Sabah kapının kırılacak kadar çalınmasıyla uyandım gelenin kim olduğunu tahmin ediyordum. Hayatımi karartan adam babamdı. Annemi 17 yedi yaşinda trafik kazasında kaybetim. Babam annemin ölümden sonra benden nefret ediyordu.
Onun için yokum adeta.
Odamdan cıktım. Kapıya doğru yöneldim hala kapıyı kıracak olan babamı kapıda sarhoş halde gördüm.
Alıştım onu boyle gormeye. "Baba yinemi içtin" dediğim anda küfür savurarak odasına girdi.
Neyseki keyfimi kaçıramazdı bu gün iş görüsmem vardı azda olsa mutluydum.
Hazırlanma vaktim geldi.
Üstüme beyaz askılı ve altına kısa bi şort giydikten sonra hafif bir makyaj dağınık bi topuzdan sonra spor ayakabımı giydim ve servise geç kalmadan servis durağına ilerledim.
Oraya vardıgımda selini gördüm en son istanbulda beraberdik burda olucağıni düşunmezdim. Selin 19 yaşın da benimle aynı yaştaydı. Beline kadar gelen altın sarısi sacları yeşıl kocaman gözleri vardı.
"Selin" diye seslendim. Bana baktıgında koşarak yanıma gelip kemiklerimi kırıcak şekilde sarıldi.
"Çok özledim nerdeydin?"
"Kuzum biliyorsun annem vefaat edeli 2 sene oldu hayatim adeta karanlik bi hayata döndü babam annemden sonra benden nefret ediyor ve beni istemiyor bende kendi ayaklarımın üstünde durmaya çalışıyorum."
"Artık yanlız değilsin çünkü ben varım."Selinle 2 sene boyunca neler yaptığımızı birbirimize anlatiyordukii servis geldi.
"Selin bu gün ilk iş günüm ve iş yeri baya büyük duyduğa gore izmirin en büyuk şirketi korkuyorum benim gibi zayıf bir kız orda çalışmayı hakediyormuyum bilmiyorum."
"Korkma canımın içi bu şirketin adı ne?"
"Gücler sirketi"
"Cidi olamazsın bende o sirkete çalısiyorum. Ve genel müdürüm senin işe alınman için elimden geleni yaparım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
ChickLitceren ilk zamanlar iyi bir şirkette çalışıyorken Serkana ağsık olduğunu düşündü oysaki gerçek aşkı Rüzgar'dır. Ve zamanla bunu cerende anlayacaktır.