School

16 2 0
                                    

De bel gaat en we haasten ons naar het lokaal. We beginnen met scheikunde. Owhh zeker met Mevrouw Van Havelen... Pff ze stinkt uit haar bek... zeg Ik.  Noem het net een stinkdier vult Charenzo er bij aan. We beginnen te lachen. Maar zodra we voor het scheikunde lokaal staan zijn we stil. Alleen Aliyah mompelt succes.  De hele les zit Ik in mijn agenda te kladderen.  Na de les hebben we pauze.  Charenzo hangt ergens rond en Aliyah is vast wat te eten gaan halen ik loop alleen door de gangen.  Dan zie ik Joost lopen het gerucht gaat rond dat hij me leuk vind maar hij is een badboy en ik val totaal niet open badboys. Heeeii Taish'je,  heb je al een date voor het gala volgende maand? vraagt Joost. Nee zeg ik. Zullen wij samen gaan vraagt hij.  Ik zie wel zeg ik.  Ik bel je nog zegt hij.  Mag ik je nummer vraagt hij.  Ik knik en geef hem mijn 06 nummer. De pauze is voorbij. Ik heb de hele pauze met Joost gepraat. We lopen samen naar het stroomvak dat we hebben gekozen. Ik en Joost kozen Kunst&Expressie , Aliyah koos voor de Techniek en Charenzo voor Sport&Gezondheid.  Laatst had Ik een Foto shoot gemaakt dus ik sta nu op de site. We zitten in de klas als er op de deur wordt geklopt. 'Hallo wij zijn van Modellenbureau Fashionista , mogen we binnenkomen?  We zijn op zoek naar ene Taisha Lopez.' zegt de man.  Ik schrik wat is er aan de hand?

Problems. || Dutch ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu