OC = own character (saját karakter)
Hülye!
Gyagyás!
Agyaska!
Eszelős!
Kövér!
Egy senki!
Béna!
Gyáva!
Csúnya!
Olyan vagy, mint a nagynénéd!
Te kis...!Fájnak. Nagyon. Talán ezek miatt vesztettem el az önbizalmamat még nagyon kicsi koromban.
Nem hiába mondják, hogy a szavaknak súlya van. Ilyenkor értem meg ezt igazán. Van olyan, akiről lepereg, akár a víz az esernyőről, de olyanok is akadnak, akiknek akár egy éles kés, amely egyre mélyebbre hatol a szívében egyre mélyebb sebet ejtve, szép lassan elvérzik tőle. Akikről lepattan, azoknak könnyű. Jó... Nyilván nagyon hosszú és küzdelmekkel teli út áll mögöttük, de legalább sikerült nekik. Én még erre sem vagyok képes...
Az évek alatt megpróbáltam egy tömör falat felépíteni, ami megvéd a támadásoktól, de ez csak látszólag sikerült. Hiába mutatom magam keménynek, és amikor megbántanak, a szemem sem rezzen, belül milliónyi apró darabra török minden alkalommal.
Ha egy idegen szólna be, az sem esne túl jól, de amikor a saját családod vagy barátaid dobálóznak ilyen szavakkal – még ha csak viccből is – az csak még mélyebbre tolja azt a bizonyos kést.
Fuck you, fuck them
Fuck everyone you came with
Everyone you came with
I don't care 'bout the words that you're saying
Words that you're saying* - hangzik az ismétlésre állított dal refrénje, amit már órák óta hallgatok fülhallgatón keresztül.- Neked legalább sikerült, Jackson... - suttogom magam elé könnyekkel a szememben, pengével a kezemben a fürdőszoba hideg kövén ülve.
Megtegyem vagy ne? - tűnődöm magamban az elmúlt években már sokadjára ezen a fontos kérdésen.
Végül azonban – mint mindig – gyávaságom győz, és óvatosan visszacsúsztatom a fiókba a fém tárgyat, majd könnyekkel küszködve visszabattyogok a szobámba.
Mindig is reménykedtem, hogy jön majd valaki, aki kihúzza a szívemből a kést, és összevarja a sebeket. De az is lehet, hogy itt van a közelemben, csak én nem ismerem fel. Remélem időben megtalál vagy én fedezem fel, mert nem tudom, meddig bírom még...
*Baszódj meg, baszódjanak meg
Baszódjon meg mindenki, akivel jöttél
Mindenki, akivel jöttél
Nem érdekelnek a kimondott szavaid
A kimondott szavaidJackson Krecioch - Little Things (⬆️)
(IMÁDOM! 😍)
(Ja, és a srác meleg! 😏)Hei!
Nagyon sajnálom, hogy ennyi ideig nem volt rész, és ez is ilyen rövid, szar, összeszedetlen és nem a megszokott hangulatvilágú...
Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm a több mint 1,6k megtekintést és 100 vote-ot!! ♥️♥️
Nagyon boldoggá tettetek vele, pedig nem is érdemlem meg, hisz' több mint 4 hónapig rész nélkül hagytalak titeket, és emiatt rettenetesen szégyellem magam... És ti még így is... Áhh... Nem tudom miért tettétek, és hogyan hálálhatnám meg nektek...Nem tudom, hogy mikor lesz a következő rész, de nyáron szeretnék egy kicsit felpörögni ilyen téren!
Köszönöm, hogy elolvastátok!
See you next time! (I hope...) Bye!Wolfy
~2018.05.10.~
YOU ARE READING
Bangtan Shots
FanfictionEgyrészes BTS történetek. Figyelem! • Káromkodás előfordulhat • Yaoi • Helyenként 18+