1.1

4.9K 299 65
                                    

Multi, Esila'nın söylediği şarkı.

***

Bekleme koltuklarına geçip oturdum ve sıramı beklemeye başladım. Şarkı yarışması başlamıştı ve sıranın bana gelmesine çok az kalmıştı. Sıkıntıyla nefes verdim, o kadar insanın içinden sadece onun burada olmasını çok isterdim fakat olmayacaktı.

''Ben inanıyorum yapacaksın sen, stres yapma. '' diye bir ses duyduğumda kafamı kaldırıp o tarafa baktım. Bir haftadır arkadaşım olan Yusuf yanıma gelmişti.

''Ya ne demezsin. '' diyerek göz devirdim. Stres yapam bir insana 'stres yapma' dersen hiçbir şey değişmezdi, bunu anlamaları lazımdı.

''Ezgi çıktı şimdi, ondan sonra sıra sende. '' deyip elini omzuma koydu. Ona tebessüm edip ayağa kalktım.

''Yanımda olduğun için sağ ol. '' diye nezaketen bir cümle kurdum.

''Kalbimin götürdüğü yerdeyim diyelim. '' dedi ve gülümsedi. Pekala, arkadaşlar bu tür cümleler kurmazlar. Bu çocuk beni seviyor olabilir.

Sadece gülümseyip yanından sıyrıldım ve kulis kapısının önünde durdum. Ellerimi birbirinin kenetlediğim zaman sunucu adımı mikrofondan söyledi ve benim gelmemi işaret ettiler. Derin bir nefes alıp adımlarımı sahneye doğru attım. Adımlarımla birlikte bir alkış yankılandığında kalbimin ağzımda oturduğuna yemin edebilirdim. Mikrofonu elime alıp, Capcake'ime bahşettiğim o şarkıyı söylemeye başladım. Eğer o burada olsaydı, belki de sözlerinden benim olduğumu anlardı.

Yazık ne mazi yazık 
Anlatmaya yoruldum 
Sen benden vaz geçince 
Ben o gün de vuruldum 

Yazık günah ben oysa 
Kardelen gibi 
Acıyla boy veren gibi 

Seni severdim 
Hüznün koynunda 
Seni severdim 
Hem uyanık, hem uykumda 
Seni severdim 
Ve sana rağmen yine severdim 
Dar ağacı ip boynumda 
Sen aşkı anlamaz bilmez 
Gül yansa ağlamaz sakin 
Ben akmayan göz yaşında 
Seni severdim 
Sen hisli korkak savaşçı 
Aşkı kime satmış hain 
Ben her savaş meydanında 
Seni severdim 

Şarkı bitiminde kulaklarıma değen alkış sesi gözlerimi açmama neden oldu. Ne zaman başladığımı anlayamadığım şarkım bitmiş, sahneden indirilmiştim. Şarkı söylerken gözlerimi kapatmayı tercih ederdim, insanlara baktıkça onların varlığı beni heyecanlandırırdı. O yüzden etrafa bile bakmamıştım.

***

Sarp

Yarışma boyunca şarkılardan bir şey bulmayı planlanmıştım fakat hiçbiri Gizli'ye göre değildi. Baş harfi E olan beş kız vardı ve üçüncüsü sahneye çıktığında sıkıntıyla nefes verdim. Adının Esila olduğunu öğrendiğim kız şarkıya giriş yaptığında, şarkıyı bilmediğimi fark ettim.

Şarkını  kelimelerine dikkat ettiğimde sinir hücrelerimin canlandığını hissettim. Telefonumu çıkarıp dünki yazışmalarınızı yeniden okudum.

Gizli numara: Sen isli korkak bir savaşçısın, bense sana ok gelmesin diye önünde duran kalkan.

Gizli numara: Yazık, mazime yazık. Sadece bunu söylüyorum.

Gizli numara: Hüznün koynunda yine seni severdim fakat artık bitti. Beni bilmeyeceksin hiç, ama olsun.

Attığı mesajlarla sözler benzerdi ve ona uyuyordu bu şarkı. Bulmuştum, sonunda onu bulmuştum.

Capcake °Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin