Β: Τέλεια... Στις 10 στο ******.
Χ: Τέλεια!Φύγαμε και ανεβήκαμε πανω που ηταν τα μαγαζιά με τα ρούχα.
{...}
Α: Πολύ ωραία αυτά που πήρες... Σου πάνε παρα πολυ❤
Β: Ή θα ονειρευομαι ή θα με κοροϊδευεις...
Α: Α καλά... Είσαι και χαζή... Αφού δεν σου αρέσουν τι τα πήρες?
Β: Μου αρέσουν ρε απλως δεν περίμενα να το πεις εσύ!
Α: Γιατί?Σταύρωσε τα χέρια του κάτω απο το στήθος του και σήκωσε το ενα φρύδι του...
Β: Γιατι... Γιατί έτσι! Τώρα τι θες κι εσύ?
Α: Χαχαχ... Λοιπον μικρή... Εγώ την κάνω τώρα γιατί έχω μια δουλιτσα... Θα τα πούμε....
Β: Εντάξει μεγάλε!Του είπα με κοροιδευτικη φωνη κι αυτός χαχανισε.
Β: Εσύ γιατί είπαμε οτι είσαι εδω?
Α: Μικρο μου και αθώο κοριτσάκι αφού είπαμε οτι θα συγκατικισουμε για ενα μικρο χρονικό διάστημα γιατί πλημμύρισε το σπίτι μας.
Β: Ναι σωστα και ήρθατε εδω για να πλημμυρίσει και το δικό μας... Τεσπα και που είπαμε οτι θα κοιμάσαι?
Α: Να... Εμμμ... Η μαμα σου μου πρότεινε... Αν και εσύ δεν εχεις θέμα δηλαδή... Να κοιμοιθω εδώ...
Β: Τι????...Wait!... Δηλαδή τώρα εγώ τόση ωρα κουβεντιαζω με τον Αλεξ? Και δηλαδή μου ζήτησε να κοιμηθουμε μαζί? Επίσης ποσα προβλήματα είπαμε οτι έχει αυτό το κουκλι με τις καταπρασινες ματαρες?... Εεεεε εννοώ... Αυτός ο μαλάκας....
Valias POV end
Cristina's POV
{..}
Καθομασταν στο σπίτι της Σταυρούλας και συζηταγαμε... Χτύπησε το κινητό μου.... Ηταν ο Ζακ...
Χ: Πωωω, ρε πουστη μου τι θέλει και αυτός τώρα?
Σ: Να σου σπάσει τα νευρα ή σε πήρε για να δει ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ αχρηστο στοκιδιο της κοινωνιας!! ( ναι αυτό το σκέφτηκα στις 04.17 τα ξημερωματα😂) !!!
Χ: Δικιοοο...
Σ: Παντα κουκλιτσα μου, είπε τυναζοντας ψωνιστικα τα μαλλια της.~At the phone~
Χ: Ελα Ζακ...
Ζ: Γεια Χριστίνα... Τι γίνετε?
Χ: Βράζει και χινεται! ( το σκοτωσα😅) , είπα κάπως ψηθηριστα και ευχομαι να μην το άκουσε...
Ζ: Μωρό μου τελειώνεις με το κινητό γιατί αν μείνω άλλο έτσι θα ξεπαγιασω?? , άκουσα μια κοριτσίστικη φωνη μέσα απο το τηλέφωνο...
X: What??? Τι ήταν αυτό Ζακ???
Ζ: Εμμμ, τίποτα!!! Ρε Πέρσα σου είπα να μην μιλησεις! , είπε κάπως ψυθηριστα για να μην τον ακούσω αλλά πολύ μεγάλη ιδέα έχει για τον εαυτό του!
Χ: Τεσπα, κλείνω τα λέμε!!! , και του το έκλεισα στα μούτρα.
YOU ARE READING
You & I/ A Marcus and Martinus and Why Don't We fanfiction
Fanfiction©2018 "Αυτη φιλε ειναι διαφορετικη..δεν ειναι σαν τις αλλες" Οι Marcus and Martinus και οι Why Don't We ειναι τα πιο famous αγορια του σχολειου τους.Αλλα εχουν ενα ελλατωμα.Θελουν ολα τα κοριτσια,καθε ενα μεχρι να το βαρεθουν.Μεχρι που θα βρεθουν κα...