Ertesi gün imza günüdür ve Jennie kırık ayakla sandalyenin üzerinde hayranlarını endişelendirmemek için onlara hiç göstermez.Eğer o alçılı ayağını görürlerse bu hiç iyi olmazdı.Neyse böyle zaman geçerken bir fan gelir Jennie ye sorular sorar ve imzasını fln alır.Daha sonra tam yanında ki Rose nin masasına geçecekken ayağı takılır ve masa örtüsüyle birlikte yere düşer.Bütün fanlar Jennie nin ayağını görür ve çok üzülüp bağırırlar.Bu iki saniyelik herkeste yaşanan kalp krizinden sonra üyeler masa örtüsünü Jennienin ayaakları gözükmeyecek şekilde kapatmaya çalışır ama nafile.Bütün fanlar masanın oraya doluşmuş Jennie nin yanına gitmeye çalışıyodur.Kızlar da Jennie yi götürmeye çalışıyodur.Tae de koluna girerek ona yardımcı olur ve arka odaya götürür.Fanların bağırışlarından ortalık savaş meydanına döner ve üyelerin hiçbiri susturamaz.İmza vermeyi iptal ederler ve bundan tam 1 saat geçer.Şimdiden internette heryerde Jennie nin kırık ayağı ile ilgili haberler çıkar.Bazı haberler gerçekten çok saçmadır.
*Jennie nin ayağı bilerek kırılmıştır*
*bunu yapanlar şirketten birileridir*
*çalışmalarda ara vermedikleri için Jennie nin ayağı kırılmıştır*
*bazı üyelerin na sinirlenip yaptığı söyleniyor*
falan fln .. bunlar sadece bir kaçıdır.