Ne hadj el Alex Brinton...

146 13 0
                                    

Sajnálom ,hogy eddig nem volt rész de sok volt a dolgom ígérem mostantól több rész lesz és aki a másik storymat nem olvasta még az nyugottan nézze meg😉
----------------------------------------------------------------
Azt hiszem én is így érzek...
-Szia! Figyelj sajnálom,ho...-nemtudta befejezni mert ráugrottam és a földön fetrengtünk,most rákellett volna csapnom az ajtót de nem ment egyszerűen túlságosan hiányzott és muszály volt megölelnem amiből mindjárt ájulás lesz upsz vissza a jelenbe.
-Bocsi csak nemtudom ,most rád kellett volna csapnom az ajtót és nemtörődöm veled de ez egyszerűen nem ment...-mondtam lehajtott fejjel és lassan elkezdtem sírni.
-Nem tényleg ezt kellett volna tenned de nem tetted mert 5 év után is-tehát emlékszik-szeretnéd hogy megöleljelek pedig itt hagytalak...
-Az lehet ,hogy itthagytál de rád soha nemtudnék haragudni-mosolyogtam rá.
Na igen emlékszetek mikor azt mondtam ,hogy "nemhiszem el hogy ezt fogja tenni és mondani?"
Na igen most jön az a rész..
-Szeretlek!-jelentette ki és ...és...megcsókolt de nem úgy,hogy megfogta a derekamat nem dehogy is,konkrétan a FENEKEMET FOGTA MEG!Miután szétváltunk (és én természetesen visszacsókoltam) ránéztem egyenesen bele a barna szemeibe és csak ennyit tudtam kinyögni:
-Én is!-Ezek után bementünk és megbeszéltük ,hogy nem mondjuk még el senkinek mivel mindenki úgy tudja hogy mi legjobb barátok vagyunk.Este megkérdeztem tőle hogy itt alszik e és persze azt mondta hogy igen és gyors hazaszaladt a cuccáért.Lefürödtünk mind a ketten külön-külön és kiskifli nagykifli pózban aludtunk el.
                                                               -Reggel-
Valaki rátenyerelt a csengőre és nemtudom kiaz és hogy miért de ha leértem jól kiosztom az biztos csak mert reggel 5:00 van és ilyenkor az ember még aludni szokott.Ezeken gondolkoztam amíg az ajtóhoz nem értem és mikor kinyitottam felmerült bennem az a kérdés hogy "miért velem van az hogy hozzám csöngetnek be régi ismerősök?" jelen esetben volt pasi akinek nem volt valami jó kedve...

A halálomra vezettél... ➖Marcus Gunnarsen➖Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang