Na igen itt tartunk... Nem hittem volna,hogy ez fog történni,
egy tefon hívás megváltoztatta az életemet...Reggel van és kirohad a szemem mert tegnap este nem húztam el a függönyt és ja,mind1.
Felvettem valami lazaruhát amit találtam a gardróbomban.Megcsináltam a szokásos reggeli rutinomat,köszöntem az ősöknek,
felvettem az adidas cipőmet (~tudom hogy aképen más van de most adidas cipője lesz,~szerk)
és a táskámat a hátamra és elindultam a suliba.
Mia már várt rám a suli kapujában.
-Szia!-mondtam miközben megöleltem.
-Szia!- mondta szomorú hangon.
-Mia, mi a baj?-kérdeztem rémülten,ugyanis Miának van egy barátja aki "elvileg" " szereti" Miát,de nem úgy tűnik.
-Mark azt mondta tegnap este hogy csak azért kellettem neki ,hogy a menők közé tartozhasson.-sírta el magát miközben mesélte a történteket.
-Én... nagyon sajnálom Mia,nem néztem volna ki belőle,hogy ilyenre is képes.-próbáltam vigasztalni,ugyanis én Markkal nagyon jóba vagyok,de nem sokáig.
Aki nem tudná ki az a Mark ő:Na igen... Az uncsitesóm,azaz anya báttyának a fia.Eddig csipáztam de mostmár nem,mivel a legjobb barátnőmet megsértette ezért még kap.
-Ohh,nézd pont ott jö,mindjárt jövök.-mondtam miközben elkezdtem sétálni Mark felé.
-Na ide figyelj te suttyó!-kiáltottam el magam mire Mark megfordul és mindenki aki körülöttünk volt rám nézett.
-Szia Hope! Te mióta hívsz suttyónak?-kérdezte nevetve.
-Amióta megtudtam,hogy megsértetted a legjobb barátnőmet!!-mondtam már üvöltve.
-Ja ,hogy az,az csak egy 1 hetes kapcsolat volt úgysem bírta volna tovább!-mondta már ő is majdnem ordítva de mégis visszafogottan.
-Ja persze majd pont neked fogom elhinni mi?!-mondtam és tökön rúgtam ,nem érdekel ki mit gondolt rólam abban a pillanatban oda mentem Miához és együtt bementünk a suliba.
---------
Ennek a napnak is vége,mikor beléptem az ajtón elordítottam magam ,hogy itthon vagyok és azt hallottam hogy nem hallottam semmit ugyanis ne volt otthon senki ,míly meglepő mindig ez van.
Felmentem a szobámba ,megcsináltam a házit és itthoni a őltöztem,egy rövid gatya egy zokni,egy melltertó és egy trikó hátha váratlan vendég jönne de kétlem.
Abban a pillanatban mikor leültem az ágyra elkezdett csörögni a telefonom,na abban a pillanatban nemtudtam ,hogy fenekestül felfordul az életem ha felveszem a telefont és szerintetek mit csináltam? Talán ez egyértelmű ,felvettem......
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! Remélem tetszett az 1.rész ,ha igen akkor kommentelt és írd le te mit tettél volna Hope helyében akkor mikor megtudtad mit csinált Mark Miával!? Nemsokára hozom a kövi részt addig is sziasztok!😘❣️
YOU ARE READING
A halálomra vezettél... ➖Marcus Gunnarsen➖
RomanceEz a történet NEM TÖRTÉNT MEG!!! -Na mivan elvitte a cica a nyelvedet?-kérdezte miközben egyre közelebb jött és közben mindenki minket nézett. -Hadj már békén kérlek,mit tettem ,hogy ezt csinálod velem?! Megalázol mindenki előtt,miért? Miért jó ez n...