Merhaba ^^ Okuyan Herkese Teşekkürler ^^
Angel'ın Ağızından
Okuduğum Ve Gördüğüm Her Sözcük Beynime Saplanan Acı Bir Ok Gibi Beni daha da Sinirlendirdi. Bu sinirle Catherina'nin Yanına Gittim.
Onu Kendime Çevirip Ağzıma Geleni Söyledim. Cok sinirlenmistim Bu Aptal Sürtüğün James Ile Nasıl Haberi Çıkabilirdi.
Sürekli Ona Bağırıyordum ve Ona Karşı Kalkan Elime Hakim Olamadım Ona Tam Vurucak Iken James Elimi Havada Tuttu Ve Bana Sakin Olmamı Ve Bu Saçma Sapan haberlere Kulak asmamami Söyleyip Beni Öptü. Biraz daha Sakinleştim.
(Yazarin ağzından)
Catherina Neye Uğradığını Şaşırdı. Bu Ne Demekti. Bilmeden Hangi Olayin İçine Girmişti. Catherina Ağlayarak Lavobaya Gitti.
Zil Çalmıştı Herkes Sınıftaydi Fakat Cath Hariç.
Catherina'nin Ağzından
Lavobadayken bir Ses Duydum irkildim. telaşla dışarı çıktım Ve Gördüklerime şok Oldum. Yerde benzi soluk bır kız yatiyordu,
oda olayın şokunda olmaliydi ki bıçaklanan yere korkmus gözlerle bakıyordu. Ne Yapacağımı bilemedim Tekrar Bir Olaya Bulasmak Istemiyordum Fakat Onuda Orda Bırakamazdım. Kızın yanında bir bıçak gördüm ve onu gizlice alıp çantama koydum bir yandanda kızın kanayan yarasını durdurmaya çalışıyordum.
kısa bir bölüm olduğunun farkındayız Bir dahaki bölüm Uzun olacaktır Okuyan ve Yorum Yapan Herkesi Seviyoruz :)