Salona geçtik ve film izlemeye başladık. Uykumun geldiğini farkedince ayağa kalktım." iyi geceler çocuklar ben yatıyorum" iyi geceler cevabını beklerken bakın kıvırcık ne dedi. "İyi geceler öpücüğü yok mu?" Nasıl bu kadar gıcık olabiliyor. Genlerde var galiba. Göz devirdim ve yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum. Ardından aynısını Geroge'a da yaptım. Ne? haksızlık mı olsun yani?
Peşimden battaniyeyi sürükleyerek odaya çıktım. kendimi hemen yatağa attım. Kardeşimin geleceği günü sabırsızlıkla bekliyordum. Çok geçmeden uykuya daldım.
.................................................................................................................................................
Sabah Harry yine anırıyordu.Onu dikkate almadım ve kafama yastık tıkayarak onu duymamayı dilerim. Sonra hızla kapım açıldı ve yatağa biri atladı. "Hadi ama uykucu uyan sana iyi haberim var" salak mı bu çocuk? Bunu yatağıma atlamadan da söyleyebilirdi. nu takmadım. Bu sefer yatakta zıplamaya başladı. Sinirlendim ve yastığı kafasına fırlattım. "NE TÜR LANET OLASI ŞEY SENİ YATAKTA ZIPLATIYOR"(fesat olmayın asdfgh) bağırıştım. Çünkü en nefret ettiğim şey uyandırılmaktı. Yani hayvanca uyandırılmak. Beni takmadı, yatağa oturdu ve konuşmaya hazırlandı.
"George erkenden kalkmış ve kardeşin için herşeyi ayarlamış" bunu duyduğumda gözlerim büyüdü ve çığlık attım. Bende az önce Harry'nin yaptığı gibi yatakta zıplamaya başladım. Ardından Harr de bana katıldı. İkimizde zıplayıp gülerken öksürük sesi ile durduk. Kapıda George bize bakıyordu. Daha çok 'siz salak mısınız?' bakışı atıyordu. Dayanamadım ve koşarak ona sarıldım. Birz şaşırdı v o da kollarını blime doladı. "Teşekkür ederim çok teşekkür ederim" Bunları söylerken heyecandan zıplamıştım.
" Önemli değil prenses" ona gülümsedim ve Harry'ye ters ters bakım."Uyanmamı bekleyemedin mi?" dudağını büzdü . "Ben sabırsızım güzelim alışmalısın" hepımız güldük ve kahvaltı yapmaya indik.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra heyecanla telefonu elime aradım ve numarayı tuşlayıp Melly'yi aradım.
-Melly'nin Ağzından-
Sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltıyı hazırladım. Eskiden bunu ablamla yapardık. O sofrayı hazırlarken bende çayı demlerdim. Onu o kadar çok özledim ki. Masaya oturmuş kahvaltımı ederken tlefon çaldı. Telefonu elime aldım . yabancı numaraydı acaba patron muydu? Terddüt ederek açtım."Efendim?" Telefonun diğer ucundan heyecanlı bir ses geldi."Melly canım benim ablan" Bunu duyduğum gibi gözlerim doldu.
"Ahh seni sürtük kendini özletiyorsun"
kıkırdadı."Tatlım numarayı kaydet."
"Tamam"
"Ayrıca çok sevineceğin bir haberim var"
Heyecanlandım." neymiş o?"
"Tüm işlemlerini hallettim. Yanıma geliyorsun"Ani bir şoka girdim ve çığlık attım.
"Gerçekten mi?"
"Evet biletleri havaalanından alacaksın ve burada seni bekleyeceğim"
"Peki ne zaman geliyorum?"
"Bu akşam. Oyüzden bugün biletini almaya git" Onu onayladım ve bana ne yapmam gerektiğini anlattı.
"Ne yapacağını anladın mı?"
"Evet anladım salak değilim"
"Tamam. şimdi kapatmam gerek sonra görüşürüz"
"Görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Girl
ChickLitTakıntılı olduğu çocuk için planlar yapan kötü kız aşık olursa neler olur?? Ayrıca bu sefer işin içine patron giriyor ve aşık olmamalı............. Kapak tasarımı için @Melly_harry'ye teşekkürler merhaba bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Lü...