Izham" yow..beb what's up?? Cam pelik je korang...asal cam tak layan aku nih..ek eh? Kite ade member baru lah...asal korang palau aku? woi!! sial dengar tak bahabi!!
Zack" woi lahanat diam.boleh tak now tempat ni bukan kau punye..dan diorang dah setuju nak suh kau bla.and.now kat sini ade boss baru kitorang bawah dia..Patuh atas segala arahan dia..Izham" sape yang berani rampas tempat aku..tu? Kau hebat ke sial? Kau ingat ape ni? Woi!! Ngaku la cepat!! Sebelum aku tembak PA kau..yang kurang ajar ni..
" owh ye? Kau tu sedar tak ? Asal diorang..tak suke kau jadi boss..kau tu mulut je handal..kau berani ke lawan aku? "
Izham" kau sape! dah la pakai..cam pondan..rambut panjang..hahaa lawak ke..jantan cam ni boss korang..dan aku..berani je nak lawan sotong cam kau ni..agak-agak la..setakat sotong ape la sangat..sah-sah la aku menang.Tengok pon dah tau la..Sape menang..
"Owh? Boleh tahan..tapi la kan..kau silap..aku bukan lelaki but aku perempuan..(bukak topi) so? Jadi tak kau nak fight ni? Jangan la pandai cakap je..and one more..jangan pernah kau sentuh.. PA aku tu ni AMARAN KERAS Kalau kau sentuh dia nyawa kau sebagai ganti. Adil kan?
Izham" okeh..jom la lawan..sebab kau perempuan aku bagi kau mula..
"Weh ade syarat ke?
Zack" senjata jarak jauh tak boleh..pistol..or sebagai nye..
"Ha ah oke"
So Reisa mula dengan..ketuk kaki izham..dia jerit..pastu izham balas..reisa tahan dengan besi so besi tu patah..Dia dah tak de senjata..so dia fikir la sebelum ni dia ade belajar TEAKWANDO..JUUDO..And SILAT..Pastu dia bukak langkah..first dia bukak teakwando dia..izham mule lah dah resah..pastu reisa..tendang. dia tercampak..pastu izham balas dengan tumbuk but..Reisa just tepis je..then..izham mule geram dengan reisa so dia keluar kan pistol dari seluar then tembak reisa..Semua terkejut..Semua jerit (reisa!!!!) "Hah ye?? Nape jerit? Ni..aku oke..la.. rupa nya reisa tahan guna pisau pemberian..arwah abang dia..pisau tu la selamat kan nyawa dia..pastu izham "tak mungkin..lah..!!! Perempuan ni!! Nih mustahil"..izham terus menembak..sampai peluru pistol habis...then reisa..serang..dia gune pisau..arwah abang nye tu dan terus..lari tikam dari belakang..dia tarik pisau tu ke luar..dia belah tangan izham.dan dia terus tikam izham.sampai hampir separuh nyawa izham melayang..dia pengsan dan tak sedar kan..diri..pastu ade orang call ambulan..so izham selamat..ke hospital but dia kat WAD ICU.
Rezza" eh aku rase pelik la nape?? Izham cam takut bile reisa tu mara cam ade something korang perasan tak?? Hrmmmm mesti siasat ni..
So semua orang dah tau bertapa hebat nye reisa..dalam bab cam ni..Bersambung...
YOU ARE READING
GARANG NYA MR.PA
De TodoAsal ?? cam pelik kan tajuk biase girl je jdi PA but ni lak lelaki jdi PA Kalau rase tajuk best ape kate bace ah? maybe biase je.. tapi kalau ade cadangan boleh komen kalau bosan pon komen... kalau tak suka..lantak kau laa.. #welkam tu may novel...