Bahardan: Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım . Saate baktıhımda saat 7 ye grliyordu . Yarım saat uyumaktan zarar gelmez diye düşündüm ve kendimi tekrar kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım .
Yavuzdan: Sabah sabah babamın tatlı ve neşeli sesi ile uyandım . Babam biri ile telefondan görüşüyordu . O kadar çok gür sesiyle kahkaha atıyorduki alt kattaki salondan sesi taaa benim odama geliyordu . Oflayarak elime telefonumu aldım . Saate baktıgımda açık kalan agzımı kapatamamıştım . Saat 11 idi. Oflanarak yataktan kalktım ve rutin işlerimi halledip aşagı babamın yanına gittim. Babam yıldırım diye bir kişi ile görüşüyordu ama bu isim bana cok fazla tanıdık gelioyrdu . Heh . Hatırladım bu bizim eski komsumuz baharın babası olan yıldırımdı. Şimdi düşündümde acaba bahar ne yapıyordur . Küçükkenki hayali balerin olmaktı . Acaba olabildi mi . Beni bu düşüncelerden sıyıran babamım neseli seslenişinden başka bir şey degildi.
H. Oglum neden merdivende dikiliyorsun . Hem gel sana süper haberlerim var.
Y. Şey ya dalmışım . Bu yıldırım az önce konuştugun kişi bizim japon balerinin babası yıldırım olan mıH. Evet evet o da bahardan hâla bu şekilde bahsetmen hiç hoş degil . Tamam küçükken derdınde artık buyudunuz bir daha öyle söyleyipte kırma kızı.
Y. Baba zaten kızla görüştügüm ettiğim yok en son 12 yaşımdaydım onu gördüğümde .
H. Ama bu akşam gidiyoruz yıldırımlara. Kıza öyle hitap edipte kırma oğlum
Y. Tamam baba da o beni ilk gördüğü yerde pişt kaslısarı diye cagırmazsa bende ona japon balerin demem .
H. Tamam evlat tamam. Akşam 6 gibi hazırol . Ortaklık meselesi konuşulacak
Y. Tamam baba.
Bahardan
Tekrar uyandıgımda saat 11 idi . Küçükken bir arkadasımın tanımıyla olmayan gözlerim fal taşı gibi açıldı . Hemen rutin işlerimi halledip aşagı indim . Babam hamit diye biriyle kahkaha ata ata konusuyordu. Yoksa bu hamit bizim kaslı sarının babası hamit olamsın. O galiba babam telefonu kapattıktan sonra topuklularımın cıkardıgı takıtı yı duyup beni görmesi bir oldu.Y. Kızım merdivende dikilcegine gel yanıma birşey söyleyecegim dedi
B . Geldim babaların en yakışıklısı en en ama en tatlısı günaydın söyle bakiim ne söyleyeceksin
Dedim ve babamın tam yanına oturdum.Y. Bu akşam hamit bey ve oğlu yavuz gelecek makbuşa yardım edermisin
B. Tabi baba da çizilcek tasrımlar var şirkete gitmem gerek
Y. Kızım bugünlük gitmesen bir şey olmaz bence . Hem çok eski bir ahbabım ne zaman sonra gelecek olur mu kızım
B.Tamam baba.
Dedim ve makbusun yanına gittim(makbuş evdeki görevli yaşlı kadın ve cok iyi biri) . Demek kaslı sarışın geliyor yasasın uzun zaman sonra ilk defa görüp dalga gecicegim.5 saat sonra falan tüm yemekleri ve sofrayı hazırladık hemen odama gittim ve üzerime siyah dizaltı kalem bir elbise giydim altına da kırmızı stilettolarımı giydim ve hafif bir makyaj sonrası saclarımı yaptım . Artık hazırdım . Saate baktıgımda 6 ya ceyrek vardı ve hemen aşagiya inip beklemeye başladım .
439 kelime . Lutfen vote ve yorum