Proboha!! Můžete mě zabít? Já tam prostě nechci. Zabručela jsem. Otevřela jsem oči a koukala se ven. Venku bylo zataženo a já měla jít do školy. Měla jsem špatný pocit. Ze školy, z toho počasí, ze spolužáků.
Vyhrabala jsem se z postele a šla do koupelny. Udělala jsem hygienu a oblíkla se.
Seběhla jsem schody A vešla do kuchyně. Batoh jsem uložila vedle baru a vzala jablko. Koukla jsem se na hodiny. 7:27 pravý čas jít...
Obula jsem si boty,, Ahoj" zavolala jsem a došla odezvu ,, Ahoj" bylo to dvou hlásný. Višla jsem z domu a šla do školy...
###
Stálá jsem před školu a vytáhla si plánek. V tom se mám vyznat? Fajn takže....jo mám to. Wau chytrá! Tleskám... Haha...moc vtipné...
Prošla jsem vchodovými dveřmi a na plánku měla zaznačenou svou skříňku. Nikdo si mě nevšiml. Všichni se věnovala svím věcem.
Aaaa moje skříňka. Zadala jsem čtyřmístný kód a skříňka se otevřela. Tadá uchechtla jsem se. A do skříňky si vložila věci.
Začlo zvonit a já stále neměla svou třídu. Tak to bude trapas až tak vlezu.
Mám jí.. Opět tleskám... pff. Odfrkla jsem si a zaklepala...
,,Dále" ozvalo se za dveřmi.
Tak jde se na to. Chytla jsem kliku a vešla dovnitř. Dobře jsem za sebou hned zavřela.
,, Dobrý den" utrousila jsem a koukla se na učitelku
,,Ahoj" usmála se na mě,,Ty budeš Lolo viď" jen jsem přikívla....
,, Dobrá tedy" rozlídla se po třídě. Já až teď zvedla svůj pohled a rozhledna se všichni však koukali na mě.
Moje oči se za stavili na dvou párech, které jsem už znala. Usmál jsem se..
,,No znáš tu někoho? Asi ne že" podívala se mě
,,No vlastně ano znám" usmál jsem se
,,Martinuse" schytal pár nechápavým pohledů a pak hned i já.,, Dobrá posaď se k němu"
Tak jak učitelka řekla jsem taky udělala....
Ahoj
Od teď budu kapitoly více propracované a další.
Doufám že se vám to bude líbit a za názor budu moc ráda.
Snažím se co nejvíc to de,ale myslím si že mi to moc nejde.
Ahoj
ČTEŠ
,,Bleková Chci Pusu!"(M&M)
Random,,Bleková chci pusu!"křikl po mě ,,Zapomeň Gunnarsen! " křila jsem nazpátek a přidala do kroku