Day 4

153 19 0
                                    

"Zlatíčko?.. Lásko?.. Vstávej miláčku, snídaně"
Zaslechl jsem krásná slova padající z Martinových úst. Nechtěl jsem otevřít oči a ještě chvíli si užít Martinova hřející slova.
"Já vím, že jsi vzhůru brouku, honem vstávat nebo ti všechno sním" pohladil mě po vlasech a políbil na tvář.
"Ještě ne mamii" řekl jsem potichu a dal si polštář na hlavu.
"Maminka Martínek tě nakrmí, ale pojď už" chtěl mi vzít polštář. Pevně jsem ho držel a nehodlal pustit. "Nezahrávej si semnou princezno" vytrhl polštář a zalehl mne.
"Ughh Martine" vydal jsem zpod jeho váhy.
Podíval se na mě, šibalsky se usmál a spojil naše rty v jedno.
Chvíli jemně líbal, ale zřejmě ho to přestalo bavit a tak přidal jazyk. Já ochotně spolupracoval.
Nakonec z jednoho jemného polibku vznikla jazyková válka.
Když ze mě konečně slezl, sundal jsem si tričko. Přejel prsty po mém hrudníku hrudníku. "Nech mě se převléknout Martí" zvedl jsem hlavu nahoru. Zasmál se.
"Já ti pomůžu cukrouši" utrousil a sundal mi pomalu kalhoty.  "Marťoo, mám hlad" smál jsem se. "Tak dělej" pohladil mě po tváři a odešel napřed na snídani. Dneska je hodně dobře naladěný, to znamená, že dnešek bude skvělý! Marťa mi opravdu dokáže vykouzlit úsměv na tváři. a motýlky v břiše. Bez něj si neumím život představit.

---

"tak jak ti chutná?" řekl jsem s poloprázdnou pusou.
"Mají tu dobrý snídaně, to se nedá zapřít!" řekl. "Kde jsou vlastně Kuba s Petrem?" podivil jsem se jejich nepřítomnosti.
"Někam se jeli podívat. Brzy přijedou a pojedeme všichni na Hungtinton beach" usmál se.
Hungtinton beach. To je něco, co znám pouze z obrázků. Je tady toho hodně, co poznat.

---

"Kluci, tady se ztratíme!" vyhrkl Petr když uviděl ty spousty lidí.
Byli tu různí lidé. Jedni dělali parkour, druzí se opalovali bez deky čistě jen na písku. A pak jsme tu byli my.
Čtyři idioti skákající do moře s kamerou. Lidi si nás ani moc nevšímali, za což jsem i rád, protože jsem si připadal dost blbě.

---

Dnešek prožitý na Hunginton beach byl naprosto úžasný, ale dost vyčerpávající. Já s Martinem jsme na hotelu padli.

Ale Petr a House se někam vydali..

USA crew Mavy x HopeKde žijí příběhy. Začni objevovat