Cały wieczór szybko przeminął, ciągle gadaliśmy o głupotach. Ale wreszcie był czas na to, aby wrócić do swoich domów, jutro drugi dzień szkoły.
-Muszę się zbierać. - powiedziałam z smutną miną.
-Oj, tak. Zagadaliśmy się. - powiedział.
Wstałam, Juggie pobiegł do lady zapłacić Pop'owi , w sumie nie chciałam żeby za mnie płacił, ale to dobry gest.
-Dzięki. - powiedziałam posyłając mu szeroki uśmiech.
-Nie ma za co. - uśmiechnął się. - Odprowadzę Cię. -powiedział ciepło. - Gdzie mieszkasz?
-W sumie.. To ja wczoraj tutaj przyjechałam. - zaśmiałam się , przez kilka dni będę mieszkać w tym hotelu,co wczoraj, mam nadzieję że znajdę jakieś mieszkanie do wynajęcia. -powiedziałam wszystko na jednym oddechu, że aż mi zabrakło tchu. -Moja mama dzisiaj rano wyjechała do naszego rodzinnego miasta, mam nadzieję że sama sobie dam radę. - powiedziałam.
-Jak chcesz możesz pomieszkać u mnie, mam pokój gościnny.. - powiedział miło.
-Nie będę sprawiać kłopotów, mogę nocować w hotelu. - odpowiedziałam, chociaż wolałabym mieszkać przez ten czas z kimś. -Mieszkasz sam? - zapytałam się.
-Tak. - odpowiedział, i miał minę smutnego szczeniaczka, żebym tylko się zgodziła.
-Dobra, będę mieszkać. - zaśmiałam się, a Juggie uniósł ręce w geście "Jest!". - Tylko musimy wrócić do hotelu, ja zapłacę za wczorajszą noc, i wezmę swoje ubrania, okej? - zapytałam się, na co Juggie tylko kiwnął głową.
Udaliśmy się do hotelu, wtedy chciałam zapłacić za wczorajszą noc, ale okazało sie że mama już zapłaciła, więc wzięłam tylko walizkę, i udałam się z Jugheadem do jego domu. Był mały, taki w sam raz dla młodego studenta z dziewczyną. - zaśmiałam się w myślach. Gdy weszliśmy do domu, poczułam zapach lawendy, przeczuwam że ten zapach dochodzi z salonu, gdy weszłam do salonu, zobaczyłam tam piękny bukiet lawendy, ale śliczny.
- To twój pokój. -pokazał Juggie gestem ręki, na pokój obok salonu, gdy tam weszłam, zobaczyłam ładne jasno - brązowe meble, oraz białe ściany, moje klimaty.
- Dzięki Jughead , naprawdę miło że mi udostępniłeś pok... - w tym momencie sie odwróciłam i zobaczyłam Jugheada.. W samych bokserkach.
Boże, niech ktoś mi zmierzy tętno...
CZYTASZ
Close my eyes [Jughead Jones]
Fanfic-Chcę o tobie zapomnieć..- powiedziała do niego nadal płacząc. Dotknął jej ramienia, odwróciła się do niego, i patrzyła na niego jej niebieskimi oczyma. Uniósł swoją rękę, i położył jej na policzek, zbliżył się do niej i pocałował ją.