2.1

148 3 2
                                    

2 lata później * Pov Marcus (dziewczyny mają 20 lat a bliźniacy 21)

Tak minęły już 2 lata . Może powiem jak mi życie minęło, no wiec, miesiąc później po tym co zrobiłem załamałem się kompletnie zrozumiałem że kocham i Simi i dziecko . Pisałem listy do Simi . Tak wiem listy w 21 wieku ale Simi zablokowała mnie na wszystkim co możliwe i zmieniła numer telefonu a tinus nie chciał mi powiedzieć bo tak nadal jest na mnie zły . Wszyscy są na mnie źli za tamto ale w sumie nie dziwie im się należy mi się to jak ją potraktowałem i dziecko . Nigdy nie widziałem się z dzieckiem . Jedyne co wiem to to że ma na imię Leo . I że myśli że chłopak Simi to jego tata . Tak moja miłość którą nadal kocham ma faceta . Jeśli chodzi o telewizje to nie wiedzą że mam dziecko ale wiedzą że już nie jestem z Simi .

Od rana się stresuje bo mam pojechać do Simi . Ona o tym nie wie . Po prostu od jakiegoś czasu zastanawiam się jak ją odzyskać albo spotkać i porozmawiać z moim dzieckiem . Dlatego postanowiłem pojechać teraz ponieważ jutro są jej urodziny . Znając życie nie będzie robić urodzin ponieważ nie lubi imprez . Wsiadłem do mojego BMW i ruszyłem w kierunku Oslo . Jechałem dłuuugo ale dla nich wszystko . Po przyjeździe podjechałem do jakiegoś tam hotelu i wkuliłem sobie pare nocek tak na sam początek . Następnego dnia mam zamiar iść do niej i dać jej prezent .






Tak jak widzicie już 2 sezon historii o Simi i Marcusie . I mam do was jedno pytank czy ktoś by zrobił mi zwiastun tego bo sama nie umiem i jak ktoś zrobi to mógłby mi wydłac na fb tu macue mój profil

 I mam do was jedno pytank czy ktoś by zrobił mi zwiastun tego bo sama nie umiem i jak ktoś zrobi to mógłby mi wydłac na fb tu macue mój profil

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kocham cię i nic tego nie zmieni | M.G Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz