Chapter 7

154 14 11
                                    

HATIRLATMA

Arkasından bağırmakla yetindim.

"G E O R G E E E"

NEW PART

Ne yapacağımı bilmiyordum. O beni seviyordu. Ama benim aşık olamam yasaktı. Yani sadece bu görevde. offfff !!!! herşey çok karıştı. Bunu bu akşam halletmeliyim. En kısa zamanda da eve geri dönmeliydim.

Hala George'un arkasından bakıyordum. Melly yanıma geldi. Şaşkın gözlerle bana bakarken arkasından Harry belirdi. Ben hıçkırıklara boğulurken Melly bena sarıldı. Harry ise hala ne olduğunu çözmeye çalışıyordu.

.................................................................................................................................................

Saat baya geç olmuştu. Partideki herkes dağılmıştı. sadece bir avize ile aydınlanan salonda ben Melly ve Harry vardık. Melly bana sarılmıştı ben ise hala ağlıyordum. Harry bizim tam karşımıza orta masaya oturmuştu. Elinde telefon vardı. Sanırım George'a ulaşmaya çalışıyordu. En sonunda telefonu bıraktı ve bana biraz daha yaklaştı. "Ne oldu Ecem? George neden gitti?" kendimi biraz toparladım ve gözyaşlarımı sildim. "Ben-Benden hoş-hoşlandığını söyledi ve gitti." Harry şaşkın bir şekilde bakıyordu. Melly ise benim için endişeleniyordu.

"Nasıl yani? Senden hoşlandığını söyledi ve çekip gitti mi? Hemde seni arkasından koşturarak" bunları söylerken kaşları havadaydı. Burnumu çektim ve anlatmaya başladı." Hayır öyle değil. Adrian bana yaklaşmaya kalktı. George olanları gördü ve Adrian'ı benzetti." Melly elini ağzına götürdü." Beni ön tarafa çekiştirmeye başladı ve ben Adrian'ın iyi olup olmadığına bakmak istedim." bunları söylerken tekrar gözlerim dolmuştu.Gözlerimden yaşlar akınca onları elimle sildim utkundum ve devam ettim." Adrian için geri döndüğümde sinirlendi. Bende sinirlendim ona bağırdım. O da dayanamadı ve bağırmaya başladı. O anda da-" duraksadım ve ağlamamaya çalıştım.

"O anda da?" dedi harry meraklı gözlerle "O anda bana aşık olduğunu söyledi" gözyaşlarımı tutamadım. Tekrar ağlamaya başladım. Harry omzumu sıvazladı ve yerinden kalktı. Melly beni yerimden kaldırdı ve banyoya götürdü. Ben elimi yüzümü yıkarken beni kapıdan izliyordu."Ona aşık olduğunu biliyordum." havluyu yerine astım ve Melly'e döndüm. "Hayır öyle birşey yok. Sadece onun için endişeleniyorum ve senin için."

Melly iç çekti ve kollarını bana açtı. Hiç terddüt etmeden gittim ve ona kollarımı doladım. Biz odaya giderken Harry Melly'yi çağırdı. Melly bana baktı. Beni bırakmak istemiyordu. Ona 'git' anlamında kafamı salladım. Beni bıraktı ve aşağı Harry'nin yanına indi. ben ise odaya geçtim ve kendimi yatağa attım. Bu gece yapmalıydım. Zaten George odada değildi. Daha kolay olabilirdi. Tek şansım olabilir.

-Melly'nin Ağzından-

Ecem'i bıraktım. Ardından Harry'nin yanına indim. Salonda bir oraya bir buraya dolanıyordu. "Harry o çok kötü" Harry sesimi duyar duymaz bana döndü. "Biliyorum bitanem ama George'a ulaşamıyorum. " ona uzunca baktım. Sonunda bana doğru koştu ve beni sımsıkı sarıldı. "Ne olursa olsun. beni bırakma olur mu?" bu sözleri beni de etkilemişti. Sanırım gerçekten bana aşıktı. "Ne olursa olsun. seninim kıvırcık" bu dediğime güldü. Ardından birbirimizden ayrıldık. "George'u bulmalısın Harry. Konuşmalılar ve birbirlerine herşeyi anlatmalılar." Harry başı ile onayladı. Masadan arabanın anahtarını aldı ve dudaklarıma masumca bir öpücük kondurdu." Ben onu arayacağım sen Ecem'in yanında kal. Seni seviyorum"

"Tamam dikkat et. Bende seni seviyorum." kapıyı açtı ve çıktı. Son olanları düşünürken birden aklıma patron geldi. Acaba ablamdan ne istiyordu. Bu yaşadıkları ağır gelirdi ona. Ama neyin ona iyi geleceğini biliyordum. Nescafeyi çok sever. Akılıma gelen bu fikirle gülümsedim ve mutfağa nescafe yapmaya gittim.

Dark GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin