Bahardan
Kahvaltımı bitirdikten sonra yukarıya odama çıktım. Hazlanmam gerekiyordu hemen dolabımın karşısına geçip ne giyeceğime baktım. Evet tam 10 dkdır bakıyorum ama giyecek hiçbir şeyim yok . Var ama yok . Dolabım elbise kaynıyor ama bana sorarsanız giyecek hiç bir şeyim yok . Bu 10 dk nın sonunda kendime bir kaç bişey seçebilmiştim. Beyaz yarım bir bluz altına toz pembe yarım bol kumaş bir pantolon ve krık beyaz bir stiletto . Bu konbinimi giydikten hemen sonra gözlüklreimi koyduğum çekmeceme gittim ve bir gözlük hem yanından da zarif toz pembe gümüş renklerinin bulunduğu bir bileklik . Son olarak hafif bir makyaj yaptım.Yavuzdan
Masadan kalktıktan sonra babamla müsade isteyip çıktık. Eve gelince hemen üzrime dolaptan bulduğum eşyaları giydim. Kahverengi ve mavi uyumuna bayılıyordum. Kahve tonlarında saatimi seçip hemen yanından kahve bir gözlük seçtim kombinimi bunlarla birleştirince aynada baktığımda kendime aşık oldum. Harbiden neden bu bütün kızların peşimden koştuğunu şimdi anlıyordum . Baharı çok bekletmemek amacıyla hemen aşağı indim . Babam çoktan giyinmiş oturuyordu. Beni görünce hemen kalktı ve çıktık. Baharların evinin önüne geldiğimizde arabayı bahçeye parkedip turkuaz villanın beyaz kapısını çaldık. Makbuş sultan kapıyı açar açmaz beni be babamı görünce 32 diş gülümsedi.M.oooo burda 1 adet yakışıklı görüyorum neye borçlıuyuz bunu.
H. Hiç birşeye makbuş sultan . Sonuçta bizim annemiz sayılırsın.
M. 1. Ben sizden alt tarafı 12 yaş büyüğüm bana yaşlıymış muammelesi yapma 2. İse ben onu sana değil yavuz oğluma söylemiştim.
Y. Ooo baba bence bu sözlerin üstüne bir kaç gün konuşma . Ayrıca tevecühünüz makbuş sultan.
H. Seni kereta. Ayrıca makbuş sultan ben o anlamda dememiştim de neyse artık .
M . Bilirim ben o neyseleri. NEYSE geçin bakalım içeri .
Yazardan
O sırada yıldırım gelir ve merhabalaşırlar .H. Bahar nerde yıldırım.
Yıl. Bahar hâla hazırlanıyordur bekleyin çağırıyım .
H. Sen hiç zahmet etme yavuz çağırır dimi yavuzcum
Y. Tabiki baba
Yavuz merdivenleri tek tek çıkarken baharı düşlüyodu . Kim bilir ne kadar güzel olmuştu. Dün geceden sonra yavuz baharın odasını sabah sormayı ihmal etmemişti. Yavaşça kapıyı tıklattı. İçerden gel sesini duyunca hemen içeri girdi . Bahar kapıdakibin yavuz olduğunu görünce biraz şaşırdı
Y. Ne o beni beklemiomuşsun gibi bi halin var .
B.şey yani babam sanmıştım da .
Y. Biliomusun çok güzel ve zarifsin ve benim sözlüm sayılırsın ve senin bu kadar güzel olman beni sinirlendiriyo ve sen çok güzelsin yani çok güzel olmuşsun.
Yavuz bunları tek nefeste söylerken kadın bilmiş bilmiş sırıtpB . Teşekkür ederim . Ayrıca sende çok şık olmuşsun . Ama aklıma takılan bir soru var neden benim güzel olmam seni sinirlendiriyor .
Y. Çünkü sen kesin bu göbüşün açık şekilde gidiceksin ve üstelik gittiğin yerde erkek kaynıyorki bu bir basın toplantısı ve bende sana bakan tüm erkeklere dalıcam
B. Bir kıskanma kokusu alıyorum herhalde .
Y. Yok canım be kıskanmadı yok öyle birşey .
B. Hıhı kesin de öyledir .
Yavuz tam bahara cevap verecekken aşşağıdan babalarının seslenmesi üzerlerine aşağı indiler.
B. Eee nasıl gidiyoruz .
Yıl. Sen yavuzla gidiyosun bizde hamitle birlikte gidiyoruz zaten şükrü bizi bırakır.
Y. Olur yıldırım baba bana uyar.
H. Kızım sana uyarmı senin için bi sorun varmı .
B . YOK .benim içinde bir sorun yok
Kısa bir bölüm oldu ama yarın telafi edeceğim . Bu arada geçen akşam bölüm atamamamın sebebi uyuya kalmamdı.
İthaf isteyen varsa yoruma yazsın ilk 5 kişiyi alıcam
Şu aralar çok popüler bir hikaye değil ama olacak inşallah.