Day 6

146 13 1
                                    

"Mám nápad!" vykřikl Martin z výskokem z postele, až zavrzala. Jakub, Karel i Petr se na něj s údivem podívali. "Jaký prosímtě?" zeptal se Kája. 
"Zahrajeme si flašku na pravdu a úkol a kdo nesplní, musí si svléknout část oblečení!" šibalsky se usmál a pobídl kluky, ať si sednou k němu do kroužku. Ačkoliv váhali, sedli si k němu. Martin otočil lahví, která ukázala víčkem na Kubu a dnem na Martina.
"Takže, Kubo, pravdu nebo úkol?" kmitl obočím. "Pravdu" řekl trochu nejistě, protože očekával to nejhorší. "Líbí se ti Petr?"
Karel zavrtěl hlavou. "Jak ve školce" dodal se smíchem.
"Ano" špitl Jakub a sklonil pohled k zemi. Petr se jen pro sebe usmál.
"Tak točíš" řekl Martin pozorujíc lahev.
Vršek lahve ukázal na Petra a spodek na Karla. Karel jen protočil očima, protože se mu tahle hra zdála stupidní.
"Úkol? Nebo pravdu?" zeptal se s úsměvem.
"Úkol, určitě úkol" řekl a podíval se přitom na všechny kolem.
Martin sebou začal kývat a poskakovat, jak kdyby potřeboval na záchod. "Já vim, já vim" křičel. Naklonil se ke Karlovi a pošeptal mu svůj nápad. Přitom ho nezapomněl jemně kousnout do lalůčkh načež Karel tiše zavzdychal.
"Tak tedy, Martin navrhuje, že máš políbit Kubu" smál se.
Petr bez naléhání vzal Jakubovu hlavu do svých dlaní a dlouze ho políbil.
"Aah, to je sladké" povzdechl Karel, ale hned jak to dořekl, spojil Martin i jeho rty.
"Pokračujeme" řekl naprosto omámený Kuba a vzal flašku do ruky podávajíc ji Petrovi.
Ten zatočil a konečně byla změna. Kuba dával Martinovi.
"Tak tedy, Martine, co si přeješ?" usmál se. "Pravdu" odpověděl.
"Kolik holek nebo kluků jsi už měl?"
Martin se zamyslel. "to říkat nechci"
Skousl si spodní ret. "Svlíkáváš" vykřikl s nadšením Karel. Martin chytl lem trička a přetáhl si ho přes hlavu. Kája přejel prsty po jeho hrudi a usmál se.
"Tak toč" vydechl.
Martin zatočil, víčko bylo zase u něj. Složil si ruce na hrudi a podíval se na Karla, který mu má dát to, co si vybere. "Úkol" řekl.
"Svlékni si kalhoty" skousl si ret. Martin na nic nečekal a kalhoty si sundal. Karel mu projel rukou po trenkách, kde už to začalo tvrdnout.
Zatočil flaškou. "Kuba na Petra."
"Chci úkol" řekl Petr a Kuba se lišácky uculil. "Zakřič z okna "I love Jacob"
"Není problém" vyplázl na něj jazyk a přešel k oknu. Když křičel onu větu, dívalo se na něj pár lidí, i nějaký mladík, který zakřičel taky "Me too" křikl a všichni v místnosti se váleli smíchy po zemi. "Tak to nene" smál se Martin.
Petr si sedl zpátky na zem a políbil Jakuba.

Buenos Días!
No já si myslím, že to stačí :D Pokud vás kapitola bavila, zanechte hvězdičku a komentář, váš názor je pro mě důležitý :)
Teresa

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 25, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

USA crew Mavy x HopeKde žijí příběhy. Začni objevovat