Anglické věty budou psané normálně česky :)
Pohled Kovyho
"Nevím jak vy, ale já bych šel na sushi" ukázal Martin na restauraci naproti nám.
"Nedáme si radši ten jejich speciální burger?" zaváhal Kuba.
Abych řekl upřímně, já bych radši na sushi. Ne, že by mi burgery nechutnaly, ale na sushi to nemá.
"Tak se rozdělíme" řekl jsem.
"Já půjdu asi na burger" řekl Petr. "Tak já a Karel jdeme na sushi a vy běžte na burger" vykročil Martin naproti do restaurace.
Kuba s Petrem odešli a Martin mě chytl za ruku. "Dneska platím já"
Vešli jsme do restaurace a sedli si na krásné místo u okénka. Byli tam místo normálních květin vysoké bambusy a působilo to velice pěkně.
"Nechci abys za mě platil" vyhrkl jsem.
"A co když tě zvu? Ber to jako rande" mrkl a usmál se. Musel jsem se zasmát nad jeho roztomilým úsměvem. Prohrábl jsem mu vlásky a opřel si o něj hlavu. "Mám tě rád" řekl jsem.
"Já tebe ne" urazil se. Podíval jsem se na něj a vnitřně se zděsil.
"Já tě miluju" usmál se šibalsky a objal mě.
"Bože, víš jak jsem se lekl?"
"Stačí Martine, díky" zasmál se a políbil mě na čelo.
"Co si budete přát?" oslovila nás paní po té, co si odkašlala.
"Předpokládám, že Kája bude chtít své oblíbené lososové obalené v mořské řase. Já také" odpověděl. Ani jsem netušil, jak moc dobře umí anglicky. "Ty bys mohl být angličan" řekl jsem se smíchem. "Já vím" vyprsil se.Pohled Petra
"Už mám hlad" řekl jsem, když jsme si sedli a položili tácky s jídlem.
"To já taky" usmál se a chytí svůj burger.
"Nemyslíš, že si jsou Martin a Karel blízcí?" optal se mě s poloplnou pusou.
"No.. jsou nejlepší kamarádi?"
"Jo, jo to jsou, ale myslel jsem trochu.. Víc" říkal a přitom dělal gesta rukama.
"Je to možné, proč si to myslíš?"
"No, viděl jsem, jak se drželi za ruce" přejel očima k restauraci naproti, kde teď byli.
"Já jim to přeji" usmál jsem se a on souhlasil.
"Taky bych chtěl mít kluka" zasnil se.
Počkat..
KLUKA?
ČTEŠ
USA crew Mavy x Hope
FanficCo se stalo v USA, zůstane v USA. Druhá tvář USA crew, tak, jak my jí na YouTube nevidíme