6

144 12 0
                                    

Konec školního roku
,,Takže se celé prázdniny neuvidíme?" posmutněla Mery,,No neuvidíme,ale ještě tu jsou poslední dva dny školy" usmála jsem se nání,ale ona jen smutně přikovla....

Vešli jsem do jídelny a šli vydávacímu pultu. Vzala jsem se tácek a posouvala se v řadě. Dostala jsem svou porci a šla ke stolu. Jen co jsem si sedla zachvilku přišla Mery a sedla si na proti mě.

,,Ale budem volat" pronesla rozkazem a pustila do jídla

,, Jistě mámi"

Můžete mi říct kdo by jedl to to jídlo co není jídlo. Necítíš se blbě?  Proč jako? Mery?  Fajn možná bych jí mohla říct, že v pátek se vidíme na posled. Že budu rok studovat v Norsku a možná se vrátím. Že jsem pevně rozhodnutá strávit rok život se svým tátou a napadlo mě to samo. A nakonec že mi to mamka povolila a vše zařídila. Bude to začátkem něčeho nového. Bude to legendární..

,,Lolo vnímáš mě" zamávala mi Mery před obličejem rukou. Nezmohla jsem se na nic jiného než jen přikivnout.

Cítím se straně. Je moje nejlepší kámoška a já jí to ani neřeknu. Nemám na to..

,,Tak souhlasíš?"

,,S čím?" Pozvedla jsem obočí

,, Poslední žertík, když jsem tu zítra naposledy?" Ušklíbla se

,,Určitě" vyhodili jsem jídlo do koše a tácky dali do stojanu.

###

,,Černá,červená a modrá" vytahovali jsem spreje s barvami.

Smáli jsem se jako pominuté a naší škole dělali novou fasádu. Koho by to nerozesmálo.

,, Už nemůžu" smála jsem se pořád dokola a Mery semnou.

Bylo mi fajn. Nemyslela jsem na to, že zítra uvidím Mery naposledy.

,, Blesková! Franková! Co tam děláte!" Zakřičel ponás školník

,,Sakra" zarazili jsem se a rozeběhli se pryč

,, Stůj te!" Křičel pořád dokola



,,Bleková Chci Pusu!"(M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat