Jessica ve Mia beraber televizyon izliyordu.Daha doğrusu Mia izliyordu.Jessica'nın aklı Hannah'daydı.İçinde büyük bir endişe vardı.İçten içe de ona bu fikri verdiğinden dolayı pişmanlık duyuyordu.
Hannah gittikten bir kaç dakika sonra Mia uyanmıştı.Jessicayla beraber yemek yedikten sonra televizyonun önüne kurulmuşlardı.
3 saat olmuştu.Hannah'dan hala bir ses seda yoktu.Jessica bir kaç kez aramayı düşünmüştü ama yanlış bir zamanda arayabileceğinden korktuğu için aramamıştı.Biraz daha bekleyecekti.Eğer hiçbir haber almazsa arayacaktı.
"Uyuyalım mı artık?" diye sordu Jess,Mia'ya.
"Hayır,biraz daha televizyon izleyelim."diye yakındı Mia.
"Peki,biraz daha izleyelim bari."
Jessica rahatmış,sanki hiç bir sorun yokmuş gibi davranmaya çalışıyordu ama içi içini yiyordu.Tam o anda kapı bir hücumla açıldı.Gelen Hannah'ydı.
"Mia hadi odaya gidelim."deyip Jessica hemen onu odaya götürdü ve kapıyı kapatıp Hannah'nın yanına gitti.
"Ne oldu?" diye sordu ensişeyle.
"Herşey ters gitti."
"Nasıl yani?"
"Herşey ters gitti işte.Beni gördüler!"
"Seni gördüler mi?!"
"Evet."
Jessica büyük bir pişmanlık hissediyordu.En yakın arkadaşının başına ne işler açmıştı.Bu fikri onun kafasına kendi sokmuştu.
"Hepsi benim suçum."dedi Jess.
"Ne?"
"Hepsi benim suçum.Senin kafana bu fikri ben soktum.Şu çenemi bi' kapalı tutabilseydim bunların hiçbiri olmazdı."
"Saçmalama Jess.Benim aklıma oturmasaydı ben yapmazdım zaten.Suçu tek başına üstlenme sakın.Şimdi beni dinle."
Hannah cebinden o laboratuvardan aldığı şeyi çıkardı.
"Son anda bunu alabildim.İlk önce acilen buradan çıkmamız lazım.Sonra bunu bir şekilde satacağım.""Bize gidelim."dedi Jess.
"Olmaz."
"Olur tabi ki.Hem beni nereden tanıyacaklar.Şimdi bir kaç parça kıyafet alıp bize gidiyoruz.Orada ne yapacağımızı düşünürüz."
Hannah biraz duraksadı.Sonra 'tamam' anlamında başını salladı.
♤ ♤ ♤
"Kim olduğunu bulabildin mi?" diye sordu Nick Fury,Tony'ye.
Steve ve Natasha o kızın neler yaptığını anlattıklarında Nick hemen oraya gelmişti.Hydra bunu öğrenip kızı almadan ve onu bir silaha dönüştürmeden önce kıza ulaşmaları gerekiyordu.
"Tabi ki buldum."dedi Tony ve devam etti.
"Laboratuvarımdan aldığı cihazda takip edebilmemizi sağlayan bir sistem vardı ve kız da bunu kapatmamış anlaşılan.""Peki kimmiş bu kız?"diye sordu Steve.
"Güzel soru.Kameralardan biraz zor da olsa yüzünü tarayabildik.Adı Hannah Smoke.Mia adında kan kanseri olan küçük bir kız kardeşi var.Anne ve babası bir kaç yıl önce bir kazada ölmüşler.Hannah da o günden beri kardeşine bakmaya çalışıyormuş."
Tony bunları söylediği sırada da Hannah'nın fotoğrafı ekranda belirmişti."Sanırım neden bunu yaptığını tahmin edebiliyoruz."dedi Clint.Herkes ona bakınca sözlerine devam etti.
"Kızın kardeşi kan kanseri ve kardeşinin tedavisi için paraya ihtiyacı var.Muhtemelen buraya bir şeyler çalabilmek için geldi.Böylece kardeşini tedavi ettirebilecekti.Ama eline yüzüne bulaştırdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HANNAH (+Marvel Fanfiction)
FanficHannah Smoke. 19 yaşında,telekinetik ve telepatik güçleri olan,içinde Phoenix Force'u barındıran ve hayatında kız kardeşine bakmaktan başka derdi olmayan birisiyken bir anda kendini tamamen farklı bir durumda bulur. ~◇◇◇~...