Hooooiiii
hier is mn hoofdstuk.
doei.
hahaxd
okee daaggxxxxx :)
P.O.V Charenzo.
Fuck wat nu? Ik kijk Joost aan. Ja, dat vroeg ik me ook al af zegt hij. Liegbeest.
P.O.V Taisha
Joost wil je even weggaan dit is iets tussen mij en Charenzo zeg ik. Joost gaat weg en ik begin met praten. Ging het over mij? vraag ik. Wat ging over jij vraagt hij onschuldig. 'I want the truth Charenzo!'roep ik. Ik.. ik... stamelt hij.
P.O.V Aliyah
Zuchtend ga ik in mijn bed liggen. Ik ben echt depri. Taisha en Joost gaan de laatste tijd veel met elkaar om terwijl ze weet dat ik al 2 jaar een huge crush op Joost heb. Taisha en Charenzo zijn de enige die het weten... Ik app haar even. Aliyah: Heei. We need to talk. Kom je langs? - A. ik zucht en leg mijn mobiel weer terug. Dan gaat de deur met een zwaai open. Ohh nee! Aliyah! Hoe dom kun je zijn! Ik zei dat je, je kleren moest wassen roept mijn moeder. Dat heb ik ook gedaan zeg ik zachtjes. Zonder zeep!?? gilt mijn moeder. Shit. Jij dom kind gilt ze en ze rent naar me toe. Ik weet al wat er gaat gebeuren. De eerste klap komt in mijn buik. Dan volgen er steeds meer. Op mijn hoofd, op mijn been , in mijn gezicht en dan wordt alles zwart voor mijn ogen.
P.O.V Taisha
Ik was boos en toen schopte ik tegen mijn kast aan en toen viel ons fotolijstje zegt Charenzo. Ik geloof dit wel. En waar hadden jullie het net over? Ging het over mij of niet? Dat kan je beter aan Joost vragen zegt Charenzo fel terwijl hij de glasscherven van het fotolijstje opruimt. Ik loop weg en besluit Joost te appen. Taisha:Joost we moeten praten.
Joost: Waarover x :)
Taisha: Iets xx :D
Joost: Okee x wanneer sunshine <3
Taisha: Morgen rond kwart voor vier in de ijssalon.
Joost: Isgoedd boox
Taisha: Kee.
P.O .V Charenzo
Ik ga op mijn bed liggen en staar zuchtend voor me uit. Ik word uit mijn 'momentje' gehaald door mijn telefoon die aangeeft dat ik een appje gekregen heb. Ik ontgrendel mijn telefoon en lees het appje.
Aliyaahhhhh: morgen om 16u in de ijssalon, toch?xxx
Charenzo: Jaaxx tot morge boox
Aliyaahhhhh: Totmorgen babe xxxxxxxxx
Ik vergrendel mijn telefoon en ga slapen.
Een heel lelijk einde ik weet het hhahhaha
Sorry voor de best late uppp. school is begonnen dus ik kanniet 24/7 blijven uppen helaasx maar ik doe mn best.
En..IK HEB BIJNA 200 LEZERS klinkt weinig iknoww haha maarr OMYGOD THANKSS ILOVEYOUALLSOOMUCHXX
JE LEEST
Problems. || Dutch ||
Teen FictionTaisha is een aardig meisje dat best populair is op haar school. Ze heeft veel vrienden maar haar beste vrienden zijn: Aliyah en Charenzo. Taisha vindt Charenzo een beetje leuk maar geeft dat natuurlijk niet toe. Charenzo ziet Taisha ook wel zitten...