Rap Monster(când...are iubită):
Rap Monster:"Oh my God! Keep It!Nu știi când mai prinzi una,mai ales așa ca ea!😮"
Jin :*nu se supără că nevasta lui are amant(ă) pt că și el are*
Suga:"Hai să facem un Cypher despre asta!😃"
J-Hope:"Ești sigur că nu-i minoră?E prea Sunshine.Sigur i-ai văzut buletinul😐?"
Jimin:"În calitate de tată e datoria mea să-ți spun că dacă n-o păstrezi pe asta măcar 2 ani,nu mai ai voie nici să te uiți la fete😐!"
V:"Pare o Scumpă.De unde ai luat-o?Vreau și eu una!😀"
Jungkook:"Greu dar bine. Ești fix taică-tu-n picioare😌"
Jin (când...are iubită):
Rap Monster:"Mă înșeli?Nesimțitule!Cum poți s-o înșeli pe cea mai frumoasã nevastã din lume?😲"
Jin:*Crede în secret că e mai frumos ca ea😌*
Suga:"Dacă n-ai grijă de ea nu mai ai voie să dormi niciodată!😑"
J-Hope:"Știe sã gãteascã?Sau e doar altã razã de soare?!😐"
Jimin:"Ești chipeș și un magnet de femei.Se vede cã semeni cu mama ta!😏"
V:În sfâșit,Tae,În sfârșit. Vezi ca dupã asta sã nu mai plângi!😄"
Jungkook:"Alo!Tu n-ai voie!Ești prea mic sã ai prietenã!😬"
Suga(când...are iubită):
Rap Monster:"Meh."
Jin:"Meh."
Suga:"I'm RICH!😌"
J-Hope:"Hmm"
Jimin:"UNDE LOCUIEȘTE?LA CE ORÃ SE CULCÃ? CÂND IESE DIN CASÃ? POARTÃ ARME LA EA? NU? BINE! MÃ DUC S-O UCID!😲"
V:"Meh."
Jungkook:"Meh."
J-hope:
Rap Monster:"Tati îl înșealã pe mami?Ar trebui sã-i spun?😮"
Jin:"Și Mami îl înșealã pe tati?Ce fel de pãrinți sunt ãștia?😯"
Suga:"Wii!!!Frãțiorul meu mai mare are suflet!!Yey!😄"
J-Hope:"Oo!Am s-o prețuiesc ca pe o floaare😇!Una care sper sã nu se transforme înr-un Snakeu urât. Hate Snakeu!😨"
Jimin:"Iiii!Frãțiorul meu mai mic are o iubitã!Ce frumoos!😁"
V:"Ooo!Ce mã bucur cã ai avut și tu noroc odatã!😊"
Jungkook:"Wow!!Ce bine cã nu te-ai mai fâstâcit și ți-ai fãcut o prietenã!Îmi vine sã dansez de fericire!😀"
Jimin (când...are iubită):
Rap Monster:"E bine cã existã și femei deștepte pe lumea asta😕"
Jin:"Asta-i mama mea!😏"
Suga:"Gata?M-a lãsat?Nu mai crede cã sunt drãguț😢?"
J-Hope:"Eu te-am învãțat tot ce știi,Bro😌!"
Jimin:"Încã una!Chiar ar trebui sã mã opresc dar nu pot!😋"
V:"Cât a costat?E de firmã?😮"
Jungkook:"Ooow!Ce drãguț sunteți,micuților!Sunteți Aproape lafel de frumoși ca abdomenul meu!💪😁"
V(când...are iubită):
Rap Monster:"Sper cã n-o sã-i dai ei toți banii mei de Gucci,da?😨"
Jin:"Nu-i spun lui tata dacă îmi cumperi nişte ochelari şi un ceas nou.😑"
Suga:"O să fi şi tu plecat mai des de acasă şi n-o să ma mai sperii cu privira ta de satană😥"
J-Hope:"Wii!!Ăsta-i un motiv bun să facem tort!!😁"
Jimin:"Îmi plac gusturile tale😞"
V:"Am sã-i cumpãr Gucci toatã viața,pentru cã o fatã ca ea meritã!😍😇"
Jungkook:"Să nu mai vi la mine să mă pupi cu gura aia😱!"
Jungkook (când...are iubită):
Rap Monster:"Sper cã nu vã jucați când dorm eu.Sunt în creștere și am nevoie de somn mult și liniștit"
Jin:"Sper cã nu-i faci ei mai multã mâncare decât mie.Repet. Sunt în creștere și trebuie sã mãnânc bine!"
Suga:*Cãtre iubita lui*:"Sã știi cã doarme mult,deci dacã adoarme în timp ce vã plimbaț sau când mâncați sau când vã jucați,nu e o anomalie.E ceva nomal la el,nu te speria"
J-Hope:*cãtre iubitã*:"Tu nu te-ai cuplat cu el. Oficial l-ai adoptat. Sã știi cã e un copil foarte energic și se sperie ușor.Așa cã dacã cineva vã dã înghețata pe jos pe stradã și vã bate,o sã trebuiascã sã te aperi singurã.Și pe el,pt cã o sã se ascundã dupã fusta ta.;i s[-i dai de mâncare la timp"
Jimin:*cãtre iubitã*:"Te avertizez cã te înșealã.Cu sala de sport.Așa cã sã știi cã dacã lipsește des de acasã și nu prea stã cu tine înseamnã cã e la salã,sau la cealaltã amantã a lui: Sala de dans."
V:"Am rămas singur pe lume😢"
Jungkook:"Am reuşit,micuțul de mine!Chiar acum mă duc să-i iau înghețată şi s-o dau în căluți la mall😇"
OK.Capitolul ăsta e foarte lung. Unele sunt mai bune, altele sunt mai rele,meh. Am încercat cât s-a putut.Scuze că n-are imagini!:)) sper să vă placă totuşi.💝
CITEȘTI
Cum ar reacționa Bts la...
FanficAm vazut asta undeva si mi-a placut prea tare ca sa n-o fac si eu💪❤😈