Part 14💟

377 28 7
                                    


Με πέταξε στο κρεβάτι κλείδωσε την πόρτα, άνοιξε 5 αρωματικά κεριά που μου είχαν κάνει δώρο κάποιοι συγγενεις, δεν θυμάμαι ουτε εγώ, έβαλε ρομαντική μουσικη, πήρε μια βαθιά ανασα και ξαμπλωσε πανω μου και αρχισε να με φιλάει.
Τ: Σε θέλω!
Σ: Κι εγω💋.
Είχα τυλίξει τα πόδια μου στην μέση του και φιλιωμασταν για κάτι ώρες. Μου έβγαλε την μπλούζα κι εγώ την δική του. Μετα απο λίγη ωρα φασωματος...
Σ: Ααααα, Μαρτίνους σταματα!
Τ: Μωρακι μου τι έγινε?
Σ: Με πονάει η κοιλιά μου.
Τ: Παιζει να...???
Σ: Πιθανό... Πάω να δω.
Πήγα στο μπάνιο και ναι😢. Είχα περίοδο ρε γαμω το κέρατο!
Σ: Αγάπη μου...
Τ: Εχεις?
Σ: Ναι ρε πουστη μου! Ολη η γκαντεμια πανω μου ρε γαμω!
Τ: Ηρέμησε! Εγω τι πρεπει να κάνω τώρα?
Σ: Δεν γίνετε να κανεις κάτι... Σορρυ αλλα...
Τ: Θες να σε παρω αγκαλιτσα και να κοιμηθούμε?
Σ: Ναι, αν και δεν νυσταζω αλλά θα κάτσω να σε κοιταω.
Τ: Όπως θες, αλλά ουτε κι εγώ νυσταζω😰.
Σ: Ρε αγάπη μου τι να κάνω?
Τ: Τίποτα απλως φίλα με!
Σ: Θα το εκανα ήθελες δεν ηθελες.
Τ: Χαίρομαι που συμφωνούμε στα παντα😊.
Τον εφερα κοντά μου και τον φιλησα. Με κρατούσε απο τον κώλο και με χουφτωνε. Εγώ τον χαιδευα στον σβέρκο. Λίγο αργότερα σταματησαμε για να βρούμε τις ανάσες μας.
Σ: Γαμω την εφηβεία μου ρε γαμωτο!
Τ: Ελα βρε αγάπη μου, ηρέμησε!
ΣΜαρτίνους.
Τον πήρα αγκαλιά και ακουμπησα το κεφάλι μου στο σωμα του. Αυτός μου φίλησε το κεφάλι κι εγώ στο κεντρο του στήθους του και κοιμηθηκαμε.
Την επόμενη μέρα ξυπνησα και αυτός κοιμότανε. Πήρα το κινητό μου και είδα οτι ειχα 10 αναπάντητες και 15 μηνύματα απο την Χριστίνα. Την πήρα τηλεφωνο... Το σήκωσε αμέσως και την άκουγα που είχε πλανταξει στο κλάμα.
Σ: Κολλητουλα μου γιατί κλαις?
Χ: Σταυρουλα γαματα! Πάρε τον Μαρτίνους και ελάτε στο νοσοκομείο.
Σ: Τι?!?! Γιατί? Τι έγινε?!?!?
Χ: Θα σου εξηγήσω όταν ερθετε! Άντε σε περιμένω!
Μόλις εκλεισα πήγα να ξυπνησω τον Μαρτίνους αλλά με πρόλαβε...
Τ: Αγάπη μου καταρχάς καλημέρα! Καταδευτερων τι έγινε?
Σ: Δεν θα είναι καλά αυτή η μέρα! Ελα ντυσω για να πάμε στο νοσοκομειο! Λογικά κάτι θα έπαθε ο Ζακ γιατί η Χριστίνα με πήρε τηλέφωνο κι έκλαιγε!

Christina POV

Flashback💓

Εχθες πήγαμε βόλτα με τον Ζακ. Πριν βγούμε με πήρε η Σταυρούλα για να πάμε για καφέ με τον Μάρκους και την Κωνσταντίνα. Εγώ της είπα οτι θα παμε βόλτα και πήγαν μόνοι τους. Είχαμε κανονίσει να βρεθούμε στα Starbucks. Λίγο πριν ερθει ο Ζακ είδα τον πρωην μου... Τον λενε Ματεο.
Μα(τεο): Γεια σου αγάπη μου... Με περιμενες?
Χ: Ρε Ματέο άντε στα διαλα αγοράκι μου! Τα έχω με άλλον!
Μα: Ελα βρε μωρο, δεν πρόκειται να σου κάνω κακό.
Χ: Οχχ, κατάλαβα που το πας...
Μα: Σε θέλω!
Αυτό μου έλεγε συνέχεια και με πλησίαζε. Είδα να έρχεται ο Ζακ κι εγώ άρχισα να τσιριζω, διοτι ειμασταν σε απόσταση αναπνοής. Ο Ζακ γύρισε και με είδα, έτρεξε αμέσως και πήγε κι  εχωσε μπουνιά στον Ματέο. Αυτός έπεσε κάτω αλλά σηκώθηκε και είχε αίματα στα χείλη του και λίγο στην μύτη του. Άρχισα να κλαίω και πήγα να τους χωρισω γιατί επαιζαν ξύλο. Ο δικός μου είχε γεμίσει με μελανιες, γρατζουνιες είχε χτυπήσει τα γόνατα του και τους αγκονες του και του Ματεο του είχε μαυρίσει το μάτι, είχε χτυπήσει και αυτός στα γόνατα και στους αγκονες. Εγώ τους φώναζα για να σταματήσουν και σε κάποια φαση λεω:
Χ: ΛΟΙΠΟΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ! ΘΑ ΧΩΡΙΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ!!! ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ!
Αυτοι σταμάτησαν αμέσως και ο Ματεο με φίλησε και μου είπε:
Μα: Δεν πρόκειται να σε αφήσω να φύγεις ψηχη μου! Χεσε αυτον τον μαλακά τον φλωρο και γυρνά σε εμένα!
Εγώ τον εσπροξα.
Χ: Γαμω το στανιο μου, σιγά μην τα ξαναφτιαξω μαζί σου! Πολυ φαντασία εχεις αγοράκι μου! Εγω είμαι με αυτον τον άγιο και ομορφο ανθρωπο( κι εδιξα τον Ζακ), ενω εσύ είσαι ενα π@π@ρι και μισώ! ( σορρυ που βριζω τόσο αλλά η Χριστίνα είναι παρα πολύ χιμα neyisminee σορρυ μωρή ψοφια! Κατα πολύ βάθος σε λατρευω😊)
Ζ: Χριστίνα πάμε!
Με πήρε απο το χερι και πήγαμε να φύγουμε. Ο Ματέο με τράβηξε και αρχισε να με φιλάει. Εγώ τον βαραγα αλλά ήταν παρα πολύ δυνατός. Αρχισε να με χουφτωνει και μόλις το είδε αυτό ο Ζακ φρυκαρε. Μου ξεκουμπωσε το σουτιεν και πήγε να μου το βγάλει μέχρι που ο Ζακ είχε γίνει παρα πολύ κόκκινος και του έχωσε κι αλλη μπουνια. Κουμποσα το σουτιεν μετα απο κανα αιώνα,με πήρε σε στυλ νύφης και έτρεξε για να φύγουμε. Ο Ματέο οδηγούσε μηχανάκι.
Χ: Ζακκκκκ, ΑΣΕ με θα μας προλάβει!!
Με άφησε και τρεξαμε πιο γρήγορα. Μας έφτασε και επίτηδες πάτησε το ποδι του Ζακ. Αυτός λυποθημισε. Εγώ καλεσα ασθενοφορο και εκλαιγα. Δεν ήθελα να πάρω κανέναν και να τους ανισυχησω. Ενημερωσα μονο τους γονεις του. Πήγα στο νοσοκομειο και περίμεναν. Μόλις πήγαμε κι εμείς τον Ζακ τον είχαν με σοληνακια και διάφορα τέτοια. Εγώ εκλαιγα παρα πολυ. Μπήκε ο γιατρός στο δωμάτιο και μετα απο λίγο βγήκε. Η μάνα του πήγε να τον ρωτήσει τι είχε πάθει. Αυτός δεν της είπε.
Δεν μας άφηναν να μπούμε μέσα και μπήκα το πρωι στις 10. Είχα πάρει τοσα τηλέφωνα την Σταυρούλα και μετα μου είπε οτι θα ερθει με τον Μαρτίνους.

You & I/ A Marcus and Martinus and Why Don't We fanfictionWhere stories live. Discover now