A vaják szerelme

445 14 2
                                    


- Ríviai Geralt... Hm... - ízlelgettem számban a nevét, miközben hátat fordítottam a fehér hajú vajáknak. Mivel előről már megszemlélhetett, az átlátszó pongyolámban, gondoltam hátulról is szeretne megnézni.
Tudtam, hogy milyen hatással vagyok a férfiakra meztelenül (de ha már itt tartunk akkor ruhában is), hiszen oly sok uralkodót döntöttem nyomorba csupán a bájaimmal. Ez a férfi miért lenne kivétel?
Hát éppen azért volt kivétel ez az izmos félisten, mert akármennyire is úgy tűnt, nem én tartottam őt a markomban, hanem fordítva. Mióta egy hete megláttam azon a vacsorán, és belenéztem aranyszín szemeibe tudtam, hogy ő a végzetem.
- Azt mondják a vajákoknak nincsenek érzéseik. - megfordultam és bennem akadt a szó, amikor láttam, hogy csak egy lépésre áll tőlem - De én nem hiszek ebben. - belefúrtam a tekintetemet az övébe, és láttam ahogy érzelmek futnak át az arcán. A következő pillanatban minden érzelem eltűnt az arcáról, kivéve egy féloldalas mosolyt a szája sarkában és szeme ragyogását.
Olyan elképesztően helyes volt és annyira vágytam rá, hogy belefájdult a szívem.
- Na mi lesz már? Nem mutatod meg nekem, hogyan szeret egy vaják? - kezeimmel végig simítottam páncélba burkolt vállain és levettem róla a súlyos terhet. Lassan megszabadítottam minden pancélzatától, csak az ing maradt rajta.
A vetkőztetése közben Geralt izzó tekintettel figyelt, de nem mozdult. Amikor a nadrágja derekához nyúltam, hogy kihúzzam az ingét, kezei lefogták a csuklóimat.
- Gwen... Várj. - elengedte a kezeimet és a ruhámat tartó csatokhoz közelített velük - Előbb te. - mondta és kicsatolta a ruhám, ami abban a pillanatban, lágy suhogással, le is esett a lábaimhoz.
Teljesen meztelenül álltam egy jól megtermett vaják harcos előtt és nem a félelemtől remegtem. Tudtam hogy ez az este más lesz, mint a többi. A nadrágja varrásának feszülő dudor mérete pedig bebizonyította, hogy bizony ilyen élményben még nem volt részem.
A vaják végigjáratta folyékony aranyra hasonlító szemeit a testemet, amitől mellbimbóim megkeményedtek, a lábam köze pedig üresen rándult össze.
- Érints meg... -leheltem - Kérlek! - éhes tekintete gyorsan emelkedő melleimre siklott, majd kezeit a csípőmre téve közelebb húzott magához. Hatalmas teste fölém tornyosult, miközben a kezeit egyre feljebb csúsztatta a hasamon majd a mellem alatt megállt. A várakozástól felnyögtem és ívbe feszítettem a hátam, felkínálva a melleimet. Geralt nem tétovázott, egy mély morgást hallatva lehajtotta a fejét.
Amikor szája először ért hozzá érzékeny mellbimbómhoz, mintha áramütés hullámzott volna végig a testemen, szám pedig néma sikolyra nyílt.
Szája közrefogta az apró csúcsot és meghúzta, majd óvatosan a fogaival is megkarcolta. Még jó, hogy közben tartott, mert a lábaim felmondták a szolgálatot. Amikor nyelve körbe tekeredett fájdalmasan kemény bimbómon a torkom mélyéről egy kéjes sikoly tört fel. Geralt halk nevetéssel konstatálta, hogy mennyire élveztem amit csinált, majd áttért a másik mellemre.
- Oh, istenem! Ne hagyd abba! - nyögtem, mikor fogaival meghúzta a mellbimbómat, ezzel fájdalmasan jó érzéseket küldve végig a testemen, melyek benedvesítették a lábam közét.
Míg egyik keze a másik mellemre kulcsolódott, addig a másik elindult nőiességem felé. Lágyan szétnyitotta a combjaimat majd az egyik hosszú ujját lejjebb csúsztatta. Nedves szeméremajkaimat széthúzva, hozzáért megduzzatt csiklómhoz. Felkiáltottam, Geralt pedig elégedetten felnyögött.
- Nedves vagy nekem. - mély, szexi hangja még jobban felkorbácsolta a bensőmben lobogó tüzet. - Meg kell, hogy kóstoljalak. - nyögte és lábaimat dereka köré kulcsolva az ágyhoz vitt.
Nadrágjának feszülő kőkemény férfiassága érzékeny csiklómhoz nyomódott, amikor letett az ágyra és fölém hajolt. Felnyögtem az érzésre, és amikor a férfi megismételte az előbbi mozdulatát a fejemet dobálva mozdultam feléje a csípőmmel még többért.
- Gwen... Teljesen megőrjítesz. - nyögte és újra lökött egyet a csípőjével.
- Geralt... Én mindjárt... - sikoltottam az élvezetben fürdőzve.
- Előbb meg kell hogy ízleljelek. - fejét lehajtva újra a melleimet kezde kényeztetni, majd apró csókokat hintve a testemre egyre lejjebb haladt. Amikor elért a szeméremdombomig, lágyan ráfújt az apró pihékre. A lábaimat szemérmetlenül széttártam, várva az ajkára. Amikor a nyelve először simított végig a a szeméremajkaimon élesen beszívtam a levegőt majd a következő pillanatban már egy sikítás hagyta el ajkaimat. Geralt az ajkai közé szívta a csiklómat, majd ujjaival szétnyitott és egyik hosszú ujjával belém hatolt. Úgy nyalt mintha egész életében arra várt volna, hogy engem kényeztessen a szájával.
Ahogy beljebb hatolt szűk hüvelyemben vastag ujjával, egyre nedvesebb lettem és egyre közelebb kerültem az orgazmushoz.
- Istenem, milyen szűk vagy. - hörögte a férfi majd újra a lábam közére koncentrált. A következő pillanatban még egy vastag ujj hatolt belém, miközben a nyelve fáradhatatlanul dolgozott érzékeny csiklómon. Ujjait folyamatosan kihúzta majd újra belém mélyesztette, egyre csak pumpálva. Ujjait széttárta bennem és az így érzett teltségérzettől a fejemet egyre csak dobálva, a kezeimet a hajába vezettem és még közelebb húztam magamhoz, miközben hangosan nyögtem.
- Élvezz nekem szépséges boszorkányom. - utasított a férfi és amikor az ujjai újra elmerültek bennem, egy érzékeny pontot érintve, és a szájával megszívta a csiklómat hatalmasat sikítva elélveztem. Hüvelyem őrülten szorította bennem mozgó ujjait, mialatt ő magába szívta minden nedvemet.
Miután lecsendesedtek a bennem tomboló érzelmek, felültem és a férfi inge felé nyúltam.
- Látni szeretném azokat a hegeket amikről már annyit hallottam. - mondtam a sikoltozástól rekedt hangon és elkezdtem kigombolni az ingét. Miközben ezzel foglalkoztam rá jöttem, hogy az este folyamán még meg sem csókoltam az én vajákomat. Ezért miután végeztem az utolsó gombbal az ajkát vettem célba. Amikor összeért a szánk már nem számított a másnapi csata, sem az ország amiért harcoltunk, csak a jelen ahol végre együtt lehettem a férfival akit szerettem.
Geralt nyelve hozzáért az enyémhez ezzel egy halk nyögést előcsalva belőlem. Fogai végigkaristolták az alsó ajkamat majd meghúzták azt. A lágynak induló csókból egy szempillantás alatt szenvedélyes támadás lett az ajkaim ellen. Őrülten csókolóztunk, mintha az életünk múlna rajta. Összekoccanó fogak, nyelvek, nyögések. Keze a hajamba túrt és még közelebb rántott magához, miközben én az ingét rángattam le róla. Amikor feltárult előttem izmos mellkasa egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni. Elszakadva ajkaitól megcsókoltam ez első heget a vállán, amit ha jól emlékeztem egy striga támadáskor szerzett. Ahogy szám hozzáért a fehér heghez egy mély nyögést hallottam, majd a következő pillanatban már a hátamon találtam magam. Geralt levette a bőrnadrágját, és amikor megláttam hatalmas férfiasságát, önkéntelenül is elképzeltem hogy milyen lesz amikor majd belém hatol és kitölt. Észrevette, hogy nézem és önelégülten elmosolyodott.
- Tetszik amit látsz boszorkány? - kérdezte miközben elhelyezkedett a lábaim között.
- Nem tudtam, hogy a vajákok így el vannak eresztve ezen a téren. Ha tudtam volna, előbb keresek egyet magamnak. - halkan felnevettet majd a fejem mellé szorítva a kezeimet felém hajolt és száját a nyakamhoz érintette. Férfiassága lágyan bökdöste hüvelyem bejáratát de még nem hatolt belém, kínzott.
- Készen állsz? - kérdezte, mire én feljebb emeltem a csípőmet, aminek hatására a péniszének vége egy kicsit belém hatolt. Egyszerre nyögtünk fel.
- Igen. Mióta először megláttalak azóta vágyom rád. - vallottam be neki.
- Akkor jó, mert én is. - suttogta, majd nem hagyva időt a válaszra belém hatolt. Lassan töltött meg és ahogy egyre jobban feszített belülről annál magasabb hangok szöktek ki az ajkaimon. Amikor a hüvelyem végéhez ért a férfiassága felsikoltottam és összerándultam körülötte. Újra elélveztem.
- Oh jézusom. Érezlek ahogy szorítasz. - nyögte és elkezdett mozogni bennem. Hatalmas pénisze folyamatosan ingerelte szoros hüvelyem. Lassan mozgott és hogy gyorsabb tempóra sarkalljam átkulcsoltam a vádlimmal izmos combjait és körmeimet a hátába vájtam.
Felnyögött és egyre erősebben mozgott. Minden lökéskor én is felé mozdítottam a csípőmet így még mélyebben éreztem magamban.
Megtekerte a csípőjét és ezzel olyan érzéseket keltett bennem hogy izmos seggéhez kapva felkiáltottam.
- Csináld még egyszer!
- Mit? Ezt? - megismételte az előbbi mozdulatot. Újabb villám csapott át a testemen és összerándultam.
- Igen... Még! - sikoltottam a fejemet jobbra balra csapkodva, közel egy újabb orgazmushoz. Újra belém hatolt és egyre erősebb lökései közepette nem tehettem mást átadtam magam az élvezetnek. Teljen elolvadtam a karjaiban, végre enyém lehetett az a férfi akire egész életemben vártam. Az én harcosom, védelmezőm.
Amikor a férfiassága utoljára egy nagyon érzékeny pontot érintett meg  bennem felsikoltottam és elélveztem.
- Geralt... - kiáltottam ahogy a hüvelyem összeszorult egyre vastagabb férfiassága körül. Egyre csak élveztem.
- Gwen... - kiáltott Geralt ahogy egy utolsót lökve belém lövellte a magvát. Még lágyan pumpált egy ideig, az utolsó cseppeket is belém eresztette, majd rám hanyatlott és magára húzva átfordított.
A fülemhez hajolva lágyan suttogott nekem egy idegen nyelven. Meleg lehellete simogatta érzékeny bőrömet.
- Szeretlek. - szemét az enyémbe mélyesztette a szívem pedig őrülten kezdett kalapálni. Mióta a szüleim meghaltak senki sem mondta nekem hogy szeret. Azóta senkit sem éreztem magamhoz olyan közel, hogy én mondtam volna neki.
- Én is szeretlek. - suttogtam és megcsókoltam.
Ölelésében aludtam el és nem is gondoltam másnap reggelig a ránk váró borzalmakra.

My Secret StoriesWhere stories live. Discover now