heee
t s weekend bitchaazz
xxxx hier s mn nieuwe hoofdstuk
Tijdsprong van de afspraak in de ijssalon.
P.O.V Taisha
Ik zit samen met Joost in de ijssalon een ijsje te eten. Hij heeft een bananensmaak en ik een aardbeiensmaak. Dan gaat de deur van de ijssalon open. Aliyah loopt naar binnen. Aliiiiiiii gil ik door de ijssalon ren naar haar toe en vlieg haar om der hals. Babyyy gilt Aliyah in mn oor. Joost zit ons op een afstandje aan te kijken alsof we gek zijn geworden. Wat doe je hier? vraag ik aan Aliyah. Ik heb een afspraak zegt ze. Oooohh met wie? vraag ik wenkbrauwwiebelend. (a/n dat s denk k geen woord :/ ) Charenzo antwoordt ze. Mijn gezicht betrekt gelijk maar ik herstel me gauw want anders gaat Aliii doorvragen enzo. Hebben jullie een date? vraag ik nep enthousiast. Soort van zegt Aliii verlegen. Dubbeldate? vraagt ze. Fuck. Wat nu? Zou ik het zeggen? Maar dan zit ze een beetje tussen onze ruzie in. Nou, deze dubbeldate gaat niet lang duren. Na tien minuutjes peer ik hem. 'I'm in' zeg ik tegen Aliyah. Op dat moment komt Charenzo binnen. Taisha zegt hij vol ongeloof. Ik zie dat Aliyah al is gaan zitten aan het tafeltje van mij en Joost. 'Wat?' zeg ik boos. Uh.. het spijt me zegt Charenzo verlegen. Voor wat? vraag ik.
P.O.V Charenzo
Voor wat? vraagt Taisha. Ik wil net wat terug antwoorden als ik Aliyah naar ons toe zie lopen. Waarschijnlijk mag ze het niet weten van onze ruzie. Snel verzin iets. Ik knuffel Taisha gauw. Ze wil me wegtrekken maar dan hoort ze Aliyahs stem dus laat ze het gewoon zoals het is. Ik ruik aan haar ze ruikt naar bloemetjes.
P.O.V Taisha
Charenzo knuffelt me ineens. Ik wil hem wegtrekken maar dan hoor ik Aliyah. Ik ruik zijn sterke deoderant geur. Het is Axe. Die deoderantgeur herken ik uit duizenden. Ik wil voor altijd zo blijven staan. Dan trekt hij zich terug en kijkt hij me aan. Onze lippen komen steeds dichterbij elkaar. Maar dan...
Hooooooiiiii
cliffffhanguuurrr iknoow hihi
watgebeurderxx
daaaaagggxx
JE LEEST
Problems. || Dutch ||
Teen FictionTaisha is een aardig meisje dat best populair is op haar school. Ze heeft veel vrienden maar haar beste vrienden zijn: Aliyah en Charenzo. Taisha vindt Charenzo een beetje leuk maar geeft dat natuurlijk niet toe. Charenzo ziet Taisha ook wel zitten...