Αυτός με φίλησε στο κεφάλι και μου χάιδευε τα μαλλια, κάτι που με έκανε να κοιμηθώ πιο γρηγορα... Ειχα βάλει ξυπνιτηρι κατα τις 8 γιατι μέχρι να ξυπνησουμε... Να φτιάξουμε τις βαλίτσες μας.... Να αποχαιρετησουμε τους αλλους τους μαλακές ( παντα με τον καλό τον λογο😂) θα περάσουν ΑΙΩΝΕΣ...
Το πρωι ξυπνησα αλλά ο Μαρτίνους όχι. Πήγα και τον φιλησα ζουμερα στον λαιμο μέχρι να του αφισω πιπιλια😂.
Τ: Πωωωω παρατηστε με πρωινιατικα γαμω το στανιο μου μέσα!
Σ: Ρε μαλακα σε 2 ώρες πεταμε!
Τ: Εμένα δεν θα με ξαναβρισεις!!
Σ: Αλλιως τι? Και σήκωσα το ενα φρύδι μου...
Τ: Αλλιως αυτό....
Με άρπαξε και όρμησε τα χείλη μου. Μετα απο λίγο που σταματησαμε...
Σ: Δηλαδή όταν σε ξυπναω και πριν καν σου πω καλημέρα σε φιλαω και σου διχνω ποσο μα ποσο σε αγαπαω, σε χαλάει?
Τ: Μα τι είναι αυτά που λες ρε αγάπη μου! Πλάκα σου εκανα... Επίσης σήμερα έχει γενέθλια ο Ζακ...
Σ: Κακό αυτό!...!
Τ: Γιατί?
Σ: Τι γιατί ρε Τίνους? Έχει γενέθλια και θα τον δουμε μετα απο εναν μήνα... Θα μπορούσαμε κανονικά να του κάναμε κάποια έκπληξη... Η να βγούμε και να ξενυχτισουμε σε κάνα μπαρ...
Τ: Δίκιο εχεις... Το βρήκα!!
Σ: Για πες....
Τ: Θα πούμε στην Χριστίνα και τιν Ζακ να έρθουν Ελλάδα!
Σ: Καλη ιδέα... Θα την πάρω τηλέφωνο... Λοιπον άντε σήκω γιατί έχουμε απειρες δουλειές!
Τ: Τι δουλειές?😲😲😲
Σ: 1) να ετοιμασουμε βαλίτσες 2) μέχρι να ετοιμαστουμε και ιδιαίτερα εσύ θα περάσουν ΧΡΟΟΟΝΙΑ και 3) σε 2 ώρες πετάμε!!!!
Τ: Για το 2) θα τα πούμε στην Ελλάδα!!!
Σ: Καλά εντάξει... Άντε ετοιμασου γιατί θα ξημερωσουμε!!!
Τ: Μάλιστα μαμακα...
Σ: Χαχαχ, πήρα αγελαδισιο ύφος και σηκωθηκα απο πανω του και πηγα στο μπάνιο για τα κλασσικά...
Ντύθηκα:Κα τα μαλλιά μου τα εκανα κότσο σαν την παραπανω φωτο...
Τ: Αυτό το σορτσάκι είναι πολύ σέξι!
Σ: Άντε χεσου! Μου θυμισες τον Jacob τώρα!
Τ: Εμμ σορρυ αλλά λένε οτι πρεπει να εκφράζουμε ελεύθερα τα συναισθηματα μας!
Σ: Καλά δίκιο εχεις...
Τ: Παντα!!!
Σ: Ψωναρα... Αντε φτιάξει τα πράγματα σου κι εγώ πάω μια στο άλλο το ζευγαρακι μας...
Τ: Και γιατί να τα φτιαξω εγω και όχι εσύ? Αφού αυτά είναι γυναικειες δουλειές...
Σ: Αυτή η γκρίνια σου βρε παιδι μου!!!
Τ: Αυτός είμαι!
Σ: Καλά οκ, έτσι κι αλλιως δεν μείναμε και πολύ αρα δεν εχεις και πολλά ρούχα... Να σου πω κάτι?!?!
Του εκανα γλυκιά ματάκια...
Τ: Μπορω να σου αντισταθω?...
Σ: Οκι... ( οκι= όχι... Αφήστε το, δικιά μου διαλεκτος😂)
Τ: Πες το...
Σ: Μου αρεσει που θα σου φτιαξω τα ρουχα!
Και του εκανα ένα αθωο χαμόγελο.
Τ: Χαχαχ...
Ξεκίνησα με την δικιά του την βαλίτσα γιατί δεν ηταν τόσο ανακατεμένα τα ρουχα όσο τα δικά μου... Την άνοιξα και ξαμπλωσα το κεφάλι μου πανω της γιατι μύριζε αυτό το τέλειο άρωμα του Μαρτίνους... Αυτός είχε μείνει στήλη άλατος μέχρι που είπε...
Τ: Τι στον διάολο κανεις?
Σ: Εγω φταιω που όλα τα ρούχα σου μυρίζουν με αυτό το υπέροχο αρωμα που βάζεις και με τρελαινεις?
Και πήρα άλλη μια βαθιά ανάσα για να μυρισω τι άρωμα του...
Τ: Τι να πω...
Μετα απο κάνα τέταρτο είχα τελειώσει με του Μαρτίνους και άρχισα με τα δικά μου. Τελείωσα κατα τις 9:15. Κατεβηκαμε γρήγορα κάτω και χαιρετησαμε βιαστηκα τους παντες. Άκουσα μια συζήτηση αναμεσα σε Μαρτινους και Ελίζα.
Ε: Θα μου λειψεις...
Μ: Ελίζα τα ξεκαθαρισαμε αυτά...
Ε: Ναι οκ... Μαρτίνους θέλω να ξες οτι σε αγαπώ...
Μ: Γίνετε να τελειώσει εδώ ολο αυτό? Πρεπει να φύγω... Σορρυ...
Ε: Καταλαβαίνω...
Σ: Άντε ρε παιδιά θα χάσουμε την πτήση!
Τ: Τώρα πριγκίπισσα...
Πήγαμε στο αεροδρόμιο και εκατσα μαζί με τον Μαρτίνους και ο Μάρκους απο πίσω με την Κωνσταντινα. Καθόμουν στο παράθυρο και κοιτουσα απο κάτω... Ενιωσα δυο χερια στην μέση μου και κάτι υγρό στον λαιμό μου. Κατάλαβα οτι ηταν ο Μαρτίνους φυσικά και αναστεναξα. Αρχισε να με φιλάει στον λαιμό και μετα στον ώμο μου.
YOU ARE READING
You & I/ A Marcus and Martinus and Why Don't We fanfiction
Fanfiction©2018 "Αυτη φιλε ειναι διαφορετικη..δεν ειναι σαν τις αλλες" Οι Marcus and Martinus και οι Why Don't We ειναι τα πιο famous αγορια του σχολειου τους.Αλλα εχουν ενα ελλατωμα.Θελουν ολα τα κοριτσια,καθε ενα μεχρι να το βαρεθουν.Μεχρι που θα βρεθουν κα...