GİZEMLİ DAVRANIŞLAR

11 1 0
                                    


+ Hey Deniz iyimisin neyin var? Bu adamı daha önceden tanıyormuş gibisin.

Kafasını masaya koymuş sinirli olduğu belli oluyordu.Sıranın altını tırnaklamaya başlamıştı. Ona ne olduğunu anlamadım.

- Can beni lavaboya götürmen gerekicek bana yardım et.

+ Ahahahah :) kendi başına neden gitmiyorsun?

- Can, kes gülmeyi! gözlerimi kapatacağım sende beni lavaboya getireceksin başka soru istemiyorum.

- A.. a.... ama

+ şşşşttt hadi götür beni.

Sesinde anlam veremediğim bir kalınlık vardı ve kolunu tuttuğum anda kaslarının beklenmedik bir şekilde sıkı olduğunu fark ettim. Dediğini yaptım koluna girip onu sınıftan çıkardım. Koridordaydık.

- Şu ilerdeki kızları geçtikten sonra beni spor salonuna götür.

Çok şaşırmıştım evet ileride 2 kız ayakta dolaplarının önünde kitap okuyordu ama Deniz gözlerini hiç açmadan onları nasıl farketti hiç anlamış değilim. Kızları geçip onu spor salonuna getirdim. Kapının önünde duruyorduk.

- Bu kapı kilitleniyormu Can?

+ Evet de neden sordun şimdi bunu?

- Güzel ben içeri girdikten sonra ardımdan kapıyı kilitlemeni istiyorum senden.

+ Neden böyle saçma birşey istiyorsun ki benden?

- Sadece sana söylediğimi yap.

Sesi hala olduğundan kalın ve sinirli bir halde konuşuyordu. İsteğini kabul etmek zorunda kaldım ve kapıyı kilitledim. Ardından bana teşekkür ederek gitmemi söyledi. Bende dersten geri kalmamak için sınıfa çıktım. Zilin çalmasına 10 dakika falan kalmıştı en fazla. Derse girdim Denizin görüp korktupğu adam okulumuza bu sene gelmişti. Adam her fırsatta bana dik dik bakıyor sanki beni öldürmek istercesine davranıyordu. Kimdi bu adam? Kim bu Deniz? Bu adamla ne ilgisi var? Kafamda bir sürü soru oluşmuştu. Zil çalmadan önce herkes sınıflardan dökülmüş bir gürültü çığlıklar derken bizde koridora çıktık. Koridordan geçen birine neler olduğunu sorduğumda aynen şu cevabı aldım.

- Spor salonunda bir ceset var heryer kan içinde şerif geldi herkes orda.

Kafamdan aşşağı kaynar sular dökümüştü. Denizzzzzz diye bağırarak koşa koşa spor salonuna indim. Şerif ve sağlık görevlileri orada cesedin başındaydı. neredeyse ağlayacaktım. Cesedi görmek için çırpınırken birde ne göreyim ceset Denize ait değildi. Yerde yatan bir erkekti.

Tam bir oh çekmiştim ki Deniz arkadan omzuma dokundu.

- Hey Can, neler oluyor burda böyle?

+ Ohhh tanrıyaa şükür sen iyisin.

İçimden sımsıkı sarılmak gelmişti o an ama yapamadım.

- Tabii iyiyim de ne olmuş burda?

+ Bilmiyorum. Salonda en son olan kişi sensin sen ne olduğunu görmedinmi?

- Benmi ben ne alaka ya ben birşey yapmadım bilmiyorum.

Bir an panikledi.

+ Kilitlediğim kapıdan nasıl çıkmayı başardın?

- Spor öğretmeni gelip kapıyı açtığında çıktım.

+ Neden seni oraya kilitlememi istediğini hala anlamıyorum. Kimdi o dersteki adam mesela?

- Bunları sana daha sonra anlatacağım Can. Hadi gidelim burdan.

Söylediklerine inanır gibi yapmıştım fakat inanmamıştım. Çünkü biz koridora çıktığımızda spor hocasıda karşı sınıftan bir şaşkınlık içinde çıkmıştı. Kimdi bu Deniz? Yoksa ben bir katilemi aşık olmuştum? Hiç bilmiyorum kafam karmakarışık darmadağın. O gün okul çıkışına kadar hiçbirşey konuşmadık bu konu hakkında. Şerif onun ifadesini almıştı ve tabiiki benimde. İfadesini görmeyi gerçekten çok isterdim. Acaba şerifede spor hocası yalanını konuşmuşmuydu? Bu kız gerçekten kim? O gün eve gideren onuda ben bıraktım. Anormal bir davranışı yoktu ama orada ondan başka kimsede yoktu. Bunlar benim aklımda dolaşıp duruyordu. O gece küçük bir ormana bakan odamın camı açıktı. Ben okulda olanları düşünürken birden ormandan bir ses geldi. Çok güçlü bir kükremeydi bu. Şerifi arayıp ormanda bir şeylerin olduğunu yırtıcı hayvanların kasabaya indiğini haber verdim. O'da bana ormana tuzaklar yerleştirteceğine söz verdi ve telefonu kapadı. Bende Denizin yapabileceği bir şeymi cinayet diye düşünürken uyuya kalmışım. Sabah uyandığımda çalışma masamın üzerinde bir not buldum. Notta şöyle yazıyordu;

"EĞER GERÇEKTEN HAYATI SEVİYOR VE YAŞAMAK İSTİYORSAN,O KIZDAN UZAK DUR"

Bu not beni dahada çok korkutmuştu ve onun bir katil olabileceği düüncesine daha çok yaklaştırmışrı. Peki ama bu notu buraya kim nasıl koydu bunu hiç anlamdım. Artık Denizi izlemeyi ve ona biraz mesafe koymayı düşünüyordum. En azından bu "KATİL" damgasından kurtulana kadar. Sabah kahvaltımı yaptıktan sonra okula gittim. Deniz ordaydı oturuyordu ruh gibi sessiz ve tuhaf. Gidip sıraya oturunca beni gördükten sonra yine o neşeli Deniz oldu.

- Günaydın:)

+ Sanada

Onunla mesafeli konuştuğumu anlamıştı. Pof layıp önüne döndü. O gün 6.derse kadar sınıftan hiç çıkmadı. 6 derste artık dayanamadığını belli eden bir şeklde bana döndü.

- Can ne oluyoruz? Nedir bu davranışların halin?

+ Ne varki davranışlarımda halimde her zamanki benim.

Sert duruşumu bozmadan devam ediyordum.

- Bak bana mesafe koyduğunu görüyorum belkide (fısıltılı) o katilin ben olduğumu düşünüyosun. Ama yapma böyle o ben değildim bana böyle davranma.

+ Sana mesafe falan koyduğum yok insanların hayatında hep olumlu şeyler olmaz arada bir zor anlarda geçirebilir.

- Anlat bana. Belki yardımım dokunur heh ne dersin?

+ Hayır bu senin çözebileceğin ve seni ilgilendiren bişey değil.

Yine o tavrı takınıp küsmüş bir halde önüne döndü.Sonra teneffüs te koridora çıktı. Onu takip ediyordum. Mislina adında bir kızla arkadaş olmuştu. Kız ona güveniyor gibiydi bunları takip ederken zil çaldı. Fakat Deniz derse girmek yerine kameraların olmadığı tek yer olan spor salonuna gitti. Yine! Onları gizlice takip ettim. Herkes derse girmişti Mislina onun karşısında duruyordu. Denize birden bişey oldu ve bir anda gözleri masmavi parlıyordu tırnakları pençe gibi olmuştu ve dün gece ormanda duyduğum kükremenin aynısını yapmıştı.

+ D... .De....Denizzz! diye bağırdım birden bana döndü. Onu gördüğümü görünce koşarak spor salonunun camını kırakar bahçeden kaçtı olağan bir hızla. Mislina da peşinden aynı şekilde. Neler olduğunu anlamamıştım. Yine kafamda sorular oluştu. Kim lan bu kız? yada ne? Mislina kim? NE bunlar? Ne yapıyorlar burda? Kafam sorularla dolup taşıyordu. Tekrar Denizin o hali geldi gözlerimin önüne.

***********************************************************************************************

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***********************************************************************************************


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin