Day 3

169 22 0
                                    

"Jsem rád, že jsi v pořádku." řekl Karel do ticha.
Leželi jsme v objetí na manželské posteli v našem hotelu. Nebylo nám vedro. Bylo nám tak akorát. Bylo nám skvěle, protože jsme měli jeden druhého.
"Chceš dneska někam zajít?" zeptal se.
"Co přesně máš na mysli?" odpověděl jsem.
"No, myslel jsem se jen projít, ať to tu více poznáme" usmál jsem se na něj a a dal mu pusu na čelo.
"Tak jo" zvedl se a šel naproti si nazout boty.

Vyšli jsme ven. Martin se protáhl a chytl mě za ruku. "Je tu krásně" vystavil se sluníčku.
Vyšli jsme ruku v ruce po chodníku směr neznámo kam. Prostě jsme šli a užívali se nejen své přítomnosti, ale i toho, co bylo kolem nás.
"Jdeme na pláž?" ukázal Martin před nás na písčitou pláž, kde už skoro nikdo nebyl, protože se stmívalo.
"Jasně" usmal jsem se a vydali jsme se k pláži.

Sedli si na molo, koukali na západ slunce. Brunet si položil hlavu na rameno druhému a se kochali mořem se žluto-oranžovo-červeným odleskem.
"Je to tu kouzelné" vydechl brunet. "Stebou je to kouzelné kdekoliv."
Dodal ten druhý a políbil Bruneta.

---

"Už je pozdě, měli bychom jít" ačkoliv jsem viděl jen jeho siluetu, hned mi došlo, že se usmál. "Myslím, že by nás pak Petr a Kuba hledali" zasmál jsem se a políbil Martina na čelo. Chytl moji tvář a přitáhl si mě do polibku. Nikdo tu daleko široko nebyl, akorát z taverny někde poblíž hrál ploužák.
"Slyšíš to?" řekl jsem mu a chytl ho za boky.
Chytil mě za ramena a tančili jsme spolu ploužáček. Jemně našlapujeme do teplého písku, který se nám přesívá mezi prsty. Houpeme se již v objetí i když hudba přestala hrát. Jsme tu jen my dva v objetí a šumící moře.
Jen my dva v objetí a šumící moře..
Jen my dva v objetí a..
Jen šumící moře..

USA crew Mavy x HopeKde žijí příběhy. Začni objevovat