Soha nem találnátok ki ,hogy ki hívott,mégha segítenék se....
Az van hogy nem gondoltam hogy az illető még él sem azt hogy megszerezte a telefonszámomat ,sőt honnan is tudja? Na mind1. Azt hiszem egyszerűbb ha elmesélem ki is ő.
-----Visszaemlékezés-----
-Sziaaaa!-mondtam a legeslegjobb barátomnak mikor ráugrottam és elterültünk a földön.
-Sziaaaa!-köszönt mikor már a földön voltunk.
-Bocsiiii,csak már hiányoztál naoooon!-miközben ezeket kimondtam azon gondolkodtam,hogy tegnap taliztunk utoljára de már hiányzott, jolvan Hope ügyes vagy...
-Dehát tegnap láttál utoljára!?-mondta fura de mégis boldogan és nevetve.
-Tudom de naaa,mindegy lényegtelen akkor is hiányoztál...- mondtam mint egy kisgyerek.
-Naaa gyere ide.- húzott oda magához egy ölelésre.Természetesen vissza öleltem és utá felsegítettem a földről és mentünk tovább.
-----Visszaemlékezés vége-----
Na igen a legjobb fiú barátom volt,de csak VOLT.Egyik nap egyszer csak felszívódott és azóta nem láttam sehol de tényleg sehol. Ennek már vagy 5 éve, kerek 5 éve nem ad magáról életjeletn,nem ír,nem hív,nem küld egy képeslapot vagy valamit semmit nem csinált és most tessék, 5 év után eszébe jutottam.Csoda,hogy még tudja ki vagyok.
Lényeg a lényeg remegő kezekkel felvettem a telefont ,mert már szerintem harmadjára hívhat ott szegény.
-Háló....-mondtam kicsit félve attól ,hogy biztos ő fog e beleszólni vagy valaki ismeretlen.
-Szia Hope,én vagyok az Alex.Csak annyit szeretnék mondani,hogy hogyha még számítok neked valamit akkor nemhagyod ,hogy a küszöbötökön aludjak éjszaka...-mondta szomorú és elhaló hangon.
Én itt lecsaptam a telefont,ledobtam az ágyra és lerohantam a lépcsőn egészen a bejárati ajtóig és azt szépen lassan kinyitottam és szerintem tudjátok ki állt előttem, az a személy aki itt hagyott 5 évre,és most visszajött. Nemtudom ,hogy most csalódottnak,szomorúnak és dühösnek kéne lennem de ez nem megy ,csak arra tudok gondolni,hogy itt áll előttem és nemtudom hogy ,de boldog vagyok ,hogy itt áll és itt van.
A következő pillanatban nem hittem el ,hogy ezt mondja és teszi egymás után azt hiszem én is.....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remélem tetszett ez a rész ,nemsokára hozom a kövit addig is írjátok meg kommentben,hogy mit gondoltok.☺️
YOU ARE READING
A halálomra vezettél... ➖Marcus Gunnarsen➖
RomanceEz a történet NEM TÖRTÉNT MEG!!! -Na mivan elvitte a cica a nyelvedet?-kérdezte miközben egyre közelebb jött és közben mindenki minket nézett. -Hadj már békén kérlek,mit tettem ,hogy ezt csinálod velem?! Megalázol mindenki előtt,miért? Miért jó ez n...