Şırketin önüne geldiğimde ağzım acık izliyorudum.
"Hadi içeri gidelim" diyen selinin sesiyle irkildim.Dönen kapıdan içeri girerken uzun boylu esmer kahve rengi gözleriyle bana bakıyordü tabi ya ben diğerlerinden farklıydım üstümde askıli ve şort vardı. Bu şirkete çalıçan kızlar mini etekler elbisler lüks kıyafetler giyerken tabi bana bakıcak.
Ama ben buraya kıyafetlerime degil yeteneğimi konuşturmaya geldim.Merdivenden yukarı çıkmaya başladım.
Selin patronuyla konuşmaya gitmeden önce bana odasını gösterdi. Acaba benimde bi gün böyle bir odam olurmuydu diye hayaler kurarken kapının açılmasıyla içeriye o dönen kapıda bakıştıgım adam girdi gülümseyerek bana doğru yürümeye başladı
"hoşgeldiniz"
"Hoo.hoşbulduk" salak gibi kekelemeye basladım adamın gözünde saf salak oldüm ilk günden.
"İse alından benim sekreterim olucaksın gerekli evraklari hazırlatırdım. Yarın baslayabilirsin."demesiyle bi heyecan bastı çığlık atıcak kadar sevinçliydim yilar sonra ilk defa mutlu oldum.
"Ismin?"demesiyle kendime geldim.
"Ceren" adımı söyleyip gülümsedim.
"Benimde serkan ve en ufak hata istemiyorum en ufak hatanda kovulursun ona gore hadi ğörüşürüz" diyip kapıyı kapatı.Sabah çalan alarmın sesiyle uyandım. Öncelikle bi duş alıp sonra giyinip çıkıcaken babamın yılar sonra adımı söylemesiyle gozlerimden yaşlar akmaya başladı kapıyı açtım salona doğru yürüyordum babam bana sarılarak "özür dilerim böyle olsun istemezdim annen olmadan ben hiçim onu çok özlüyorum ona olan sevgimden dolayı giti senide kaybetmek istemiyorum. Özür dilerim kızım affet beni senden hic nefret etmedim seni o kadar çok seviyorumki artık dayanamiyorum. Ben gidicem."
Demesiyle yere çoküp göz yaslarımı tutamadım gidicekmiydi beni bırakıp ha? "Ne diyorsun sen nereye gidiceksin ben annemi kaybetim senide kaybedemem sende gidersen ben napıcam."
"Kızım sadece senin için gidicem guzel bi hayat yaşaman için cok çalışıp bu gune kadar yapmadığım babalığı yapıcam artik seni gülerken gormek istiyorum acı cekerken değil."
"Sen benim yanımda ol ben zaten mutlu olurum gitme lütfen burda bi iş bul hayatımızı guzel bi düzene koyarız lütfen baba beni bırakma!"
"Tamam ama güzel bi kahvaltı hazırla gitmem."
"Sen yeterki iste"
"gel buraya guzel kızım" diyişiyle sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
ChickLitceren ilk zamanlar iyi bir şirkette çalışıyorken Serkana ağsık olduğunu düşündü oysaki gerçek aşkı Rüzgar'dır. Ve zamanla bunu cerende anlayacaktır.