Soha ne engedj el!...

118 12 1
                                    

Sziasztok! Nagyon sajnálom h nem volt rész de most visszatértem! Kárpótlásul ma 2 rész lesz☺️ kedjük is el vagyis folytassuk😂

Ő volt az...Anthoni,a volt barátom:

-Mit keresel itt? Megmondtam h hadj békén egy életre!😡-mondtam rohadt mérgesen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Mit keresel itt? Megmondtam h hadj békén egy életre!😡-mondtam rohadt mérgesen.
-Ja te ezt mondtad de és nem bírom nélküled!És most nekem adod azt amit már régóta akartam!!😡😡-mondta és tudtam h ARRA gondol😭😭
-Hé-szólt ide egy srác akiről azt se tudtam h kicsoda de örültem h ezt tette-hagyd békén a barátnőmet!
-Bocsi h kidet?-értetlenkedett Anthoni.
-Talán süket vagy?-mondta miközben már Anthoni előtt állt-Azt mondtam hagyd békén a barátnőmet!-mondta eléggé mérgesen,mi folyik itt??
-Hát jó most megúsztad-fordult felém-mert a kis barátocskád megmentett de még visszatérek és enyém lesz az!-mondta ful komolyan és nekem már folytak a könnyeim.
Miután Anthoni elment oda lépett hozzám a srác.
-Jól vagy?-kérzedte miközben letörölte a könnyeimet?!
-Igen de ezt miért tetted nem is ismersz?!-kérdeztem szerintem tök jogosan.
-Téged nem de Anthonit igen...hosszú sztori de annyi a lényeg h eddig akárhány barátnőm volt mindegyiket elvette tőlem és mivel most úgy tudja h te a barátnőm vagy azért úgy is kéne viselkednünk..-mondta tök nyugodtan kivéve a végét amin meglepődtem de valahol igaza volt.
-Ohh...Hát akkor legyen.-mondtam és is tök nyugodtan és mosolyogva.
-Tényleg?-kérdezte meglepetten amire én csak bólintottam.
-Ezesetben a nevem Marcus Gunnarsen-nyújtotta a kezét amit megfogtam.
-Örülök Marcus,én Hope Mendes.-mosolyogtam mint egy tejbetök.
-Várj akkor te...-nem hagytam h befejezze.
-IgenShawn Mendes húga vagyok.
-Wooow, Shawn soha nem mondta h van egy húga...-várjunk ők ismerik egymást?
-Igen ismerjük egymást.-nevetett,ahgg.
-Igen nálam ez szokás h hangosan gondolkozok bocsi.
-Semmi baj,így legalább tudom mire gondolsz.-mosolygott.
-Haha-"nevettem" én is.
-Bejössz vagy mész?-kérdeztem mert már kezdtem fázni.
-Mennem kell de azért a telószámodat megtudhatom?-basszus.
-Öhhmm,persze.-mosolyogtam, számot cseréltünk aztán elköszönt egy arcra puszival és elment én még 2 percet kint álltam utána bementem.
---------------------------------------------------------------
Itt is lenne a kövi rész, a másikat délután hozom😊😘

A halálomra vezettél... ➖Marcus Gunnarsen➖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin