<3 Jennie&Tae <3

684 14 2
                                    

Ertesi gün tae Dışarı çıkar yürüyüş yapar.Tae dinlenmek için bi bankın oraya oturur ve hızlı nefes alıp vermeye başlar.Suyundan bi yudum alıp gökyüzüne bakar.O sırada yoldan kaykay sürmeye çalışan bi kız görür,kız o kadar kötü sürüyordur ki her dakika başı yere düşmekten dizleri soyulmaya ve kanamaya başlamıştır.Kız görünmemek için maske takar(hani siyah olanlardan)Başına da kapşonunu takmıştır.

Tae bunu fark edince hemen kızın yanına koşup ona "iyimisin?" der.Kız çekindiği için yüzüne pek bakamaz ve cevap veremez.

"bacağın kanıyo!"

"..(mırıldanır)"

Tae çantasından yara bandını çıkartıp kızın dizine yapıştırır.Kıza elini uzatır kız tutar ve kalkmaya çalışır.Tam yürüyecekken kız yine düşer çünkü ayağı burkulmuştur.Kızdan çok hafif ağlama sesi gelir.Tae kızın kolundan tutar ve kaldırır.

"hadi ama noldu şimdi??"

"(hıçkırık sesi)"

"tmm hastaneye gidiyoruz"

Taehyung kızın kolunu omzuna asarve ona destek olup yürümesini sağlar.Biraz yürüdükten sonra Tae yorulur ve  

"çok ağırmışsın yaa (güler)"

en sonunda hastaneye ulaşırlar ve doktora görünür.tae biraz bekler ve kızın yanına gider.

"ne dedi doktor?"

kız eliyle alçı odasını gösterir.(alçı yaplıcak yani kırık) yine kız Tae ye tutunarak alçı odasına giderler.(dizi kanıyo ve alçı yapıyolar evet gerçekten çok mantıklı sfsffsf)

dizi sarılırken sızlanmaya başlar.Daha sonra Tae ye telefon gelir.(arayan Jungkookie)

"nerdesin Tae herkes seni bekliyo??"

"tmm bekleyin biraz daha gelicem"

"misafirlere ayıp oldu ama hadii"

"tamam dedim ya gelicem by by"

"byby"

telefonu kapatıp kıza sorar

"seni evine bırakayımmı? bu halde tek gidemezsin"

"(çok kısık sesle) ben taksiye binerim"

"ne?"

"ben taksiye binerim"

"olmaz içim rahat etmez öyle"

"olsun ben giderim"

"uff tmm ama dikkatli ol taksiciden yardım etmesini söyle inerken"

"tmm .. teşekkür ederim"

"ö.d"

tae kızı taksiye bindirir ve evin yolunu tutar.İçinde bi şüphe onun kafasını yiyip bitiriyordur.Kızı birisine çok benzetiyo ama kim olduğunu çıkartamıyodur.Dalgın bişekilde yürürken başkalarına çarpıp çarpıp yürür.Telefonu çalar (jungkook)

"saatten haberin varmı senin?"

"var"

"o zaman niye acele etmiyosun ?"

"YÜRÜYORUM İŞTE NE İSTİYOSUN GELDİM BİRAZ SABRET!"

"niye bağırıyosun? herneyse yemek bitmek üzere haberin olsun"

tae telefonu yüzüne kapatır.Eve geldiğinde Karşısında Blackpink üyelerini görür.Şaşırır , çünkü jennie nin ayağı kırık alçılıdır(anladınız siz :P)Tae koşarak Jennie nin yanına gelir ve 

"ne oldu sana??!! (anlamadı garibanım :D fjgjhj)

Lisa araya girer"kaykay sürerken düşmüş"

(hatırlar sonunda)"bi dk o senmiydin yani??!"

"e-evet"

"ooff niye söylemedin peki?"

"bilmem söyleyemedim"

(iç çekerek) "niye ağladın orda?"

"çünkü birşey fark ettim"

"neyi?!"

... DEVAM EDİCEKK :D



BTS-BLACKPINK -WHATSAPP-✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin