Babamın şefkatini özlemişim allahım ilk iş günüm ve babamla eskisi gibi oldum ne kadar guzel bir gün.
Kahvaltı hazırlayıp yedikten sonra hemen hazırlanmaya başladım.Dün mini etekler elbisler hava uçuşuyordu.
Dolabımı açıp kırmızı düz bi elbisemin olduğunu fark etim saclarımı dalgali yaptim hafif bir makyaj efsane olmuştum.Servis durağına geldiğimde arabasıyla önümde duran serkan beyi görmemle şoklar yasadım bu adam neden bu kadar yakışıklı dige düşünürken serkan bey "hadii"
"Efendim?"
"Bende şirkete gidicem servisin gelmesine yarim saat var ve gec kalabilirsin ilk iş gününe unutma en kücuk hatanda kovulursun."
Zorda olsa arabasina bindim.
Yolda sesiz sezi ilerlerken birden serkan beyin bana;
" başka bi elbisemi yoktu kırmızı dikat çeker ve çok kısa şirkete o kadar erkek var ve sen bunlarımi giyiyorsun?" demesiyle irkildim.
"Bee.ben bilmiyorum gidip değişebilirim eyer bi sorun varsa" onane yani onun şirketinde çalısıyrorum diye kıyafetlerimede karışıcak değildı ya.
Serken bey;
"Gerek yok şurda bi mağaza var orda alırız."
"Pişey sorabilirmiyim?"
"Sor"
"Şirkete o kadar genç kız var ve o kadar açık giyinirken benim giydiklerimi sorun oldu?"
"Hayır sadece bu elbise sana çok yakıştı ve ilk iş gününde ordaki çalışanlarla sıkıntı yaşamanı istemiyorum."
Benimi düşünüyor bu benimi kıskanıyor yani yaa tatlı sey :)
"Peki başka bisey giysem iyi olucak."Arabadan indiğimizde mağazaya doğru girdiğimizde herkez serkan beyi öyle guzel karşıladıkii burdan çok alısverış yaptıgı beliydi sonra aklıma buraya sevgililerini getirip alısverismi yapiyordu diyip sacma sapan sorular düsündüm.
"Serkan bey"
"Efendim ceren"
"Seyy"
"Söyle"
"siz buraya kız arkadaşlarınızımı getiriyorsunuz?"
utanmadan bu soruyu sorudm allahım ben ne diyorum kafayımı yedim sanane ceren kimi isterse getirir.
"Ben kız arkadaşlarımı buraya kadar yormam diyip göz kırptı ;)"Bi kac sey denedikten sonra biseyler alıp ciktı gülüp duruyordu neye gülüyordü acaba sinir şey.
" buraya ben bi tek annem için gelirim kız arkadaşim hic olmadı."
Demesiyle içimde sevinç çığlıği atiyordum ona bakarak gülümsedim.
"Gülmek yakışıyor "
dedi ya inanmiyorum ben ne dicem şimdi hah buldum
"Anneniz burdamı?" Diyerek konuyu kapatım.
"Evet"
"Hmmm"
"Senin?"
"Ben annemi 17 yaşimda trafık kazasında kaybetim dememle göz yaşlarımı tutamadım."
birden elimi onun elerinde buldum.Bu adam benimi seviyor gibisinden hayallere dalmıştimki şirketin önündeydik.
"Geldik"
"Tesekurler getirdiğiniz için"
"Ne demek rica"
Bunlari hemen seline anlatmak icin sabırsızlanıyordum. Koşarak odasına gitim ama yoktu toplantıda olduğunu gorunce beklemeye basladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
ChickLitceren ilk zamanlar iyi bir şirkette çalışıyorken Serkana ağsık olduğunu düşündü oysaki gerçek aşkı Rüzgar'dır. Ve zamanla bunu cerende anlayacaktır.