Την έβαλα να ξαμπλωσει και κοιμήθηκε απευθείας. Εγώ ξαμπλωσα δίπλα της και μιλαγα σε μηνύματα με τον Μάρκους. Μου έλεγε οτι και η Κωνσταντίνα είχε μεθύσει και έκανε εμετούς. Κλείσαμε, την πήρα αγκαλιά, την φιλησα και κοιμηθηκα. Δεν μπορουσα να κοιμηθώ γιατί παραμιλαγε, κουνιόταν και ροχαλιζε. Σε κάποια φαση επεσε κάτω.
Σ: Αουτςςςςςςς.
Τ: Μωρακι μου είσαι καλά?
Σ: ΑΣΕ με κοιμάμαι.
Τ: Ελα χριστε και Παναγία.
Την άφησα κάτω και κοιμηθηκα.
Ξύπνησα πρώτος. Κατέβηκα κάτω και πήγα να φάω κάτι (εεε τι άλλο θα έκανε). Μετα απο λίγο κατέβηκε και αυτή κάτω.
Σ: Καλημέρα αγάπη μου.
Τ: Καλημέρα μωρακι μου.
Πήγε να με φιλήσει αλλά τραβηχτηκα.
Σ: Μαρτίνους τι έγινε?😢
Τ: Βρε αγάπη μου βρομας απο το αλκοόλ. Πήγαινε πλυνε τα δόντια σου ΚΑΛΑ και μετα θα κάνουμε οτι θες.
Σ: Οτι οτι θέλω?
Τ: Οτι μα οτι θες...
Σ: Τελεια😊.
Πήγε και έπλυνε τα δόντια της. Σε 2 εβδομαδες ηταν οι εξετάσεις και μετα διακοπές! ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙ!
Τ: Τι έχει στο μυαλό του το κοριτσάκι μου?
Σ: Το κοριτσάκι σου σκέφτηκε να πάει με το αγοράκι της να διαβάσουν λίγο φυσική για τις εξετάσεις και μετα αν θέλει και αυτός να κανονισουμε για τις πρωτες μας διακοπές μαζί!!! Τι λες?
Τ: Συμφωνώ αλλά να μην κάνουμε καλυτερα μαθηματικά που είναι πιο λίγη η ύλη?
Σ: Οτι σες. Αλλά πριν πάμε μου χρωστάς κάτι.
Τ: Τι?
Σ: Φιλακι???
Τ: Ελα ζω βλε❤.
Την φιλησα αργά και μετα κατεληξα ξαπλωμένος στον καναπέ απο πανω της. Της εβγαλα την μπλούζα και μου ψυθηρισε:
Σ: Μέχρι εκεί.
Μου έβγαλε την μπλούζα και την φιλουσα στον λαιμό. Κατεβαινα στο στήθος της και αυτή αναστεναξε.
Σ: Συνέχισε.
Συνεχισα να την φιλαω λίγο πιο πανω απο το στήθος της. Σταματησαμε για να παρουμε ανάσες.
Τ: Σου είπα σήμερα ποσο σε αγαπώ?
Σ: ΜΜΜ, έχω να το ακούσω πολύ καιρό αυτό...
Τ: Σορρυ😢. Σε αγαπώ!
Και την φιλησα. Ξανα-ξαμπλωσαμε και συνεχίσαμε τα ίδια.
Σ: Μωρακι μουυυυ???
Τ: Πες το...
Σ: Πάμε πανω να διαβάσουμε λίγο και να ξανακατεβουμε???
Τ: Εντάξει αλλά για λίγο...
Σ: Όπως θες😊.
Πήγαμε πανω και με βοήθησε στα μαθηματικά γιατί είχε βγάλει 18 στο τετράμηνο. (Ψεμαααααα 15 εβγαλα😂)
Κατεβηκαμε κάτω και αρχίσαμε τα ίδια για κανένα μισαωρο. Πήρε το λάπτοπ...
Σ: Θες να πάμε Ελλάδα?
Τ: Ναιιιι κι εγώ εκεί σκεφτομουν... Σε νησί έτσι?
Σ: Ohh yes.
Τ: Λοιπον για πες εσύ που τα ξες καλυτερα...
Σ: Μμμμ, πριν 3 χρόνια είχα παει στην Σύρο με μια κολλητή μου η οποία έφυγε μόνιμα απο Ελλάδα και πήγε Βιέννη ( Βάλια ναι για σένα μιλαω😒valia_pat).
Τ: Σου λείπει???
Σ: ΠΑΡΑΑΑΑΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!
Τ: Θες να πάμε να την δουμε?
Σ: Το ρωτάς??? Εννοείται!
Τ: Τέλεια! Παρτην τηλέφωνο και πες της αν έχει εκεί κοντά κανενα ξενοδοχείο...
Σ: Μαλιστααα.Martinus POV end
Πήρα την Βάλια τηλέφωνο...
Σ: Ελα μωρή άχρηστη😂.
Β: Πως και μας θυμηθηκες ρε μπάμια? ( έτσι μιλαμε γενικα😂)
Σ: Ήθελα να σε ρωτησω αν εκεί που μένεις έχει κάπου κοντά ξενοδοχείο.
Β: Θα ερθεις Αυστρια???:)
Σ: Οχι, τα Χριστούγεννα όπως κάθε χρονο... Θέλει να παει μια φιλη μου απο το σχολείο.Παιδιά σορρυ που ειναι τόσο μικρο... Καταλάθος ανεβηκε... Σήμερα το βράδυ η συνέχεια...
YOU ARE READING
You & I/ A Marcus and Martinus and Why Don't We fanfiction
Fanfiction©2018 "Αυτη φιλε ειναι διαφορετικη..δεν ειναι σαν τις αλλες" Οι Marcus and Martinus και οι Why Don't We ειναι τα πιο famous αγορια του σχολειου τους.Αλλα εχουν ενα ελλατωμα.Θελουν ολα τα κοριτσια,καθε ενα μεχρι να το βαρεθουν.Μεχρι που θα βρεθουν κα...