Uhh, ik moet gaan...

6 0 0
                                    

heeeeeeeujjx

het zoalss beloofdee hoofdstuk ;)

iloveyou allllxxx

byee

xo

Ik wil voor altijd zo blijven staan. Dan trekt hij zich terug en kijkt hij me aan. Onze lippen komen steeds dichterbij elkaar. Maar dan...

P.O.V Charenzo

Ik vind het geweldig ! We gaan zo zoenen!

P.O.V. Taisha

Mijn buik ontploft met vlinders. WAT?!!! Waar ben ik mee bezig? Ik sta op het punt te zoenen met mijn beste vriend! Ik trek mezelf weg. Hij kijkt me verbaasd aan. Uhh, ik moet gaan... Ik... ik heb een afspraak met mijn modellenbureau."

En met die woorden pak ik mijn tas en loop ik weg. Joost roept me nog maar ik negeer het. Ik weet het allemaal even niet meer... Bij Joost... ik weet niet, hij is gewoon zo cool en ik weet zeker dat hij er alles aan zal doen om mij te beschermen... Maar hij is een soort van 'badboy' i hate badboys. ... Bij Charenzo.. ach ik ken hem zo lang en hij is fucking lief en aardig ,hij kent al mijn geheimen enzo maar ik heb hem nooit als meer dan een vriend gezien. Of wel...?

P.O.V Joost

Taisha loopt weg ik roep haar naam maar ze negeert me. Ik wil naar haar toe komen maar Charenzo versperd mijn weg. "Aan de kant, loser" sis ik. Niet voor jou, mogool" kaatst hij terug. "Taisha heeft tijd nodig dus laat d'r met rust" zegt hij dreigend. Or else? vraag ik spottend. "Of anders breek ik jou" zegt hij. "Niet voordat ik dat doe!" roep ik nu en wil op hem uithalen als mijn hand vastgepakt wordt , op mijn rug gezet wordt en wordt omgedraaid. Ik kreum van de pijn. Ik draai me woedend om , om te zien wie het is. En dan kijk ik recht in de groene ogen van...

P.O.V Taisha

Ik loop nog steeds over straat. Ik ga gewoon naar het modellenbureau ik had wel een afspraak maar die is om half zes. En nu is het... Ik pak mijn mobiel uit m'n zak en kijk hoe laat het is. Het is... voordat ik kan kijken bots ik tegen een groepje jongens aan. Kan je niet uitkijken? roept er één met een bruine kuif , een leren jack aan en bruine ogen. "S-s-sorry" stamel ik. 'Ah Zayn ga is aardig doen tegen d'r ze deed het toch niet expres?' zegt een andere jongen met blond haar en blauwe ogen waar ik bijna in verdrink. Hij steekt zijn hand uit om me overeind te helpen. Als ik weer rechtop sta heeft hij mijn hand nog steeds vast. Hij kust erop en zegt met zijn prachtig Iers accent: "Niall, Niall Horan." 'T-T-Taisha, Taisha Gonzalez zeg ik terug. Dan komt er een jongen met bruine krullen voor me staan hij heeft smaragd groene ogen. Dus deze chick hier heet Taisha? vraagt hij. "Nee man Gaisha zeg ik sarcastisch.  Pittig zegt die andere jongen die Zayn heet. Nou ik ben Harry zegt de krullenbol terwijl hij me tegen zich aantrekt. I like you fluistert hij in mijn oor.Ik duw hem weg.  'Zayn.' zegt de jongen met de kuif terwijl hij met zijn hand door zijn haar gaat. En zijn handen op mijn heupen legt. Blijf van me af sis ik in zijn oor. You're mine sist hij in mijn oor maar laat me uiteindelijk toch los. Liam zegt een jongen met een pet op. En hij veegt met een glimlach een plukje achter mijn oor. En als laatst Louis zegt een jongen met bruin haar ,blauwe ogen en rode bretels. Zullen we wat gaan drinken vraagt Niall. ( A/N OH JAA VERGETEN TE VERTELLEN GNIFFELGNIFFEL ONE DIRECTION BESTAAT (NOG) NIET IN DIT VERHAAL LOVEYOUUALLL X) Ik knik en we lopen naar het dichtsbijzijnde cafeetje. Dit keer de Starbucks. Ik loop er met hun in. Ik betaal wel zegt die krullenbol. Hoe heette hij ook al weer? Larry? Zarry? Oh ja.. Harry! Wat kijken jullie nou?! Ik ben niet de beste in namen onthouden hoor... Don't judge me! Dus.. waar was je op weg naar toe? vraagt Zehn. Of neee.. Zayn was het juistem! In mijn ooghoeken zie ik Harry aankomen met onze Starbucks. Naar het modellenbureau antwoordt ik. Het modellenbureau?! vraagt Harry die ons gehoord had. Ben je model? vraagt Zayn. Nee joh ik ga naar het modellenbureau omdat ik bouwvakkeres wil worden. Bouwvakkeres is geen woordt zegt Harry lachend. "Stil'' zeg ik ook lachend. Het was gezellig. We hebben veel selfies gemaakt enzo. Het was leuk denk ik als ik de jongens gedag heb gezegd en naar het modellenbureau loop. Het probleem is dat bijna iedereen uit dat groepne een badboy is. En i hate badboys.  En ze flirten met me. Allevijf?! Hoe ga ik dit overleven??

Haaadoe bitchazz

EXTRA LANG HOOFDSTUK LALLLAL XX

ik hebvakantiex

mijnbroerisvandaagjarigg : Brian055

hy heeft ook wattpad.

be nice en feliciteer hem  ff please xx name: Brian055

be nicer en lees zijn boeken xxx name: Brian055

be super nice and follow him xxxx name: Brian055

datwordt matuuurlyk allemaal beloond x

door extra hoofdstukken, followbacks en nog veel meer

dus feliciteer hem ff : Brian055

22'10'2014

love you all bye bye

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 22, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Problems. || Dutch ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu