schody a zapadla do pokoje s tím, že si du dělat úkoli.
##
Proč na to pořád myslím a proč se mi představa toho, že je to Martinus nelíbí?
Fajn nechám to být. Ležela jsem v posteli a koukala na telku. Popkorn jsem měla skoro dojezený,ale film byl téměř na začátku možná tak ve čtvrtce. Jsem žrout (Já taky co vy?😂)
Čtvrtek
(Já si nepamatuju co je za den tak se když tak omlouvám)Seděla jsem ve školní lavici a jen tak bez smyslu jsem si čmárala do sešitu. Tak jako všem v této třídě se to blíží. Blíží se to i mě. Konec školního roku. Přemýšlela jsem. Co asi dělá Mery? Nejspíš si bude vyklízet skříňku a ták.
,, Neruším?" Přisedl si někdo ke mě
,, Ne" usmála jsem se na Martinuse
,,Tak co?" Koukla mi do sešitu,,Jak se těšíš na prázdniny?" Usmál se
Martinus
Prohlížel jsem si malůvky co si jen tak malovala. Mega pěkný.,,No celkem hodně" uchechtla se. Od té doby co mě viděla s Anni na chodbě je nějaká divná.
,,Ahaa" prohlížel jsem si ji
,,Maci" vyskočila sničeho nic a šla za mým bratrem. Nelíbí se mi že se spolu baví. Je moje. Tvoje? Ano moje. Uvědomuješ si co meleš za hovadiny? Není tvoje. Nikdy nebyla a asi ani nikdy nebude...tupče. Jo jasný boha. Probodl jsem svého bratra očima když se o Lol opřel. Jen se vytězně ušklíbl a otočil se spátky naní. Můj bratr je svině.
##
,,Jsi svině"vyšel jsem za Marcusem že školy
,,Nejsem" zasmál se,, Baví se semnou sama nemůžu za to" spobavením v obličeji se zastavil.
,,Moc dobře víš jak mi vadí že se jí dotykáš" procedil jsem skrz zuby
,, Vím" zasmál se,,Ale nezájem bratříčku" otočil se a odešel.
Ahoj
Pokus byl.
Snad se líbí i když je toho tak málo.
Nějak mi to nemyslí. Nemám ani moc času a ještě mám před sebou 3 dny testů.
Je to náročné. Někdy bych si přála aby mi bylo za se 5.Noo nic tak pa😘
ČTEŠ
,,Bleková Chci Pusu!"(M&M)
Random,,Bleková chci pusu!"křikl po mě ,,Zapomeň Gunnarsen! " křila jsem nazpátek a přidala do kroku