1.0

4.7K 294 51
                                    

Gizli numara: Yanındaki kız güzelmiş.

Gizli numara: Yeni avın mı?

Sarp: Ooo Gizli, iki gün sonra bunu mu yazıyorsun?

Gizli numara: Yeni sevgilin mi?

Sarp: Neden merak ediyorsun ki? En son beni affetmemiştin.

Gizli numara: Hala affetmedim.

Sarp: Neden kıskanıyorsun o zaman? 😏

Gizli numara: Yoo kıskanmıyorum. Sadece kızı uyarmam gerekecek.

Sarp: 'Sarp'ın yanına yaklaşırsan, seni maviye boyarım' diyerek mi?

Gizli numara: Hayır.

Gizli numara: 'Sarp şıpsevdidir. Seni seviyor gibi yapıp kalbini kırar, başkasına gider.' diyerek.

Gizli numara: Her neyse, sen mutlusun sonuçta.

Sarp: Benim mutluluğumla mutlu mu olacaksın?

Gizli numara: O kadar aptal değilim. Seni sevmeye son vermeye karar verdim.

Sarp: Ne?

Gizli numara: Hem beni seven biri var, o kıymetimi bilir en azından.

Sarp: Sikerim lan o çocuğu!

Sarp: Benden bu kadar çabuk mu vazgeçecektin? Öyleyse neden sevdin lan?

Gizli numara: Çabuk vazgeçtiğimi mi sanıyorsun aptal!

Gizli numara: Seni tam iki yıldır seviyorum ben! Ve gram ilgi beklemeden sevdim, sen başkasına bakarken ben sana yandım!

Gizli numara: Her şeye laf et, istersen bana bile küfür et ama sevgime tek kelime edemezsin! Çünkü sen sevmeyi bilseydin, tenezzül edip beni görür ve severdin.

Gizli numara: Sen isli korkak bir savaşçısın, bense sana ok gelmesin diye önünde duran kalkan.

Gizli numara: Yazık, mazime yazık. Sadece bunu söylüyorum.

Sarp: İyi sen de git! Herkes gibi sen de ayrıl yanımdan!

Gizli numara: İnsanları yanından uzaklaştıran sensin, suçlu ben miyim şimdi?

Gizli numara: Hüznün koynunda yine seni severdim fakat artık bitti. Beni bilmeyeceksin hiç, ama olsun.

Sarp: Yarın şarkı yarışması var, gelmeyeceğim.

Gizli numara: Gelme, en azından bana kıymet veren birine şarkı söylerken zaten beni tanıyamazsın.

Sarp: Beni sevdiğini bir kere bile yüzüme söylememiş insana bu kadar tolerans gösterdiğime inanamıyorum!

Gizli numara: O da bir şey mi

Gizli numara: Ben kalpsiz birini iki yıl sevmişim.

(Görüldü)

***

Esila

Tuvalete kaçıp kapıyı örterken hıçkırık koptu bir kere daha ağzımdan. Yazdığım ve yazdığı kelimeler beynimde yankılanıyordu. O benim Capcake'imdi, nasıl vazgeçecektim ondan? Nasıl iki yılımı çöpe atacaktım? Kalbimi çok kırmıştı, beni sevdiğini söyleyip o kıza gitmişti. Sevgisinin yalan olduğunu biliyordum ama sadece bir kere inanmak istemiştim. Sadece bir kere bana karşılık verebileceğini düşündüm.

Burnumu peçeteye sürüp aynı peçeteyle gözümü sildim. Ne? Yeni peçete almak için fazla üşengecim. Kulağıma kulaklığımı yerleştirip, beynimin ve kalbimin sesini kıstım. Biraz olsun sakinleşmek istiyordum, bütün bu olaylardan kaçmak istiyordum.

Şarkımı ona armağan edecektim fakat o gelmeyecekti bile, ama olsun, ben yine ona söyleyecektim. Bu son aşk kırıntılarımdı ve orada üfleyip içimdeki bütün duyguları gömecektim. Böyle olması daha iyiydi.

***
Sarp

Telefonu sinirle kapatıp cebime koydum. Hem beni sevdiğini söylüyordu hem de benden vazgeçecekti! Tamam ben de sütten çıkmış ak kaşık değildim, o kızla takılıyorduk ama görmediğim biri yanımda değildi ve ben biraz çapkın olabilirim. Bunu bilmesi gerekiyordu!

Tülin elini omzuma koyduğunda ona döndüm.

''Ne oldu Sarp? İyi misin? '' dediğinde ondan uzaklaştım. Bunu neden yaptığımı anlamamıştı, ben de anlamamıştım.

''Sonra konuşuruz. Gitmem gerek. '' dedim ve o bir şey demeden yerimden kalkıp okulun içine girdim. Sıraya oturduğumda bir şeyler yapmam gerektiğini biliyordum. Yarın şarkı yarışmasına gitmeyeceğimi söylemiştim fakat gidecektim. Onu bulmam gerekiyordu, anlaşmamız böyleydi ve onu merak ediyordum.

Onu bulacaktım, ne olursa olsun.

***
Bölüm sonu! Nasıldı bölüm?

~Sizce Sarp, Esila'yı bulacak mı?

~Diğer bölümde neler olacak?

Bu bölümü, yazmam için ısrar eden canım arkadaşım ylmz_glcin 'e ithaf ediyorum 😊.

Capcake °Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin