Legszebb szülinap ~ NamJin (18+)

3.9K 84 13
                                    

Jin:

- Hyuuung! - ugrott rám valaki. - Ideje felkelni!

- Mmmh... Mennyi az idő? - kérdeztem kómásan.

- 11 óra - válaszolt készségesen Tae.

- Hogy micsoda?? - ijedtem meg. - Hiszen reggelit kell csinálnom!

- Ne aggódj hoztam neked, én készítettem. - mosolygott rám bíztatóan.

- Köszönöm!

- Ha megetted, gyere le a nappaliba! - ezzel együtt el is tűnt a szobámból.

Oldalra fordultam és megpillantottam a reggelimet. Hmm... tojásrántotta. Az a kedvencem.
Evés közben azon agyaltam, hogy miért kaptam ma ágyba ezt a mennyei étket. Hmm... gondolkodjunk... December negyedike van... De mi van negyedikén??  Lehet, hogy nem is ezzel kapcsolatos... Miért pont Tae hozta fel a kaját, miért nem Nam? Már nem szeretne? Hiszen már fél éve együtt vagyunk. Történt már pár OLYAN dolog is, amiről persze a többiek is nagyon jól tudnak... Rohadt falak! Miért kell ilyen vékonynak lenniük?? De azt a bizonyos szót sosem mondtuk ki... Na jó... Egy kicsit eltértem a témától...

- Aish! - morgolódtam. Miért nem tudom kitalálni mi van ma? 

Ahogy elmélkedtem, el is fogyott a reggelim. V kérésére el is indultam a nappaliba, azonban ott sötétség honolt. Elmentek volna? De akkor Taehyung miért kérte, hogy jöjjek le? Amikor leértem, felkapcsoltam a lámpát, és...

- Boldog születésnapot Jin hyung! - kiáltották egyszerre. Ja tényleg! Ma van a szülinapom...

Egy pillantás alatt könnybe lábadtak a szemem és a tálcát a mellettem álló szekrényre raktam, majd a boldogságtól könnyeze szaladtam oda hozzájuk egy csoportos ölelésre.

- Köszönöm srácok! - hüppögtem.

Ezután következett az ajándékozás. Kaptam egy ,,Princess" feliratú, rózsaszín karkötőt, egy csíkos sálat, egy fekete cicafüles hajpántot, de a kedvencem az egy bekeretezett kép a Bangtanról. Ezt biztos, hogy kirakom valahova. Amit nagyon furcsálltam, hogy Namtól semmit sem kaptam, de ezt betudtam annak, hogy mostanában sok a meló és nem volt ideje rám. Rám! A saját pasijára!! De ezeket a gondolatok hamar szertefoszlottak, amikor egy lágy, szerelmes csókba invitált.

- Este megkapod az ajándékomat tőlem is - suttogta a fülembe, miután elváltunk, majd kacsintott egyet.

Vajon mire készülhet?

Az ünneplés után megebédeltünk és megettük a tortát is, de állandóan azon kattogott az agyam, hogy vajon mit tervezhet Nam.

Eljött az este. Már mindenki a lefekvéshez készülődött.

Amikor én is nyugovóra tértem volna, hirtelen egy erős szorítást éreztem a csuklómon. Nem láttam, de tudtam, hogy ki az. Az én Namom.

Mikor beértünk a szobámba, finoman a falnak nyomott és lágy puszikkal lepte el az arcomat, de a számhoz hozzá sem ért.

- Az Istenért már! - szólaltam meg és ajkaira martam. Végignyaltam alsó ajkán, mire ő be is engedett. Nyelveink vad táncot jártak, majd hangos cuppanással váltunk el.

- Szeretem, amikor ilyen vad vagy - mosolygott perverzen, és az ágy felé kezdett tolni, majd lassan végigdöntött rajta.

Miután kicsókolóztuk magunkat, párom áttért a nyakam kényeztetésére. Szívogatta, harapdálta az ott lévő vékony bőrt, lilás foltokat hagyva maga után. Áttért a kulcscsontomra, és ott is ugyanezt a műveletet hajtotta végre. Ment volna lejjebb is, csak megakadályozt őt a pizsamafelsőként szolgáló régi, elnyűtt pólóm.

Vigyorogva hámozta le rólam az említett ruhadarabot, és vágytól csillogó szemekkel pásztázta végig kidolgozott felsőtestem, amitől természetesen az arcom paradicsomszínt öltött.

- Gyönyörű vagy! - suttogta mély hangján, amitől arcom még pirosabb színt öltött.

Nedves puszit hintett a kockáimra, majd áttért alhasamra. Az a terület is ugyanarra a sorsra száműzetett, mint a nyakam és a kulcscsontom.
Ezt azonban már nem hagyhattam szó nélkül; nyögtem egy hatalmasat, amit nagy valószínűséggel a többiek is hallottak.

Felhúztam szerelmemet egy csókra, de arra nem számítottam, hogy a nyálcsere közben rámarkol, a már így is izgalmi állapotban lévő Kicsi Jinre, majd maszírozni kezdte őt. Megszakította csókunkat, így lehetőséget kaptam arra, hogy kiengedjem a hangomat. Tudtam, hogy Nam ezt nagyon szereti, így még rá is tettem egy lapáttal. 

Fordítottam a helyzetünkön és ráültem a csípőjére. Pontosabban a tagjára. Csípőmmel lassú mozgásba kezdtem, így ingerelve őt. A várt hatás nem is maradt el. Felmorrant, majd lehúzott magához egy vad, mégis érzelmes csókra. Miközben faltuk egymás ajkát megszabadítottam minden rajta lévő bosszantó ruhadarabtól, kivéve alsójától.

Egy hirtelen mozdulattal maga alá gyűrt és ködös tekintetét rám emelte. Lassan lehúzta rólam a boxeremet és úgy fogott a merevedésemre. Kínzó lassúsággal húzogatta makkomon a bőrt, majd elkezdte puszilgatni azt. Egy pillanattal később már a szájában voltam. A gyors fel-le mozdulatok után elkezdett mélytorkozni, amit egy elnyújtott nyögéssel díjaztam.

- Namhh... Elh... fogokhh... - alig bírtam beszélni, de úgy látszik megértette mit akarok mondani, mert kiengedett a szájából. Felnyújtotta hozzám három ujját, amit én készségesen be is nyálaztam. Amikor úgy döntött elég lesz, kivette a számból és felnyomta nekem az elsőt. Szinte nem is érzékeltem, ezt látván felbátorodott és felhelyezte középső, egyben második ujját. Ezt már egy kicsit éreztem, mégsem volt rossz. Elkezdett ollózni, majd betette a harmadik ujját is. Ez már kicsit feszített, de ezt is hamar megszoktam és indulhatott is az este fénypontja.

Lassan hatolt belém, hogy megszokjam méretét, majd amikor teljesen bennem volt, megállt. Mikor hozzászoktam, megmozdítottam a csípőmet, hogy felőlem mehet. Lassan kezdett mozogni, amit egyre hangosodó nyögdécseléssel díjaztam. Egyre gyorsabb és gyorsabb mozdulatokat hajtott végre és az egyik alkalommal túl mélyre ment...

- Otth...! Mégh... egyh... szerhh... - sikítottam.

Kérésemeg teljesítve egyre többször és többször találta el bennem azt a bizonyos pontot.

Hirtelen megéreztem ujjait tagomon, majd a mi mozgásunk tempójában kezdte el húzogatni rajta a bőrt. A kettős inger hatására tudtam, hogy nem bírom sokáig...

Egyszerre élveztünk el, én a hasfalamra, ő pedig belém.

Lihegve húzódott ki belőlem, majd ledőlt mellém.

- Szeretlek! - pihegte, bennem pedig megállt az ütő. Kimondta. Kim NamJoon kimondta a Világ legszentebb szavát. Könnyek gyűltek a szemembe, és hirtelen tapadtam ajkaira.

- Én is szeretlek. Mindennél jobban - suttogtam ajkára miután elváltunk.

Ez volt az ő születésnapi ajándéka.

Wolfy

~2017.12.03.~

Bangtan ShotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant