Chapter 6

213 14 1
                                    

KIZLARIN GİYDİKLEERİ MEDYADA GEORGE VE HARRY'NİN GİYDİKLERİNİN YORUMA ATICAM. ORDAN BAKABİLİRSİNİZ. İYİ OKUMALAR :)

HATIRLATMA

Harry ağzı açık bir şekilde kapıya baktı ve beni dürttü. "Hey George bunu görmelisin" Harry'nin baktığı yöne bakınca görüş alanıma iki kız girdi.

TANRIM BU NASIL BİR BÜYÜYDÜ?

YENİ BÖLÜM

-George'un ağzından-

Karşımda gördüğüm görüntü ile ağzım açık kaldı. Harry'de benimle aynı durumdaydı. Ecem ve Melly ikiz periler gibi görünüyorlardı. Tanrım birbirlerine çok benziyorlardı. Ecem'in büyük olduğunu görmesem ikiz derdim. Biz hala onlara ağzımız açık bakarken iki çocuk kızların yanına yaklaşmış onlarla dans etmek için teklifte bulunuyorlardı. Tam gidecekken Harry beni kolumdan yakaladı. "Salak olma dostum. Kıskanan taraf o olmalı sen değil." Harry'ye sonra da Ecem'e baktım. Hep birlikte gülüyorlardı.

"Pekala kozumuz oynayalım o zaman" Lucy'nin belinden tutup kızlara doğru yürüdüm. Harry de bir kız ile arkamdan geliyordu. Yanlarına varınca gülerek konuşmaya başladım. "Eee bu kadar komik olan ne?"

-Ecem'in ağzından-

Patrick bize espiriler yaparken hepimiz gülüyorduk. Çok tatlı bir çocuktu. Arkadaşı da en az onun kadar meteordu. Patrick ve Adrian birlikte meteor cenneti gibiler. Biz gülerken George Harry ve sürtükleri geldiler. "Ee bu kadar komik olan ne?" Melly bana bırakmadan söze başladı." Patrick ve adrian bize birkaç komik hikayelerini anlattı da." O anda George göz devirmişti. Harry ise Melly'ye büyülenmiş gibi bakıyordu. Melly'de öyle düşünüyordu fakat belli etmiyordu. George mu? Ahh o her zamanki gibi harika.

Slow bir müzik başlayınca içimden bir ses tam sırasıydı dedi. Harry yanındaki kızı bırakıp Patrick'ten önce davrandı ve Melly'yi dansa kaldırdı. Adrian ise hiç zaman kaybetmeden elini uzattı. "Benime dans eder misin PRENSES?" al işte bu da prenses diyor ne prenseslikmiş yaa. Ona elimi verirken göz ucuyla baktım. Sinirlenmişti ve gözleri kızarmıştı. Shelley 1 Daark girl 2 . Evet 2 çünkü şuan o benden daha fazla kıskanıyor. Bu arada onu kıskandıracak boyuta ne ara geldim bilmiyorum.

Biz Adrian ile piste çıkınca George ve Lucy 'de geldi. Harry ve Melly çok mutlu görünüyordu. Sanırım artık iyice anlaşmışlardı. Birden suratım asıldı. Burdan gideceğimiz zaman çok üzülecek. Adrian bu halimi farkedince yüzümü eliyle kendisine döndürdü. "Neyin var?" gülümsemeye çalıştım ." Hiç sadece o çok mutlu ve ben bunun bozulmasını istemiyorum." gözlerimin içine baktı ve sıcacık bir gülümseme gönderdi. "Korkma o hep mutlu olacak" gülümsemye çalıştım. Yanağıma eğildi ve bir öpücük kondurdu. Göz ucuyla George'a baktığımda sinirden gözleri kızarmıştı. Ayrıca dudaklarını ısırıyordu. Kıyamam Dark girl 3 Shelley 1. Bunun verdiği mutlulukla önüme döndüm.

-Melly'nin ağzından-

Harry ile dans ederken sanki kalbim çıkacaktı. Harry bana gülümseyerek bakıyordu. Zümrüt yeşili gözleri ışıkta parlıyordu. " İyi misin?" ona baktım ve gülümsedim."Evet sadece daha topuklulara alışamadım." İyice sırıttı." Siz kızlar" ona göz devirdim.

Harry bir anda boş boş bakmaya başladı. Neoldu diye soracakken söze başladı." Bak Melly sana ilk geldiğin günde söyleyecektim ama cesaret edemedim korktum. Benim gibi birini istediği zaman istediğini elde eden ve özgüveni tavan yapan birinin özgüvenini yıkıp korkmamı sağladın Bu ilk ve tek sende oluyor Rüyalarımda hayallerimde heryerde sen varsın. Sanırım bu aşk" yüzüme yaklaştı ve nefesini yüzüme vererek konuştu. "VE ben sana aşığım minik melek" Ben ne olduğunu anlmadan dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

-Ecem'in ağzından-

Biz konuşup gülerken gözüm bir anlığına Harry'ye kaydı çok konuştu. Ve kardeşime fazla yaklaştı çoook fazla ben tam ne olazak derken Melly'yi öptü. Oha laan öptü bildiğiniz öptü yani normal olarak. Heyecandan kafayı yedim sanırım.

-George'un ağzından-

Harry ne yapıyordu böyle? uzun bir konuşmadan sonra Melly'ye yaklaştı ve onu öptü. Neee öptü müüü??? Harry'nin Melly'den hoşlandığını biliyordum ama bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum.

Şimdi bana çok normal diyeceksiniz ama değil çünkü Harry bu kadar kızın içinde hiçkimseyi öpmez. Ayrıca sadece yatak odasında işine başlarken öper. Dostumu iyi tanırım.

Al işte bir sorun daha. Ecem ve Adrian denen piç havuz tarafına doğru ilerlediler. Tamam herşeye dayanırdım ama bu olmazdı. Arka tarafta herşey olabilirdi. Ve ben George Shelley buna sessiz kalamazdım. Lucy'yi bırakıp onların peşinden gittim. İlk başta sorun çıkarmamak için onları izlemeye karar verdim.

-Ecem'in ağzından-

Ben kötü olunca adrian ve ben arka tarafa havuz kenarına geçtik. Şezlonglara oturduk. İçkilerimizi yudumlarken bir yandan da konuşuyorduk. Benim başım dönmeye başlamıştı. Ama hala ayıktım.

Adrian ayağa kalktı ve benimde elimden tutup ayağı kaldırdı. Yüzümü eliyle okşamaya başladı ve öndeki maşa yapılmış saçımı arkaya attı. Yüzümü inceledikten sonra yutkundu."Çok güzelsin Ecem. Seni nasıl yalnız bırakırlar" o bunları söylerken ben gözleimi kapatmıştım ve ona tutunuyordum. Çünkü başım dönüyordu. Adrian dudaklarını dudaklarıma bastırdı. ardından boynumu öpmeye başladı.

Onu biraz itirdim kafasını biraz kaldırdı ama hala boynumdaydı. "Sanırım bu şuan doğru değil. " Beni dinlemedi ve boynumu emmeye başladı. "Bence tam zamanı Prenses" onu ittirmeye çalıştıma ama olmadı elleri belimdeyken çok güçlüydü. O kadar emdi ki eminim orda bir morluk olacak.

Çığlık atmak istedim ama bu seste beni kimse duymazdı." Adrian bırak beni!!" bağırmıştım. Ayrıva onu yine ittirdim ama yine işe yaramadı. Ben halla onu ittirmye çalışırken arkadan bir el onu çekti. Dikkatli baktığımda bunun George olduğunu gördüm.

Adrian'ın yüzüne baktı ve kaşlarını kaldırıp konuştu."Merhaba seni tekrar görmek güzel." Dedi ve yumruğu yüzüne yapıştırdı. Ben ise bir çığlık attım ve elimi ağzıma götürdüm. George onun üstüne çıktı ve yumruklarken konuştu. "Bu prensesime dokunduğun için bu sana gıcık olduğum için ve du da" Durdu ve avucunu iyice sıkıp en sert yumruğunu geçirdi.

"Prensesime prenses dediğin için"

ikisine de şişkın bir şekilde bakarken George elimden tutup beni sürüklemeye başladı. Elimi ondan kurtardım ve Adrian'a doğru yürüdüm." Tanrım George sen ne yaptın?" George bana şakınlıkla baktı ardından kendini toparladı ve saçlarını düzeltti. " O piç bunu haketti. sana dokunmayacaktı." Ona doğru döndüm ve yanına yürürken sinirle konuştum." Neden böylesin George ? sürekli beni korumaya çalışmalar yardımlar. Tamam iyiydiler ama bu fazlaydı"

Çok sinirlendi ve bağırarak konuşmaya başladı." Neden mi böyleyim Ecem? Eğer o gece seni görmeseydim hyatımı bir bitki gibi geçirecektim. Ben ilk defa birinin bu kadar masum olduğunu gördüm. İlk defa birini korumak istedim vee.." dudaklarını ıslattı ve yaklaştı." Ve ilk defa birini kıskandım."

Kalbim hızla çarpıyordu. Bende onu seviyordum ama olmazdı. Gözlerim doldu ve gözümden bir yaş aktı. Fısıldayarak konuştum" Bildiğin kadar masum değilim George" gözleri kocaman oldu ve geri geri yürümeye başladı. Ardından sinirle içeri yürüdü. Korktum ve arkasından gittim. Tabi topuklularla yetişemedim.

Arabasının anahtarını aldı ve hızlıca evde çıktı. Peşinden hala koşuyordum. Sonunda ayakkabımı çıkarttım ve bir yere fırlattım. George arabayı çalıştırırken arkasından seslendim. "George bekleee" ama beni duymadı ve arabayı dışarı sürdü. Arkasından bağırmakla yetindim

"G E O R G E E E E "

SELAMMMM YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. YİNE UZUN BİR BÖLÜM OLDU. :) BUNLARI YAZARKEN ÇOK YORULUYORUM LÜTFEN VOTE VERİN VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN. ÖPÜLDÜNÜZZZZZZ

Dark GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin